teunajax wrote:
Martijn wrote:
Vond het uitzenden van de wedstrijd van België al vrij misplaatst op een festival, laat staan een wedstrijd van Ajax…
Ik ben het aan de ene kant nog wel met je eens. De wedstrijd heeft niets met het festival te maken. Aan de andere kant is het denk ik wel iets wat bij veel mensen speelt. Je kunt geen reet om voetbal of specifiek om Ajax geven, prima, maar het is een tamelijk unieke gebeurtenis. Als er een grote groep mensen op het festival is die het belangrijk vindt, dan zou het raar zijn om het niet te faciliteren. Als ze dat niet doen, dan fiets ik naar de dichtstbijzijnde kroeg waar ze het wel uitzenden. Ik chagrijnig omdat ik een nog groter deel van het programma mis en omdat ik nogal wat moeite moet doen. Het festival chagrijnig omdat een deel van het festivalpubliek opeens verdwenen is, terwijl je ze makkelijk op het terrein had kunnen houden.
het merendeel van de BKS fans heeft niet zo veel met Ajax, volgens mij. Sorry. Leuke club hoor.
En je je gaat ervan uit dat Ajax de finale haalt, wat ik wil zeggen is dat Ajax nog steeds alle prijzen kan mislopen, en dan wil niemand meer voetbal kjken.
Dus met een finale van Ajax gaat de BKS organisate nog echt geen rekening mee houden.
Het is namelijk ook savonds van 9 tot 11 op de BKS zaterdag of -bij verlenging- nog later ? Nee, dat lijkt me echt niet gebeuren. reken er maar niet op.