Best Kept Secret 2015

Gunnar

Nieuw lid
26 jan 2015
2
0
Deze poster zal dus kloppen:

Firefly-Leak-.jpg
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het zal grotendeels wel kloppen ja. Maar vannacht is Elliphant ook aangekondigd en die staat niet op de poster. De andere 4 namen zijn wel op de poster te vinden.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En andere data:
06/08/15 London, UK 02 Shepherds Bush Empire
06/09/15 London, UK 02 Shepherds Bush Empire
06/13/15 Oslo, Norway Rockerfeller
06/14/15 Bergen, Norway Bergen FestivaL
06/15/15 Stockholm, Sweden Müchenbryggeriet
06/23/15 Zagreb, Croatia INmusic Fest
06/25/15 Paris, France Bataclan
06/27/15 Dusseldorf, Germany Open Source Festival

6/19 tot 6/21 past nog perfect.
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Ik denk dat DCFC er heel mooi zou passen, zie ik wel gebeuren :)!
Ik had overigens stiekeme hoofd dat vandaag wel wat zou komen, zo mooi op de maandag... Helaasch!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Death Cab For Cutie en The Antlers (samen op tour) staan dus ongetwijfeld op of Best Kept Secret of Down The Rabbit Hole...

DCFC zou in mijn ogen geen BKS-headliner zijn. Hopelijk net voor de headliner op Stage 1. Mooi bandje om rond zonsondergang te zetten
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
DCFC zou de hmh niet vullen toch? Zijn vooral populair in Amerika heb ik het idee.

Ik had overigens stiekeme hoofd dat vandaag wel wat zou komen, zo mooi op de maandag… Helaasch!
Dat heb ik dus al sinds begin december...
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
http://pitchfork.com/news/58060-sufjan-stevens-announces-tour/

Sufjan Stevens heeft z'n tour geannounced, maar heeft een heel mooi gat over voor europa rond de zomerfestivals, misschien kanshebber?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Sufjan Stevens doet in principe geen festivals, alleen bij hoge uitzondering. Op Primavera stond hij ook niet op een open lucht podium. Al staat hij wel op dat end of the road festival...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Death Cab For Cutie zijn facking bekend, kunnen best een headlinepositie op BKS dragen. Zeker omdat dat festival toch niet inzet op heel grote headliners.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
End Of The Road is Sufjan Stevens' enige festival dit jaar, dus sowieso uitgesloten.

En ik zie in DCFC toch ook eerder een headliner voor de Two. Als je Portishead, B&S en Interpol daar kan wegzetten, dan hen ook.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Death Cab For Cutie en The Antlers (samen op tour) staan dus ongetwijfeld op of Best Kept Secret of Down The Rabbit Hole…

DCFC zou in mijn ogen geen BKS-headliner zijn. Hopelijk net voor de headliner op Stage 1. Mooi bandje om rond zonsondergang te zetten

Met Antlers zou ik wel heel content zijn!

Jammer dat Sufjan niet meer festivals doet. Dan maar hopen op een aparte show.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik zou nog niet zo zeker zijn van The Antlers, Ze touren met de Amerika tour mee maar hebben nog niets in Europa aangekondigd..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik zou nog niet zo zeker zijn van The Antlers, Ze touren met de Amerika tour mee maar hebben nog niets in Europa aangekondigd..
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Dat End of the Road heeft een mooi affiche zeg, beetje prijzig alleen.
Maar het duurt nu zo lang met de namen van BKS dat ik beetje bang ben dat ze toch wel erg veel moeite hebben een mooi lijstje samen te stellen :(.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik begin ook steeds meer te twijfelen... Een maand geleden had ik sowieso blind een kaartje gekocht. Nu moeten ze wel echt met iets bijzonders komen.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Verdoemme wat duurt die ‘soon’ lang zeg.

Achja het is ook nog 5 maanden hè ;-).
Zullen ze in één keer de gehele line-up bekend maken nu het zo lang duurt?

Ik lig er niet zo wakker van dat ze nog niets bekend hebben gemaakt, ik vind alleen dat wanneer je zegt soon dat je dan ook wel binnen 2 weken ofzo iets moet laten horen (kan nog als ze morgen met namen komen). Ik gok dat we een naam of 25 krijgen bij de eerste aankondiging, denk niet dat ze opeens de hele line-up bekend maken. Ik kan me ook goed voorstellen dat ze vooral de wat kleinere bands/artiesten nog niet rond hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken