Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
The Wombats en Enter Shikari zit niet in de lijn voor BKS denk ik. Nada Surf lijkt me tof, al ga ik er al heen naar 013.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.538
2.044
Hmm, als Roosmarijn Reimer iets over Tame Impala tweet, kan dat teken aan de wand zijn.

En Bjork is toch ook nog wel kanshebber voor BKS?

Met Tame Impala /The Cure/ Bjork zouden ze prachtige rij hebbben.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Kendrick lamar duikt op in de geruchten voor Werchter. Zou ook een mooie bks boeking zijn.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Dat zou het zeker maar die zit in het roster van Mojo dus de kans is daardoor erg klein. Die zetten hem dan wel op een eigen festival.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.762
1.365
Aangezien er toch altijd wat herhalingen komen, en zeker vorig jaar er heel wat herhalingen waren had ik eens zin om al de line ups nog eens te bekijken, mogen van mij terug komen per jaar:

2013: Kurt Vile (nieuwe plaat is top!) en Black Lips (altijd gestoord feestje en ondertussen ook weer 2 platen rijker)
2014: Interpol (nieuwe plaat is ook niet mis) en Together Pangea (tegen dan een nieuwe plaat en 2 nieuwe EP's uit, en mogen gerust de nacht op gang trekken in de FIVE alvorens de harde kern de Casbah gaat opzoeken)
2015: Death Cab For Cutie (net nieuwe plaat, gaan bijna sowieso touren in 2018) en Alvvays (perfecte band voor BKS en ook een goed bejubeld album uit vorig jaar)
2016: Diiv (nog geen nieuw materiaal, maar persoonlijk nog niet gezien) en BadBadNotGood (mag voor mij zelfs in de nachtprogrammatie gestoken worden)
2017: King Gizzard... (hebben onwijs veel nieuw uitgebracht en worden precies met de dag sterker en sterker wat moeilijk is na zo'n show op BKS 2 jaar geleden) en Iguana Death Cult (nog geen nieuwe muziek, maar qua Nederlandse gitaarbands wel los een van de beste)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Dat zou het zeker maar die zit in het roster van Mojo dus de kans is daardoor erg klein. Die zetten hem dan wel op een eigen festival.

Dat denk ik ook. Woo Hah! bijvoorbeeld.
Al heeft BKS eerder wel aangegeven hem als mogelijke headliner te zien.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Exit in Servië lijkt het volgende festival te zijn dat morgen the Cure gaat aankondigen:

Op hun Facebook-site:

On Tuesday we announce THE MAJOR HEADLINER for EXIT 2019!
Stay with us from 11am CET as one of the greatest alter-rock bands of all time is set to play Serbia for the first time ever!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Aangezien er toch altijd wat herhalingen komen, en zeker vorig jaar er heel wat herhalingen waren had ik eens zin om al de line ups nog eens te bekijken, mogen van mij terug komen per jaar:

2013: Kurt Vile (nieuwe plaat is top!) en Black Lips (altijd gestoord feestje en ondertussen ook weer 2 platen rijker)
2014: Interpol (nieuwe plaat is ook niet mis) en Together Pangea (tegen dan een nieuwe plaat en 2 nieuwe EP’s uit, en mogen gerust de nacht op gang trekken in de FIVE alvorens de harde kern de Casbah gaat opzoeken)
2015: Death Cab For Cutie (net nieuwe plaat, gaan bijna sowieso touren in 2018) en Alvvays (perfecte band voor BKS en ook een goed bejubeld album uit vorig jaar)
2016: Diiv (nog geen nieuw materiaal, maar persoonlijk nog niet gezien) en BadBadNotGood (mag voor mij zelfs in de nachtprogrammatie gestoken worden)
2017: King Gizzard… (hebben onwijs veel nieuw uitgebracht en worden precies met de dag sterker en sterker wat moeilijk is na zo’n show op BKS 2 jaar geleden) en Iguana Death Cult (nog geen nieuwe muziek, maar qua Nederlandse gitaarbands wel los een van de beste)

Mooie lijst. Graag nog even toevoegen: Beach House (2016) en Mitski (2017)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Exit in Servië lijkt het volgende festival te zijn dat morgen the Cure gaat aankondigen:

Op hun Facebook-site:

On Tuesday we announce THE MAJOR HEADLINER for EXIT 2019!
Stay with us from 11am CET as one of the greatest alter-rock bands of all time is set to play Serbia for the first time ever!
Komen die niet met gewoon een of andere EDM headliner? Vorig jaar ook raar headliner lijstje.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Processierups wrote:
Exit in Servië lijkt het volgende festival te zijn dat morgen the Cure gaat aankondigen:

Op hun Facebook-site:

On Tuesday we announce THE MAJOR HEADLINER for EXIT 2019!
Stay with us from 11am CET as one of the greatest alter-rock bands of all time is set to play Serbia for the first time ever!

Komen die niet met gewoon een of andere EDM headliner? Vorig jaar ook raar headliner lijstje.
Lijkt me niet... ;-)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Processierups wrote:
Exit in Servië lijkt het volgende festival te zijn dat morgen the Cure gaat aankondigen:

Op hun Facebook-site:

On Tuesday we announce THE MAJOR HEADLINER for EXIT 2019!
Stay with us from 11am CET as one of the greatest alter-rock bands of all time is set to play Serbia for the first time ever!

Komen die niet met gewoon een of andere EDM headliner? Vorig jaar ook raar headliner lijstje.

"one of the greatest alter-rock bands of all time"....
Klinkt niet als EDM
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:
Exit in Servië lijkt het volgende festival te zijn dat morgen the Cure gaat aankondigen:

Op hun Facebook-site:

On Tuesday we announce THE MAJOR HEADLINER for EXIT 2019!
Stay with us from 11am CET as one of the greatest alter-rock bands of all time is set to play Serbia for the first time ever!


Komen die niet met gewoon een of andere EDM headliner? Vorig jaar ook raar headliner lijstje.

“one of the greatest alter-rock bands of all time”….
Klinkt niet als EDM
My bad, had er overheen gekeken. Ik zag het gisteren al op Twitter, maar toen nam ik die namen van vorig jaar eens door. Daar stonden de headliners David Guetta, French Montana, Migos, Grace Jones en Martin Garrix bovenaan het affiche.

Wat betreft The Cure, als ze op deze manier door blijven gaan kan het nog weken duren hoor. Ze lijken maar 1 of 2 gigs per week bekend te maken. Echt vlot zijn ze niet.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Aangezien er toch altijd wat herhalingen komen, en zeker vorig jaar er heel wat herhalingen waren had ik eens zin om al de line ups nog eens te bekijken, mogen van mij terug komen per jaar:

2013: Kurt Vile (nieuwe plaat is top!) en Black Lips (altijd gestoord feestje en ondertussen ook weer 2 platen rijker)
2014: Interpol (nieuwe plaat is ook niet mis) en Together Pangea (tegen dan een nieuwe plaat en 2 nieuwe EP’s uit, en mogen gerust de nacht op gang trekken in de FIVE alvorens de harde kern de Casbah gaat opzoeken)
2015: Death Cab For Cutie (net nieuwe plaat, gaan bijna sowieso touren in 2018) en Alvvays (perfecte band voor BKS en ook een goed bejubeld album uit vorig jaar)
2016: Diiv (nog geen nieuw materiaal, maar persoonlijk nog niet gezien) en BadBadNotGood (mag voor mij zelfs in de nachtprogrammatie gestoken worden)
2017: King Gizzard… (hebben onwijs veel nieuw uitgebracht en worden precies met de dag sterker en sterker wat moeilijk is na zo’n show op BKS 2 jaar geleden) en Iguana Death Cult (nog geen nieuwe muziek, maar qua Nederlandse gitaarbands wel los een van de beste)

The Hookworms hebben ook nieuw materiaal, alleen die schijnen opeens hele andere muziek te maken.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Ik zou trouwens wel blij zijn met Christine & The Queens als hoofdact. Zou perfect passen als ‘kleinere’ van het trio. Met bijvoorbeeld Bon Iver en The Strokes als andere hoofdacts. Vind Christine eigenlijk heel relevant qua act. En dat nieuwe album is eigenlijk wel sterk vind ik. Stond ze de vorige keer trouwens niet al als sub op de ONE? Een stapje hoger lijkt me logisch met dat nieuwe album.

Die show is trouwens door 3voor12 uitgeroepen tot de beste show van 2016. Deel terecht, want het zat goed in elkaar. Haar nieuwe show schijnt trouwens heel ambitieus te gaan worden.

Die nieuwe show:
5/5 in NRC
4/5 in Trouw
Positieve recensie in OOR...
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Nou, mochten we nog twijfelen: The 1975 zit rond BKS in de VS. Zeer kleine kans dat ze op 31 mei of 1 juni in Nederland zijn. Voor festival grotere kans voor DTRH of Lowlands.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.748
Toch knap als je het als middelgroot festival presteerd om The Cure, Arctic Monkeys en Radiohead binnen te hengelen binnen 3 jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken