Ik verwacht namen in de week van de 14e. Dan hebben ze volgende week om die aankondiging te teasen, en kunnen ze de ticketverkoop nog laten starten voor de Paasvakantie begint. De dochter van Chokri is op Twitter aan het aftellen naar 17 maart, maar het is een beetje onduidelijk wat het precies inhoudt (ze is bvb soms ook over haar verjaardagsfeest bezig).
Ik denk dat ze van die dag definitief een soort dag 0 gaan maken, vergelijkbaar met het concept van 2015. Het lijkt me in ieder geval niet verstandig om voor een volwaardige 4e dag te kiezen, vlak na een editie waar je uit armoede flink wat acts boven hun stand moet plaatsen. De concurrentie blijft ook sterk in dat weekend dus de kans dat zoiets weer gebeurt is niet onbestaande.
De party acts hoeven natuurlijk niet enorm te zijn als je reeds headliners als Muse en Rihanna hebt natuurlijk. Dan dienen die party acts eerder als een hulpmiddel om te vermijden dat al het volk in 1 keer de weide verlaat na de headliner (problematisch in 2012 na de Foo's). Aan een hoge positie voor LCD Soundsystem kunnen we in ieder geval niet voorbij, en Disclosure wil ik voorlopig niet als gerucht opschrijven aangezien ze op Werchter al afsluiten.
Is het nu vanaf dit jaar zo dat er een 4e dag aan toegevoegd wordt, ofniet? Of blijft het een beetje een “dag 0” waar een handvol acts zullen spelen, lijkt wel interessant en leuk naar de toekomst toe.. Minder handig is dat die dag op woensdag valt en bij werchter die dag op donderdag..
Chase & Status heeft qua afsluitende party-act echt wel een groot aantal van zijn pluimen verloren hoor en zijn echt niet meer de C&S van 2012.. Party-acts genoeg met Disclosure, Jack U en The Chemical Brothers, toch?
Ik denk dat ze van die dag definitief een soort dag 0 gaan maken, vergelijkbaar met het concept van 2015. Het lijkt me in ieder geval niet verstandig om voor een volwaardige 4e dag te kiezen, vlak na een editie waar je uit armoede flink wat acts boven hun stand moet plaatsen. De concurrentie blijft ook sterk in dat weekend dus de kans dat zoiets weer gebeurt is niet onbestaande.
De party acts hoeven natuurlijk niet enorm te zijn als je reeds headliners als Muse en Rihanna hebt natuurlijk. Dan dienen die party acts eerder als een hulpmiddel om te vermijden dat al het volk in 1 keer de weide verlaat na de headliner (problematisch in 2012 na de Foo's). Aan een hoge positie voor LCD Soundsystem kunnen we in ieder geval niet voorbij, en Disclosure wil ik voorlopig niet als gerucht opschrijven aangezien ze op Werchter al afsluiten.