Best Kept Secret 2018

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Mogen alle 5 zeker doorkomen. Queens Of The Stone Age zou heel vet zijn maar inderdaad de minst waarschijnlijke (los van het feit dat Cigarettes After Sex wel niet op herhaling zal komen...)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Dus The National, Father John Misty en Deerhunter gaan door naar BKS18. Het sterke geruchtencircuit is alweer begonnen. Altijd leuk !
Ik heb trouwens nog helemaal niks met The National. Ik ben benieuwd of dat verandert als ik me meer ga verdiepen.

QOTSA past inderdaad niet op BKS, tenzij ze een indie uitstapje hebben gemaakt met hun nieuwe werk. Ik kan me ook niet voorstellen dat CAS twee jaar achter elkaar komt.

 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Heb net dit forum ontdekt, wat leuk! Als trouwe bezoeker van BKS speculeer ik graag met jullie mee. Mijn dreamheadliners voor volgend jaar zouden Snow Patrol en Bon Iver zijn. Qua locatie heel goed denkbaar. Toch? Hoop zelf dat SP een Pinkpop niet aan doet.

Verder als terugkomers misschien de Marmozets (lekker hard...mijn trommelvliezen zijn gesneuveld bij hun optreden 2 jaar geleden), Sohn, Catfish and the Bottlemen? In één van de posts ergens werd The Cure genoemd, nou die mogen wat mij betreft altijd aanschuiven!

Mijn top drie van dit jaar waren overigens Radiohead, Soulwax en James Blake. Vond het een bijzonder fijne editie dit jaar. Ga daar nog maar eens overheen BKS! Ik daag u uit.?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Heb net dit forum ontdekt, wat leuk! Als trouwe bezoeker van BKS speculeer ik graag met jullie mee. Mijn dreamheadliners voor volgend jaar zouden Snow Patrol en Bon Iver zijn. Qua locatie heel goed denkbaar. Toch? Hoop zelf dat SP een Pinkpop niet aan doet.

Verder als terugkomers misschien de Marmozets (lekker hard…mijn trommelvliezen zijn gesneuveld bij hun optreden 2 jaar geleden), Sohn, Catfish and the Bottlemen? In één van de posts ergens werd The Cure genoemd, nou die mogen wat mij betreft altijd aanschuiven!

Mijn top drie van dit jaar waren overigens Radiohead, Soulwax en James Blake. Vond het een bijzonder fijne editie dit jaar. Ga daar nog maar eens overheen BKS! Ik daag u uit.
1f609.svg

welkom!

Ik hoop ook dat SP niet PP aandoet :mrgreen: (maar da's persoonlijk)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoop ook dat SP niet PP aandoet :mrgreen: (maar da’s persoonlijk)

Boeeeee!!!!!

 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Dank voor de verwelkoming! (Is dat correct Nederlands?) Om nog op SP terug te komen..Eerst maar eens het lang verwachtte album afwachten. Was Fallen Empires echt echt al 5 jaar geleden?

Als Radiohead, Editors, Alt J of zelfs Jamie xx kunnen headlinen, why not SP? De locatie leent zich daar juist prima voor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als ze ergens staan, zal het toch wel op Pinkpop zijn. Vind het geen band voor BKS.

Yeeeeeeeey
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dank voor de verwelkoming! (Is dat correct Nederlands?) Om nog op SP terug te komen..Eerst maar eens het lang verwachtte album afwachten. Was Fallen Empires echt echt al 5 jaar geleden?

Als Radiohead, Editors, Alt J of zelfs Jamie xx kunnen headlinen, why not SP? De locatie leent zich daar juist prima voor.

Ik denk dat je voor BKS meer in de lijn van hierboven genoemde namen.
Mijn gokje gaat uit naar bijvoorbeeld Nick Cave, The National, The War On Drugs, LCD Soundsystem of Gorillaz.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
War on Drugs gaan sowieso headlinen volgens jaar. Snow Patrol staat nooit op BKS, dat is echt een Pinkpop-band. Dan lijken The Killers me nog waarschijnlijker.

Naast The War on Drugs maakt The National ook een goede kans denk ik. Dennis kan er zomaar de drie headliners van volgend jaar bij hebben zitten in zijn lijstje van 5.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Na deze voorspellingen ben ik eens gaan kijken hoe dicht bij we vorig jaar waren (zoveel maanden op voorhand)

De meest genoemde geruchten waren toen:

Nick Cave
Arcade Fire
The XX
Bon Iver
The Stone Roses

... pas eind oktober begonnen sommigen te dromen van Radiohead.


Kortom, er kan nog veel veranderen, maar The National kan wel bijna niet meer mislopen denk ik.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Dit jaar is er wel de mogelijkheid om een 3e headliner te boeken die groter is dan RTJ vorig jaar. Hoewel ik Run the Jewels zeer puik vond vorig jaar is het natuurlijk te betwisten of ze wel echt headliner zijn (verkopen AFAS nog steeds niet uit). Mijn droomtrio voor volgend jaar zou the National, Bon Iver en War on Drugs zijn, hoewel ik eerste twee genoemden dit jaar ook zie. Arctic Monkeys zou natuurlijk ook welkom zijn, maar deze verwacht ik stiekem op Pinkpop/Lowlands.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Oh en om mijn profielfoto niet te kort te schieten, kom maar op met Foals!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Woo Hah! verplaatst naar het terrein van Best Kept Secret, vind maar een klein maandje later plaats dan Best Kept Secret én gaat vanaf nu 2 dagen duren.

Best Kept Secret zal hun (niet al te groot) hiphop gedeelte van de line up nu misschien wel weglaten denk ik?
Wat ik niet zo heel erg vind.
 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Woo Hah! verplaatst naar het terrein van Best Kept Secret, vind maar een klein maandje later plaats dan Best Kept Secret én gaat vanaf nu 2 dagen duren.

Best Kept Secret zal hun (niet al te groot) hiphop gedeelte van de line up nu misschien wel weglaten denk ik?
Wat ik niet zo heel erg vind.

Vinnik ook niet zo erg. Wel verstandig trouwens, want het Woo Hah! terrein aan het spoor in Tilburg bleek inmiddels te klein.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Woo Hah! verplaatst naar het terrein van Best Kept Secret, vind maar een klein maandje later plaats dan Best Kept Secret én gaat vanaf nu 2 dagen duren.

Best Kept Secret zal hun (niet al te groot) hiphop gedeelte van de line up nu misschien wel weglaten denk ik?
Wat ik niet zo heel erg vind.
Denk dat dat niet zoveel uitmaakt. De twee festivals liggen 6 weken uiteen, dus het zal vooral afhangen van de tourschema's van de hiphop acts. Als die tijdens Woo Hah niet in de buurt zijn en in het straatje van BKS passen, waarom zouden ze die niet boeken...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Zullen gewoon hip-hop blijven boeken ja, was anders geweest als Friendly Fire ook Woo-Hah had geboekt.

Mijn voorspelling voor volgend jaar is LCD/Foals/National als headliners, hoop op Kendrick en Nick Cave.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zullen gewoon hip-hop blijven boeken ja, was anders geweest als Friendly Fire ook Woo-Hah had geboekt.

Mijn voorspelling voor volgend jaar is LCD/Foals/National als headliners, hoop op Kendrick en Nick Cave.
Zouden fijne headliners zijn hoor! The War On Drugs, Bon Iver en Frank Ocean mogen van mij ook afsluiten. The National lijkt me sowieso het meest voor de hand liggend. LCD Soundsystem zou ook echt waanzinnig tof zijn. Past helemaal in het straatje van BKS naar mijn inziens!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Ik verwacht the War on Drugs op Pinkpop als afsluiter van de 3FM Stage, heb het idee dat die band graag een paar stappen groter aan het denken is. Al hebben ze nog nooit BKS geheadlined, en het staat goed voor BKS om ze volgend jaar terug te laten komen voor die plek.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Ik weet niet of ik nu iets heel raars ga zeggen, maar ik zou Morrissey erg graag op BKS zien. En met een nieuw album in het verschiet waar hij ongetwijfeld mee gaat touren kan het zomaar..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken