Best Kept Secret 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nu eventjes lekker meelezen op facebook tot de koffie op is.

'Klokslag 10:00 uur 5 tickets besteld met de gedachte dat die 6e van het groepsticket er dan in het proces wel bij zou komen. Dat was niet het geval. Hoe kan dit? En kan ik die 6e nog ergens claimen?'

Daarom laat ik ons pap en mam dus ook geen tickets halen. Lekker zelf fixen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ben wel nu alweer benieuwd naar volgende namen trouwens. Zeker ook naar de onderkant van het programma!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Dat is eigenlijk wel het nadeel aan dat Radiohead en Arcade Fire tot nu toe de enige aangekondigde acts zijn, ik ken alle nummers al. Heb wel even zin om de hele discography van een band die ik nog niet echt ken door te spitten.
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
4weekendtickets binnen met camping, net als vorig jaar. Kan niet wachten op Arcade Fire. In de regen op Pinkpop waren ze ook geweldig wat een show toen!!! Mij zul je vooraan vinden.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Dat is eigenlijk wel het nadeel aan dat Radiohead en Arcade Fire tot nu toe de enige aangekondigde acts zijn, ik ken alle nummers al. Heb wel even zin om de hele discography van een band die ik nog niet echt ken door te spitten.

Lift al beluisterd? :) de Pinkpop versie.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Jelle wrote:
Dat is eigenlijk wel het nadeel aan dat Radiohead en Arcade Fire tot nu toe de enige aangekondigde acts zijn, ik ken alle nummers al. Heb wel even zin om de hele discography van een band die ik nog niet echt ken door te spitten.


Lift al beluisterd?
1f642.svg
de Pinkpop versie.

Volgens Last.fm is lift mijn 27e meest beluisterde Radiohead nummer met 14 scrobbles, en ik luister al veel langer Radiohead dan dat ik Last.fm gebruik. Ik ben bang dat er behalve nummers als 'Ed's scary song' nog weinig nieuw Radiohead materiaal voor mij is ;(.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.320
START KAARTVERKOOP

UPDATES
10:10 – Alle zondagtickets staan op dit moment in reservering. Het kan zijn dat er met ± 20 minuten reserveringen terugvallen. Blijf het proberen.

10:11 – Alle groepstickets staan op dit moment in reservering. Het kan zijn dat er met ± 20 minuten reserveringen terugvallen. Blijf het proberen.

10:12 – Alle weekendtickets zonder camping staan op dit moment in reservering. Het kan zijn dat er met ± 20 minuten reserveringen terugvallen. Blijf het proberen.

10:15 – Alle camper/caravan tickets zijn uitverkocht.

10:23 – Er zijn in alle bovengenoemde ticketcategorieën (uitgezonderd camper/caravantickets) weer tickets vrijgekomen.

10:53 – De groepstickets zijn uitverkocht. Voor de zondagtickets geldt dat er nog een aantal tickets in reservering staan die terug kunnen valllen. Blijf het proberen.

10:59 – Sta je in de wachtrij van de Beekse Bergen? Nog niet alle accommodaties zijn weg. Het heeft dus zin om nog te blijven wachten in de wachtrij.

11:09 – De zondagtickets zijn uitverkocht. Er zijn nog zaterdag- en weekendtickets beschikbaar.

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Mooi om te horen dat de meesten hier er wel door zijn gekomen! Hier ook vrij gemakkelijk aan 8 weekendtickets geraakt. Had het anders ook geen ramp gevonden om alleen de Arcade Fire-dag te gaan en die blijkt gelukkig niet zo snel te gaan, dus dat was sowieso wel gelukt. Maar toch blij dat we 8 weekendkaartjes hebben kunnen fixen.
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
4weekendtickets binnen met camping, net als vorig jaar. Kan niet wachten op Arcade Fire. In de regen op Pinkpop waren ze ook geweldig wat een show toen!!! Mij zul je vooraan vinden.

Zie je mij daar :D:p Twee weekendkaarten waren zo binnen

Ben stiekem wat verbaasd dat de weekendkaarten er nog zijn. Had ik zelf niet verwacht. En begrijp ik dat er slechts 5000 dagkaarten zijn? Dat er samen met de weekendkaarten een half pp / ll aanwezig zal zijn?
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik heb maar even een wenslijstje gemaakt van een paar artiesten die ik graag zou willen zien en die ook niet al te onrealistisch zijn:

The XX (Zou een goede derde headliner zijn)
Alt-J (Mijn vriendin is een grote fan)
Swans (Misschien minder kans door de onlangs aangekondigde reeks shows in maart en mei)
Angel Olsen (Doet denk ik een festivaltour in de zomer)
Nicolas Jaar (Doet denk ik ook festivals volgend jaar)
Danny Brown (Zou echt heel tof zijn)
Fleet Foxes (Komen heel snel met nieuw werk, dus ik zie ze volgend jaar wel festivals doen)
Sigur Ros (Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar ze komen wel met een nieuw album dus wie weet)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Nou van mij mogen er wel een hoop van dat lijstje door komen. Sigur Rós en The XX vooral, al denk ik dat Sigur Rós het op een eigen show houden nadat ze Lowlands al hebben gespeeld dit jaar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Sigur Ros zou zeker headliner zijn, dat zijn ze immers al eerder geweest op BKS

Ik heb maar even een wenslijstje gemaakt van een paar artiesten die ik graag zou willen zien en die ook niet al te onrealistisch zijn:

The XX (Zou een goede derde headliner zijn)
Alt-J (Mijn vriendin is een grote fan)
Swans (Misschien minder kans door de onlangs aangekondigde reeks shows in maart en mei)
Angel Olsen (Doet denk ik een festivaltour in de zomer)
Nicolas Jaar (Doet denk ik ook festivals volgend jaar)
Danny Brown (Zou echt heel tof zijn)
Fleet Foxes (Komen heel snel met nieuw werk, dus ik zie ze volgend jaar wel festivals doen)
Sigur Ros (Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar ze komen wel met een nieuw album dus wie weet)

Alt-J is eigenlijk al meer pinkpop- dan BKS-muziek en stond bovendien recentelijk nog op BKS, dus ik neem toch aan dat die niet gaan komen. Swans hoop ik wel erg op :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
BKS gebruikt boekingskantoor FKP Scorpio. FKP Scorpio doet zo'n 20 festival in Noord-Europe. Radiohead mag spelen op 6 van die festivals in plaats van Pinkpop alleen. Het is een beetje het footprint verhaal hier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken