Best Kept Secret 2017

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Sigur Ros zou zeker headliner zijn, dat zijn ze immers al eerder geweest op BKS

Jelle wrote:
Ik heb maar even een wenslijstje gemaakt van een paar artiesten die ik graag zou willen zien en die ook niet al te onrealistisch zijn:

The XX (Zou een goede derde headliner zijn)
Alt-J (Mijn vriendin is een grote fan)
Swans (Misschien minder kans door de onlangs aangekondigde reeks shows in maart en mei)
Angel Olsen (Doet denk ik een festivaltour in de zomer)
Nicolas Jaar (Doet denk ik ook festivals volgend jaar)
Danny Brown (Zou echt heel tof zijn)
Fleet Foxes (Komen heel snel met nieuw werk, dus ik zie ze volgend jaar wel festivals doen)
Sigur Ros (Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar ze komen wel met een nieuw album dus wie weet)


Alt-J is eigenlijk al meer pinkpop- dan BKS-muziek en stond bovendien recentelijk nog op BKS, dus ik neem toch aan dat die niet gaan komen. Swans hoop ik wel erg op
1f642.svg

Je zegt het zelf al een beetje, maar Alt-J stond op 50% van de BKS-edities en kan je daarmee moeilijk als 'niet BKS' omschrijven. Al zit het (net als bijvoorbeeld Two Door Cinema Club, Blossoms, Alice on the Roof etc) inderdaad wat meer aan de Pinkpop-kant dan bijvoorbeeld Swans.

Van dit rijtje hoop ik vooral heel erg op Nicolas Jaar, al vraag ik me af waar die dan goed tot zijn recht zou komen. Eigenlijk op TWO, maar dat gaat dan echt uitpuilen vrees ik. Headliner voor de vrijdag op ONE wellicht?
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
nog eens sigur ros, the xx, the national erbij en BKS heeft voor mij de beste affiche ooit.

Nooit gedacht dat een festival de line up van NOS Alive vorig jaar zou evenaren, maar het gaat van dat zijn.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
James Blake op Open'er en op I-Days op dezelfde dag als Radiohead, zou toch een mooie naam zijn voor BKS!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
The xx is vrij snel uitverkocht in de HMH. Kom maar door met de aankondiging voor BKS!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik ben nu wel echt heel benieuwd welke namen er verder zullen komen. Ik kijk elke dag eigenlijk meerdere keren op de site, en elke keer ga ik weer een beetje dood van binnen als er niks nieuws staat. De vorige twee aankondigingen waren op een vrijdag, dus misschien gaan er alleen aankondigingen op vrijdag komen, geen idee eigenlijk.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Ik ben nu wel echt heel benieuwd welke namen er verder zullen komen. Ik kijk elke dag eigenlijk meerdere keren op de site, en elke keer ga ik weer een beetje dood van binnen als er niks nieuws staat. De vorige twee aankondigingen waren op een vrijdag, dus misschien gaan er alleen aankondigingen op vrijdag komen, geen idee eigenlijk.

De vorige twee aankondigingen kwamen tegelijk met Rock Werchter toch? Denk dat dat de reden is namelijk ;)
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Nope, Rock Werchter kwam op 18 november pas met Arcade Fire waar Best Kept Secret al op 11 november de boeking bekendmaakte.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vorig jaar hadden we nog lang geen namen. Kende nog vaak de site blijven bezoeken.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik zag dat vorig jaar rond 15 december meerdere namen in één keer bekend werden gemaakt. Eventjes wachten nog dus inderdaad.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zag dat vorig jaar rond 15 december meerdere namen in één keer bekend werden gemaakt. Eventjes wachten nog dus inderdaad.

Oeh, toch december ja?

Dat valt idd niet tegen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Misschien dat we voor de kerst nog de aankondiging van Frank Ocean krijgen, zojuist aangekondigd voor Northside als hun tweede headliner.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Jezus wat zou Frank Ocean een aankondiging zijn zeg. Ik durf het eigenlijk niet eens te hopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken