Best Kept Secret 2018

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
"Interviewer David Achter de Molen: “Ik vind de programmering van DTRH dit jaar interessanter dan BKS”

Dan heeft hij er weinig kijk op ;-).

Beste optredens zijn moeilijk te voorspellen en hangen zo van je persoonlijke smaak af. Ik kijk het meest uit naar Trail of Dead, The National, Deerhunter, Big Ups, Omni, Mogwai en Spoon, maar of dat ook de beste optredens zullen zijn?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.620
2.761
Op de vraag van Wessel: Eigen favorieten aan de kant.
Wat worden de 3 beste optredens van BKS 2018?


- Slowdive (zie alleen maar positieve reacties op optreden Primavera)
- LCD Soundsystem (geven eigenlijk alleen maar sterke optredens. Zie diverse recensies OOR en 3voor12 Lowlands, Paradiso e.a.)
- the National (set op APE zou erg sterk geweest zijn, omgeving BKS lijkt perfect voor ze maar je weet het nooit met Matt Beringer)

Meest onzeker:
- Deerhunter (kan geweldig zijn)
- Rodriguez (eerdere concerten in HMH waren kennelijk erg slecht. Maar verkoopt komende week net zo gemakkelijk de grote zaal van TivoliVredenburg uit)
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Wat worden de beste optredens van BKS 2018?

Ik verwacht met name dat de headliners op haar best zullen zijn.
Ook verwacht ik energieke shows van Tyler, The Creator en Vince Staples.
Tot slot heb ik hoge verwachtingen van Slowdive, Spoon en Mogwai.
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Jullie zullen vast al je kaarten hebben, maar mocht er iemand mee lezen: de onze gaan helaas in de verkoop. Afgelopen zondag met sporten kruisbanden gescheurd, dus BKS gaat niet meer lukken en daar baal ik héél erg van! ?

2 tickets aangeboden op ticketswap voor zo'n €150 ps, je krijgt parkeerticket a €15,- erbij. Daarmee dus zo'n €142,50 ps

https://www.ticketswap.nl/listing/best-kept-secret-festival-2018/2226296/f658ed832f?utm_campaign=manualListingShare&utm_source=ticketswap&utm_medium=facebook
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Wat ontzettend balen voor je! Sterkte en hopelijk krijg je de kaartjes nog verkocht.
 

tomdc

Nieuw lid
5 jun 2018
2
0
Hoi,

Zoekt er nog iemand verblijf?
Ik heb nog een leuke hotelkamer ter beschikking voor 3 nachten in centrum Tilburg voor een hele goede prijs (195 EUR)!
Vorig jaar hadden wij al een leuk hotel geboekt om tijdens BKS te verblijven, maar ondertussen is mijn vriendin zwanger en kunnen we dit jaar niet naar BKS.
Spijtig maar helaas.
Het is een super hotel (4*) en uiteindelijk maar op 15min met de fiets van het festival.

Zeg het gerust door of laat me iets weten.

Mvg,

Tom
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
733
465
Dat is inderdaad echt balen. Hopelijk ben je er volgend jaar wel weer bij!

De 3 beste optredens van dit jaar:

-The National is live echt heel erg goed. Ligt inderdaad een beetje aan hoe mr Berninger zich voelt, maar ik ben er van overtuigd dat ze zich goed zullen vermaken op BKS. Al hun materiaal wordt live allemaal net iets grootser en het rockt net wat meer. Bereid je ook maar vast voor op vliegende plastic bekers wijn die vanaf het podium het publiek in gesmeten gaan worden.

-Vince Staples gaat denk ik ook de tent afbreken. (Zie je de clash al ontstaan met Vince Staples vlak voor The National?) Ik ben ook benieuwd hoe het podium eruit gaat zien. De stage die hij op Primavera had past denk ik niet in de TWO. Misschien dat hij weer z'n grote oranje scherm gebruikt?

-Khruangbin. Ik heb zo'n gevoel dat dit een must-see gaat worden. Het nieuwe album was echt heel sterk. Jammer dat Let's Eat Grandma tegelijk speelt, die had ik ook graag willen zien.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Afgelopen jaren waren de gitaarbandjes altijd alom tegenwoordig in mijn best of dus hou daar nu al wat rekening mee!
Dus beste/plezantste top gokje:
1. Dune Rats
2. Ty Segall
3. Warpaint of Deerhunter

Toch benieuwd naar maar schrik dat het gaat tegenvallen:
1. Rodriguez
2. Omni (hou van de gitaarpartijen maar die band is zo saai op het podium)
3. Arctic Monkeys (blijkbaar spelen ze veel van mijn favoriete nummers niet en vooral nummers van de laatste 2 platen. Heb schrik dat het wat tam gaat zijn en dat een paar stevige oldschool uitbarstingen de show niet gaat kunnen redden voor mij).

The National gaat waarschijnlijk heel goed zijn maar (sorry vergeef me) ik hoop dat ze slecht zijn, dat gaat de pijn van ze te missen misschien toch wat verzachten!
 

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
40
2
Je kunt gewoon vanaf de snelweg het vraagteken terrein zien tussen de struiken door, morgenvroeg kom ik er weer langs waarschijnlijk.
Zal nog eens checken..
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ben benieuwd naar de briefing van morgenochtend. Hopelijk heb je heel groot Despacio op de tent kunnen waarnemen.?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Afgelopen jaren waren de gitaarbandjes altijd alom tegenwoordig in mijn best of dus hou daar nu al wat rekening mee!
Dus beste/plezantste top gokje:
1. Dune Rats
2. Ty Segall
3. Warpaint of Deerhunter

Ik hoop op meer garage volgend jaar over de gehele dag en diep in de nacht. Hopelijk strikken ze Fidlar en Oh Sees ofzoiets.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.019
169
Naast de headliners die natuurlijk sowieso een hele goede show kunnen wegzetten, denk ik dat deze 3 ook heel vet zijn om te gaan zien:
1. Slowdive
2. Wolf Alice
3. Gang of Youths

Uiteraard bestaat dit lijstje naast mijn lijstje "gitaarmuziek" (and you will know us by the trail of death; the district; moaning; crows; dune rats; preoccupations).
.
Despacio toch ?! Eens kijken hoe dat werkt straks met die altijd bestaande queue, maar ik wil er zeker een keertje binnen als ie er staat.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
neracroft wrote:
Afgelopen jaren waren de gitaarbandjes altijd alom tegenwoordig in mijn best of dus hou daar nu al wat rekening mee!
Dus beste/plezantste top gokje:
1. Dune Rats
2. Ty Segall
3. Warpaint of Deerhunter

Ik hoop op meer garage volgend jaar over de gehele dag en diep in de nacht. Hopelijk strikken ze Fidlar en Oh Sees ofzoiets.

Dan moet je dit jaar op Kliko Fest zijn ;)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik heb even een vraagje qua praktische info. Kan het in de FAQ niet vinden, dus misschien dat hier iemand het weet. Ik kom vrijdag en zaterdag en ga twee dagen op en neer met de auto. Ik neem aan dat ik wel maar 1 parkeerticket hoef te kopen? Thanks alvast. Nog twee nachtjes!!
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Naast de headliners die natuurlijk sowieso een hele goede show kunnen wegzetten, denk ik dat deze 3 ook heel vet zijn om te gaan zien:
1. Slowdive
2. Wolf Alice
3. Gang of Youths

Uiteraard bestaat dit lijstje naast mijn lijstje “gitaarmuziek” (and you will know us by the trail of death; the district; moaning; crows; dune rats; preoccupations).
.

En All Them Witches? Past dat niet in jouw gitaarstraatje dan? Ik vind het wel lekker vuig..ben ik dus zelf erg benieuwd naar!
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
156
100
Je kan onbeperkt op- en afrijden van de parkeerplaats. Let wel op dat je ook je parkeerkaart laat scannen bij het afrijden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.003
6.301
Je kan onbeperkt op- en afrijden van de parkeerplaats. Let wel op dat je ook je parkeerkaart laat scannen bij het afrijden.
Wij hebben weekend kaart zonder camping. We hebben maar alleen die vrijdag onze kaart laten inscannen. De rest van de dagen konden we altijd door rijden met verschillende auto's ook. Ik heb ook niemand gezien bij het wegrijden om mijn kaart uit te laten scannen.
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
67
6
Het lijkt erop dat er slecht weer op komst is voor het weekend, met name voor de zondag...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken