[BE] Pukkelpop 2016

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Op Snapchat houden ze ook iedereen in spanning tot woensdag. Wat denken jullie: welke groepen komen?
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
2 van m'n vrienden zijn zaterdag naar Muse geweest in Paleis 12. Volgens de ene zei Matt Bellamy opt einde: "See you this summer". Volgens de andere zei hij: "See you this Sunday". Ik vermoed dat de 1ste gelijk heeft. Ik ga morgen naar Muse, misschien zegt ie het nog ns. Maar zoals hier al meermaals aangehaald, en ook omdat ze op Lowlands staan, en Pukkelpop meteen daarna ernaar "hintte" via n FB-post, is Muse toch wel al n zekerheidje. De zanger van Silversun Pickups zei ook na afloop van hun concert op 6 maart in AB-Club": See you back this summer". Is ook wel n band die past op pukkelpop. Hun tourdata eindigt (voorlopig) op 31juli in Canada.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Maakt PKP ook direct de dagindeling bekend of hoe zit dat meestal?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Nice, hoop dat er een mooi dagje tussen zit. Een dag met Muse, Biffy Clyro, en Wolfmother zou perfect zijn.
 

Je Moeder

Playlistbediener
4 jan 2016
31
5
Eén van de namen zal alvast Battles zijn.


http://www.last.fm/festival/4221974+Pukkelpop+2016
 

Jocelyn Timmermans

Playlistbediener
11 feb 2016
23
0



Misschien denk ik nu ietsje té ver na, maar komende woensdag maakt Sziget ook een headliner bekend, waarvan de meeste mensen vermoeden dat het Eminem is. Kansje dat 'ie nog eens naar Kiewit komt?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627



Misschien denk ik nu ietsje té ver na, maar komende woensdag maakt Sziget ook een headliner bekend, waarvan de meeste mensen vermoeden dat het Eminem is. Kansje dat ‘ie nog eens naar Kiewit komt?

Kans is 0,0 denk ik. Rihanna EN Eminem zou een beetje te veel zijn voor Pukkelpop.

Als Muse komt gaat de 3de headliner overigens iets kleiner zijn. 3 headliners die zelfs naar Werchternormen groot zijn gaat Pukkelpop niet kunnen betalen.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Raar: ik hoorde daarnet op Studio Brussel (rond 7u10-15) dat er deze namiddag om 16u al namen voor Pukkelpop worden bekend gemaakt. Dit werd ook al direct een paar keer na elkaar gezegd, zowel door Stijn als Siska! Kan de ochtendvermoeidheid zijn want het zou mij heel sterk verbazen dat Pukkelpop zelf een verkeerde aankondiging maakt!

Morgen een aankondiging met Muse, Wolfmother, Silversun Pickups en Jack Garratt zou mooi zijn!
 

Eddie

Playlistbediener
15 mrt 2016
9
0
Raar: ik hoorde daarnet op Studio Brussel (rond 7u10-15) dat er deze namiddag om 16u al namen voor Pukkelpop worden bekend gemaakt. Dit werd ook al direct een paar keer na elkaar gezegd, zowel door Stijn als Siska! Kan de ochtendvermoeidheid zijn want het zou mij heel sterk verbazen dat Pukkelpop zelf een verkeerde aankondiging maakt!

Morgen een aankondiging met Muse, Wolfmother, Silversun Pickups en Jack Garratt zou mooi zijn!

Siska herpakte zich 5 minuutjes later en zei dat ze zich vergist hadden. Gewoon morgen om 11u dus.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Yann wrote:
Raar: ik hoorde daarnet op Studio Brussel (rond 7u10-15) dat er deze namiddag om 16u al namen voor Pukkelpop worden bekend gemaakt. Dit werd ook al direct een paar keer na elkaar gezegd, zowel door Stijn als Siska! Kan de ochtendvermoeidheid zijn want het zou mij heel sterk verbazen dat Pukkelpop zelf een verkeerde aankondiging maakt!

Morgen een aankondiging met Muse, Wolfmother, Silversun Pickups en Jack Garratt zou mooi zijn!


Siska herpakte zich 5 minuutjes later en zei dat ze zich vergist hadden. Gewoon morgen om 11u dus.

Oh my bad. Ik had toen mijn wekkerradio net afgezet. Goed! Bedankt :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.910
6.141
Ik vraag me af hoe groot de kans is op Tame Impala, ik heb niet echt een idee van hun tourschema maar ik weet wel dat ze tot nu toe geen Nederlandse data hebben.. Misschien dan op Lowlands en dus ook op Pukkelpop?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Tame Impala staat al op werchter dus de kans is klein dat ze ook pukkelpop doen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.910
6.141
Ik denk niet dat het Eminem is. Wat is je bron?


Het is altijd mogelijk he ! :p
Ja ik weet het.. Maar TWOD stond vorig jaar toch ook op Werchter en PKP? Dus ik dacht niet echt dat dat een groot probleem zou zijn.. Neemt niet weg dat ze nog altijd geen Nederlandse datum hebben voor deze zomer wat vrij raar is vind ik dus gok ik dat ze ofwel op LL staan ofwel helemaal niet..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.910
6.141
Bestival (8-11 september) dropte een eerste pakketje namen met oa:
The Cure - Hot Chip
Carl Cox - Fatboy Slim
Years & Years - Damien Jr Marley
Ritchie Hawtin - Skream - Katby B - Skepta
Wolf Alice - Craig David's TS5

Ride, Diplo, Major Lazer, Bastille zouden op herhaling komen..
Wat een fijn lijstje namen vind ik, veel boiler namen.. en ook The Cure.. zou het dan toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken