Best Kept Secret 2018

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Even een andere vraag: ik heb bij het boeken van mijn huisje 6 tickets (moeten) kopen toen ik het huisje boekte.
Nu werd ik erop attent gemaakt dat je in dat geval ook een groepsticket had kunnen kopen, waarbij we iig 1 kaartje gratis krijgen..

Heb ik nu iets doms gedaan?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Even een andere vraag: ik heb bij het boeken van mijn huisje 6 tickets (moeten) kopen toen ik het huisje boekte.
Nu werd ik erop attent gemaakt dat je in dat geval ook een groepsticket had kunnen kopen, waarbij we iig 1 kaartje gratis krijgen..

Heb ik nu iets doms gedaan?

Je had +/- €30 de man kunnen uitsparen
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Over het algemeen had ik niet het gevoel dat er veel mensen waren die alleen voor Radiohead kwamen. Toch niet tot de mate waarop het me stoorde.

Het enige was de opkomst bij American Football... Dit was zo droevig. Die tent heeft het hele weekend zo leeg niet gestaan (en dat was de laatste band in die tent)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Had net al een heel epistel hier over maar die heb ik blijkbaar niet goed gepost (nog wennen zo'n forum). Mijn ervaring was dat zo'n grote band wel een stempel op de festivaldag drukt. Er zijn bezoekers die alleen voor die band komen en minder voor het festival en andere bands en om zo'n band goed te kunnen zien moet je door de drukte bepaalde optredens overslaan of eerder verlaten wat jammer is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.917
6.150
De Radiohead boeking was een gevolg van een lucky booking van de overkoepelende organisatie gecombineerd met een bijna spastische muzikale voorkeur voor Radiohead van de BKS-organisatie
Lol, lucky booking.. Moest je eens weten wat er achter de schermen allemaal is gebeurd om Radiohead binnen te kunnen halen.. Een beetje credit voor een festival dat 'slechts' 25k bezoekers heeft en zo'n gigantische headliner weet neer te poten staat wel op z'n plaats.
 

MKSH

Playlistbediener
21 feb 2017
5
0
Ik hoop stiekem op Fever Ray.

Nieuw album. Op tour. En de plannen voor de festivalzomer inog niet bekend, behalve Melt in Duitsland 13 - 15 juli.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Dirk wrote:
De Radiohead boeking was een gevolg van een lucky booking van de overkoepelende organisatie gecombineerd met een bijna spastische muzikale voorkeur voor Radiohead van de BKS-organisatie

Lol, lucky booking.. Moest je eens weten wat er achter de schermen allemaal is gebeurd om Radiohead binnen te kunnen halen.. Een beetje credit voor een festival dat ‘slechts’ 25k bezoekers heeft en zo’n gigantische headliner weet neer te poten staat wel op z’n plaats.

Tuurlijk. Maar in 2013 liet de organisatie al weten dat ze Radiohead wilde hebben als absoluut doel. Dus daar hebben ze extra geld budgettair voor gereserveerd vorig jaar.
Laten we hopen dat ze dit niet meer ambieren dan. het terrein barstte uit zijn voegen ook in de nieuwe gedwongen layout van het terrein....met the National en LCD soundsystem als headliners gaat dat vooralsnog niet meer gebeuren. Fijne dagen u allen !
 

MauRisico

Playlistbediener
31 jan 2015
17
3
Villagers op 16 juni in Donnybrook Stadium, Dublin met o.a The National.
Mag van mij ook op BKS!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ty Segall speelt de week voor Best Kept Secret in Trix (zaal in belgië)... Wat is hier nu zo speciaal aan aangezien ze al bekend zijn voor BKS?

Wel... er staat bij + nog 3 acts (4 bands op 1 avond op hetzelfde podium doet Trix nu ook niet vaak, ze gaan er dus een mooi line up van maken en niet gewoon een Belgisch voorprogramma).

Wat daarbij ook nog eens telt is dat ze in de zaal staan (wat heel raar is voor Ty Segall, dat is een zaal waar oa. Twenty One Pilots, Daughter, Papa Roach, Nothing But Thieves, Pvris, Enter Shikari, Billy Talent,... staat

Veel te groot dus voor een band als Ty Segall denk ik dan, gaat dus een mooi programma rond gebouwd worden. In de garagerock heb je niet meteen zoveel bands die in zo'n zaal zouden staan FIDLAR misschien?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Ty Segall speelt de week voor Best Kept Secret in Trix (zaal in belgië)… Wat is hier nu zo speciaal aan aangezien ze al bekend zijn voor BKS?

Wel… er staat bij + nog 3 acts (4 bands op 1 avond op hetzelfde podium doet Trix nu ook niet vaak, ze gaan er dus een mooi line up van maken en niet gewoon een Belgisch voorprogramma).

Wat daarbij ook nog eens telt is dat ze in de zaal staan (wat heel raar is voor Ty Segall, dat is een zaal waar oa. Twenty One Pilots, Daughter, Papa Roach, Nothing But Thieves, Pvris, Enter Shikari, Billy Talent,… staat

Veel te groot dus voor een band als Ty Segall denk ik dan, gaat dus een mooi programma rond gebouwd worden. In de garagerock heb je niet meteen zoveel bands die in zo’n zaal zouden staan FIDLAR misschien?
even ter info
capaciteit trix grote zaal ca. 1100 pers.
kleine zaal ca 450

ik weet niet hoe populair Segall is maar zo groot is trix niet hoor :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
neracroft wrote:
Ty Segall speelt de week voor Best Kept Secret in Trix (zaal in belgië)… Wat is hier nu zo speciaal aan aangezien ze al bekend zijn voor BKS?

Wel… er staat bij + nog 3 acts (4 bands op 1 avond op hetzelfde podium doet Trix nu ook niet vaak, ze gaan er dus een mooi line up van maken en niet gewoon een Belgisch voorprogramma).

Wat daarbij ook nog eens telt is dat ze in de zaal staan (wat heel raar is voor Ty Segall, dat is een zaal waar oa. Twenty One Pilots, Daughter, Papa Roach, Nothing But Thieves, Pvris, Enter Shikari, Billy Talent,… staat

Veel te groot dus voor een band als Ty Segall denk ik dan, gaat dus een mooi programma rond gebouwd worden. In de garagerock heb je niet meteen zoveel bands die in zo’n zaal zouden staan FIDLAR misschien?

even ter info
capaciteit trix grote zaal ca. 1100 pers.
kleine zaal ca 450

ik weet niet hoe populair Segall is maar zo groot is trix niet hoor
1f642.svg

Niet zo groot voor die zaal als headliner te dragen denk ik dan. Wetende dat Black Lips (die toch minstens even bekend zijn denk ik?) vorige maand de Club (450) niet uitverkocht kreeg.

Misschien een combo met Thee Oh Sees. Maar dan nog...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
The Undertones - spelen een weekje voor BKS in België
IceAge - speelt 2 weken voor BKS in België (maar een maand voor BKS ook al in Amsterdam, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze niet komen denk ik dan?)
Chad Vangaalen - The Jesus & Mary Chain, Superchunk, Altin Gün - 2 weken voor BKS in Spanje
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
...draait Perth van Bon Iver.

Is het totaal onrealistisch om deze nog steeds vurig te wensen voor BKS??? *zucht* Heb ze al twee jaar achtereen ingevuld op de BKS lijst.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
…draait Perth van Bon Iver.

Is het totaal onrealistisch om deze nog steeds vurig te wensen voor BKS??? *zucht* Heb ze al twee jaar achtereen ingevuld op de BKS lijst.[/quo

Ze zijn in februari in Europa voor zaal concerten en in april weer terug in de States. Dus of ze dan in juni weer overkomen? Ik hoop met je mee, in ieder geval
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
MixTape wrote:

…draait Perth van Bon Iver.

Is het totaal onrealistisch om deze nog steeds vurig te wensen voor BKS??? *zucht* Heb ze al twee jaar achtereen ingevuld op de BKS lijst.[/quo

Ze zijn in februari in Europa voor zaal concerten en in april weer terug in de States. Dus of ze dan in juni weer overkomen? Ik hoop met je mee, in ieder geval

Maar ze doen enkel shows in Londen en wel 8... Wat toch bizar is.
Bon Iver is mijn gedroomde headliner sinds ik de eerste dag Best Kept Secret beleefde 4 jaar geleden! Dus ik hoop er altijd op maar als hij in juni zou touren zo er al wel iets bekend zijn... toch?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Aldous Harding verplaatst van zaterdag naar zondag. Die zaterdag nog maar heel magertjes dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken