Best Kept Secret 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is dit een troll of ben je nu serieus?

Nee gewoon weer serieus zoals altijd.

Leuke meid en haar debuutalbum is echt sterk. Een van de beste nieuwe popartiesten van de afgelopen jaren.
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
Lorde hoeft van mij niet op bks te staan. Ik heb dan liever voor dat geld 4bandjes die ik nog niet ken en misschien maar 1 goed vind. Dit is immers vooral de reden dat ik bks ga. Lekker ontdekken. Sinds afgelopen jaar bijvoorbeeld erg fan geworden van Bewilder. Is trouwens The Dma's niets voor BKS??
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Lorde hoeft van mij niet op bks te staan. Ik heb dan liever voor dat geld 4bandjes die ik nog niet ken en misschien maar 1 goed vind. Dit is immers vooral de reden dat ik bks ga. Lekker ontdekken. Sinds afgelopen jaar bijvoorbeeld erg fan geworden van Bewilder. Is trouwens The Dma’s niets voor BKS??
Tsja, er staan natuurlijk zowel grotere als kleinere namen. Dat hou je. Ben zelf geen gigantische Lorde-fan of zoiets, maar van mij mag ze komen. Ze schijnt live wel sterk te zijn en dat wil ik wel een kansje geven. Ook niet alles hoeft 'bandjes' te zijn.

En DMA's zijn wel redelijk dik met Mojo. Die zie ik eerder spelen op Pinkpop, eerlijk gezegd.
 

kaarsvet

Playlistbediener
25 jun 2015
12
0
ik weet niet of het al gezegd is, maar: Slowdive. Nieuw nummer uitgebracht en een gig in Londen begin juni.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
mart wrote:
Lorde hoeft van mij niet op bks te staan. Ik heb dan liever voor dat geld 4bandjes die ik nog niet ken en misschien maar 1 goed vind. Dit is immers vooral de reden dat ik bks ga. Lekker ontdekken. Sinds afgelopen jaar bijvoorbeeld erg fan geworden van Bewilder. Is trouwens The Dma’s niets voor BKS??


Tsja, er staan natuurlijk zowel grotere als kleinere namen. Dat hou je. Ben zelf geen gigantische Lorde-fan of zoiets, maar van mij mag ze komen. Ze schijnt live wel sterk te zijn en dat wil ik wel een kansje geven. Ook niet alles hoeft ‘bandjes’ te zijn.

En DMA’s zijn wel redelijk dik met Mojo. Die zie ik eerder spelen op Pinkpop, eerlijk gezegd.

Precies, aan leuke nieuwe bandjes geen gebrek. Dat is iets waar ik Best Kept Secret elk jaar blind op vertrouw.
Ik denk persoonlijk dat Lorde bij veel BKS-publiek best in de smaak zou vallen, aangezien ze aan de indie kant van het popspectrum zit.
En ik heb "voor dat geld" liever een sterke en frisse headline act dan een 13 in een dozijn indie rockband die iedereen al 10 keer heeft kunnen zien.

Maar goed, dit betekent niet dat ik per se verwacht dat Lorde komt hoor, en ik sta best open voor andere headliners. Plus, ik kom ook voornamelijk voor het ontdekken. Maar we hebben het nu over headliners, dus dat zijn sws al de bekendere namen.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
ik weet niet of het al gezegd is, maar: Slowdive. Nieuw nummer uitgebracht en een gig in Londen begin juni.

Zou tof zijn! Kans lijkt me ook best groot, aangezien ze zelf hebben aangegeven terug te willen komen na hun komst 3 jaar geleden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
kaarsvet wrote:
ik weet niet of het al gezegd is, maar: Slowdive. Nieuw nummer uitgebracht en een gig in Londen begin juni.
Zou tof zijn! Kans lijkt me ook best groot, aangezien ze zelf hebben aangegeven terug te willen komen na hun komst 3 jaar geleden.

Power to the local dreamer

Hele grote kans dat die er staan.
 

coenvanewijk

Campingartiest
17 jan 2017
67
0
Zie flink wat namen die in dit forum genoemd staan ook datzelfde weekend op Maifeld Derby staan... Moderat en Metronomy zouden in ieder geval ook zeer mooie/passende aanvullingen zijn
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Northside bevestigt onder andere The Prodigy, Richard Ashcroft & Agnes Obel. Die laatste 2 zie ik ook wel op BKS staan.
 

kaarsvet

Playlistbediener
25 jun 2015
12
0
Kom maar door met Agnes Obel. Aantal jaar geleden op Werchter gezien. Fantastische dame!
Richard Ashcroft is wat mij betreft ook welkom, mits hij wat werk van the Verve meeneemt
 

kaarsvet

Playlistbediener
25 jun 2015
12
0
Ik neem m'n opmerking over Richard Ashcroft terug. Laat maar lekker naar Pinkpop gaan ☺
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Zou Touché Amoré een stage FIVE kunnen afsluiten? Of zien jullie dat niet echt gebeuren?

Staan dat weekend ook al op Graspop en met bands als o.a. OFF! en Pissed Jeans bewezen ze al wel dat ze wat harder durven gaan op FIVE.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
992
119
Vrijdag eind vd middag komt Firefly met alle namen, vorig jaar alleen Two Door Cinema Club gedeeld. Dan weten we wat er in ieder geval niet naar BKS komt als sub/hoofdacts.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken