Best Kept Secret 2018

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
465
Yep. Ik denk dat het weerbericht nu wel redelijk representatief is, en het ziet er steeds minder goed uit. Zou jammer zijn als de hele zondag zo in het water valt. Ik hoop ook dat alles veilig is met onweer.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Zondag is nog 3 dagen dus dat kunnen ze nog niet heel goed voorspellen. Hopelijk geen onweer en niet heel veel regen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ja, dat weerbericht is toch een domper. Af en toe een bui is te doen maar onweer is sowieso tricky en zondag de hele dag buien is gewoon sfeer killend.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Bij een temperatuur van 26 tot 28 graden is een buitje wel lekker. Maar waar heen met onweer. In de tent of juist buiten de tent.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ja, ik hoor soms dat regen de sfeer niet mag drukken... maar in de werkelijkheid is een festival gewoon de helft minder leuk als het regent. Regen + festivals is gewoon geen leuke combo. Kan je niet lekker in het gras liggen, heb je zo'n triestige poncho aan. En ik ben er alleen de zondag...

Gelukkig wordt het niet te koud.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
465
Ik vind de regen inderdaad niet zo heel erg. Het regent toch nooit zoveel dat je tentje er echt aan zal gaan. De onweer kan er voor zorgen dat er dingen geëvacueerd moeten gaan worden en daar zit ik nou niet echt op te wachten. Niet veel wat je er aan kunt doen, natuurlijk. Als het onweert, dan onweert het. De Arctic Monkeys spelen in ieder geval Crying Lightning weer deze tour, dus dat zou wel leuk zijn als ze die uit de hoge hoed toveren.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Gewoon afwachten wat het gaat worden. Niet wanhopen. Het weerbericht is morgen weer anders en dag erna weer enz enz.

Het stukje op site Festileaks is op basis van de voorspellingen van vanochtend en nu al weer achterhaald.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ja, ik hoor soms dat regen de sfeer niet mag drukken… maar in de werkelijkheid is een festival gewoon de helft minder leuk als het regent. Regen + festivals is gewoon geen leuke combo. Kan je niet lekker in het gras liggen, heb je zo’n triestige poncho aan. En ik ben er alleen de zondag…

Gelukkig wordt het niet te koud.

Vind ik ook. Droog en zeker met een zonnetje doet wonderen voor een mens zijn humeur. Maar goed, we zullen het moeten nemen zoals het komt maar een domper op de voorpret is het.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Als je nu naar de voorspelling kijkt op Weeronline dan is die al weer anders dan in dat artikel.

Check anders dit artikel van de Correspondent maar eens over het voorspellen van weer. Ze kunnen maar maximaal 48 uur vooruit voorspellen. Daarna is de onzekerheid te groot.

Artikel De Correspondent
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
67
6
Ik zie het inderdaad. Laten we hopen dat de weermannen er inderdaad naast zitten voor de zondag! voor de vrijdag en de zaterdag ziet het er nog wel redelijk prima uit
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
Ach ja, als het toch slecht weer gaat worden dan kan dat maar het beste op de laatste dag zijn ipv de eerste of tweede.
 

Boudewijn

Playlistbediener
2 mrt 2015
18
0
Gewoon afwachten wat het gaat worden. Niet wanhopen. Het weerbericht is morgen weer anders en dag erna weer enz enz.

Het stukje op site Festileaks is op basis van de voorspellingen van vanochtend en nu al weer achterhaald.

Het weerbericht is van het middaguur. Neemt niet weg dat het - zeker vijf dagen vooruit - nog flink kan veranderen. Ik hoop het met jullie mee :)
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
In ieder geval heeft KNMI voor Noord-Brabant ook voor vrijdagmiddag code geel afgegeven vanwege mogelijke onweersbuien. Zaterdag ziet er het beste uit in de verschillende voorspellingen.
Voordeel van buien: die kunnen ook langstrekken!
We zullen zien!
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
40
2
Denk niet dat despacio komt, de tent is wat aan de lage kant in mijn ogen.. heb een foto gemaakt vd tent vanaf de snelweg (mijn collega reed) maar weet niet hoe ik hem hier kan invoegen.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
BKS is opvallend stil vandaag op sociale media.

Zag net op de Twitter-account wel een gedetailleerder kaartje dan eerder in de mail zat.
Daarop is in ieder geval te zien dat 3FM/3voor12 naast Two staat. Neem aan dat er dus inderdaad weer een apart programma met korte (akoestische) sets is; en dat dit dus niet ? is.

Despacio is op andere festivals ook aan de buitenkant omschreven als een wat onogelijke vierkante tent. Dat lijkt te kloppen met de omschrijvingen hier.
Als het klopt heeft BKS in ieder geval gezorgd voor een goed slecht-weer-programma!!
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
40
2
Heb foto naar deze site gestuurd wellicht plaatsen ze hem hier op forum of site, kun jezelf beoordelen. Hij lijkt mij wat laag als er nog glitterballen in moeten hangen..
Maar nogmaals moeilijk in te schatten vanaf de snelweg..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken