Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.704
694
“Winter versterkt zijn greep en stuurt ons de koude.”

Dan toch Coldplay…? Een naam van dat kaliber hebben ze meestal toch niet geloof ik. [Alhoewel, Radiohead wel grote naam, misschien moet ik meer op het genre wijzen.]

Iceage? Deense alternatieve band die volgens mij perfect past op Northside. Ook nieuw album is weer goed.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
bornlivedie wrote:
“Winter versterkt zijn greep en stuurt ons de koude.”

Dan toch Coldplay…? Een naam van dat kaliber hebben ze meestal toch niet geloof ik. [Alhoewel, Radiohead wel grote naam, misschien moet ik meer op het genre wijzen.]

Iceage?

Oeh, ook een goede. Ook een Deense band, zou van mij zeker door mogen komen naar BKS.

Verder met 'koud' kom ik nog tot Cold War Kids, niet vaak in Europa te vinden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Hm, waar staan die hints? Iceage zou een mooie zijn, in combinatie met een verdere goede line-up ben ik er dan toch graag bij. Hopelijk komt Modest Mouse dit jaar ook eindelijk hun geannuleerde show een keer inhalen.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Hm, waar staan die hints? Iceage zou een mooie zijn, in combinatie met een verdere goede line-up ben ik er dan toch graag bij. Hopelijk komt Modest Mouse dit jaar ook eindelijk hun geannuleerde show een keer inhalen.

Heb enkel op Facebook de video kunnen vinden. Het zijn gelukskoekjes met tekstjes erin, ik heb ze even zo goed mogelijk vertaald hierboven.

Hier dus: https://www.facebook.com/northsidefestival/
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The Cure en The Street zou ik wel geld op in te durven zetten.

Bloc Party mag trouwens wel een Silent Alarm festival tour doen.
Parquet Courts staat zonder twijfel hoog op de BKS lijst maar zie ze net zo goed op DTRH staan.
Verder nog niet zoveel roddels atm dus we wachten af.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Nog geen echte geruchten nee.
Vooral veel speculatie. Dit bijvoorbeeld:

Kennelijk doet Beach House volgend jaar festivals. In ieder geval in maart in Australië:
http://2019.goldenplains.com.au/#whos-playing
Dat zou een mooie naam zijn!

En als je met de muis over deze website van Vampire Weekend gaat valt op dat er al een blokje klaar staat voor concertdata (link naar Convoy tours):
https://www.vampireweekend.com
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
IDLES doet in januari een AUS/NZ tour. Benieuwd of die op Paaspop of BKS zullen gaan staan. Denk dat ze voor Lowlands zeker meerdere keren in Nederland zullen staan.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Goh, Glasvegas doet een 10th Anniversary tour mbt het eerste album. Dat mag wel deze kant op komen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Northside:

? Bon Iver, Major Lazer, The Streets ?
? The Minds of 99, Cautious Clay, Lydmor

Bon Iver zou wel een hele mooie headliner zijn voor BKS....
Nog geen nieuws of the Cure trouwens...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Bon Iver is een droomheadliner... (die naar headliner normen geen onwaarschijnlijk hoog prijskaartje heeft denk ik, dus kan gerust nog een The Cure en/of The Strokes bij)

Heel mooi en kan bijna niet mis gaan voor BKS denk ik dan, ga hem sowieso vanavond al zien!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Bon Iver is een droomheadliner… (die ik naar headliner normen geen onwaarschijnlijk hoog prijskaartje heeft denk ik, dus kan gerust nog een The Cure en/of The Strokes bij)

Heel mooi en kan bijna niet mis gaan voor BKS denk ik dan, ga hem sowieso vanavond al zien!

Helemaal mee eens, wat zou dat een superboeking zijn!!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wauw ja, als Best Kept met Bon Iver op de proppen komt ben ik al een gelukkig mens. Ik denk dat er geen mooiere setting is om hem te zien dan Best Kept. Laten we het hopen!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Wil de sfeer niet bederven maar vorig jaar deelde BKS maar 1 headliner met Northside. Het is dus geen abc'tje.
Heb mijn lesje met Björk vorig jaar wel geleerd?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.704
694
Sonic Youth misschien een tourtje plannen nu ze een deel van hun live-archief hebben uitgebracht. Voorlopig nog geen tekenen dat dit gaat gebeuren, maar zou toch mooi zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Sonic Youth is juist aan het afronden. Ze bieden momenteel al hun instrumenten te koop aan . Zie ze niet snel nog bij elkaar komen helaas.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.700
2.063
Zie dat eerlijk gezegd ook nooit meer goedkomen tussen Moore en Gordon, die breuk is wel vrij definitief.

Bon Iver is mij een beetje kwijtgeraakt nadat hij de autotune heeft ontdekt, maar zijn liveshows schijnen nog wel steeds erg goed te zijn dus zou waarschijnlijk wel even gaan kijken als hij op BKS zou staan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Zie dat eerlijk gezegd ook nooit meer goedkomen tussen Moore en Gordon, die breuk is wel vrij definitief.

Bon Iver is mij een beetje kwijtgeraakt nadat hij de autotune heeft ontdekt, maar zijn liveshows schijnen nog wel steeds erg goed te zijn dus zou waarschijnlijk wel even gaan kijken als hij op BKS zou staan.

Ik ben ook geen fan van autotune en heb daar ook moeite mee maar op het laatste album staat ook nog veel moois en als je dan Big Red Machine hoort......
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.535
2.042
Zie dat eerlijk gezegd ook nooit meer goedkomen tussen Moore en Gordon, die breuk is wel vrij definitief.

Bon Iver is mij een beetje kwijtgeraakt nadat hij de autotune heeft ontdekt, maar zijn liveshows schijnen nog wel steeds erg goed te zijn dus zou waarschijnlijk wel even gaan kijken als hij op BKS zou staan.

Was vorig jaar in Tivoli krankzinnig goed optreden. Een gedroomde headliner wat mij betreft. Hoopte heel hard op DTRH voor deze band, maar dat gaat ‘m niet worden dus. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het beter past bij BKS.


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken