Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Was fantastisch in Tivoli inderdaad... Ben benieuwd of ie volgend jaar weer in dezelfde samenstelling gaat touren of met een full band. Ik hoorde ook waanzinnig goede geluiden over zijn show op Primavera. Van mensen die bij beide geweest zijn, hoorde ik dat dat misschien nog wel beter was dan Tivoli.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Bon Iver... Dat had ik dus niet durven hopen. Laten we van harte hopen dat dit niet meer 'mis gaat' à la Björk (al was AM - The National - LCD geweldig). Ik had als realistische voorspelling/wenslijst Lana Del Rey // Vampire Weekend // The Cure, met een dilemma als The Strokes gaat touren. Maar als ik Bon Iver hierbij moet plaatsen, wie laat ik dan in godsnaam weg? Staat voor mij wel boven de rest. Als wildcard, en minieme hoop toch ook Björk er nog bij zetten... Dan mag ik toch hopen dat het uit die zes namen gaat komen.

Cautious Clay wellicht een interessante naam voor de undercard? The Streets lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. Dan verder nog hopen op bijvoorbeeld een My Bloody Valentine. Dit wordt wellicht een slopend festival voor mij, van hot naar her rennen... Ga ik bijna hopen dat er één avond een headliner is die me niet zo heel veel doet...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Wel opvallend dat Northside niet met The Cure komt. Zouden ze die dus niet hebben? Aan de andere kant heeft Roskilde ze ook niet aangekondigd. Festivals met The Cure maken die toch meteen bekend zou je zeggen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Vampire Weekend / Bon Iver / The Cure gaan we nu voor
Ik droom stiekem nog even door van The Strokes in plaats van Vampire Weekend. Al zou ik ook met die laatste erg tevreden zijn.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Kan natuurlijk ook zomaar gebeuren dat ze er een meer contrasterende headliner bij plaatsen: hiphop/urban (à la Run the Jewels) of 'dance'/elektronisch (à la LCD en Jamie xx). In dat geval: geen idee. Zoiets als Frank Ocean, wat natuurlijk niet gaat gebeuren.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Hiphop/Urban: Childish Gambino please
Dance/elektronisch: lastiger... iets als chemical brothers zou nog wel werken denk ik, maar ik denk dat ze liever iets met een live-aspect boeken (Jamie XX was wel een rare keuze). Iemand ideeën voor iets dansbaarders?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Hiphop/Urban: Childish Gambino please
Dance/elektronisch: lastiger… iets als chemical brothers zou nog wel werken denk ik, maar ik denk dat ze liever iets met een live-aspect boeken (Jamie XX was wel een rare keuze). Iemand ideeën voor iets dansbaarders?

Moderat.. maar die hebben een pauze ingelast.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Het was overigens wel schrijnend om te zien hoe weinig volk er bij LCD nog aanwezig was. Voor mij was het hét optreden van het weekend, maar blijkbaar heeft het voor de verkoop maar weinig gedaan. Achterste helft van het strand, achter de middenbar, was gewoon zo goed als leeg. Zo zonde. Dus dat zullen ze ook wel meenemen in de evaluatie en het boeken van dergelijke headliners.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Het was overigens wel schrijnend om te zien hoe weinig volk er bij LCD nog aanwezig was. Voor mij was het hét optreden van het weekend, maar blijkbaar heeft het voor de verkoop maar weinig gedaan. Achterste helft van het strand, achter de middenbar, was gewoon zo goed als leeg. Zo zonde. Dus dat zullen ze ook wel meenemen in de evaluatie en het boeken van dergelijke headliners.

Dit dus, volledig. Vond het een geweldige show. Ook eentje die ik 100% vind kloppen in het DNA van Best Kept Secret.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Underworld 10x liever dan Chemical Brothers. Dat zou echt een tegenvaller zijn. Leuke hits maar toch mist hun liveset allo 2018 iets.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Bon Iver is n topboeking, als dat zo is. \the Cure is opeens niet een zekerheidje meer. Ik snap ook nog steeda Vampire Weekend niet als headliner. komt die as. BKS headliner niet uit de hoge hoed van headliners van Werchter ? Dus: Toch the Cure, of Muse, of Mumford & Sons, of Tool, of Florence & the Machine dan laten we Pink voor het gemak even weg.
ik gok op: Bon Iver, Muse, Mumford & Sons.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.633
4.747
Tuurlijk niet. Lees even wat je zegt: Muse, Mumford & Sons. Best Kept Secret. Maat..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Tuurlijk niet. Lees even wat je zegt: Muse, Mumford & Sons. Best Kept Secret. Maat..

Hazes jr komt ook.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Subs zijn dit jaar minstens zo interessant met Beachhouse, My Bloody Valentine, Kurt Vile, Courtney Barnett, Julia Holter, Dead Cab for Cutie, Idles enz enz
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken