[BE] Pukkelpop 2016

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ziet er wel geloofwaardig uit. Alleen mis ik Noel Gallagher hierop maar die zullen ze wel aankondigen na 17 april en zouden ze Rihanna niet alsnog op de aankondigingsposter zetten?
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Zou me verbazen. Staat geen enkele degelijke naam voor de boiler in die lijst (ervanuitgaande dat chem brothers en jack ü main stage materiaal zijn).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Noel Gallagher lijkt me inderdaad iets om een tweede pakketje aan te voeren na zijn concert in Vorst. Als dit een speciaal aankondigingspostertje is vind ik de afwezigheid van Rihanna niet meteen opmerkelijk nee.

Wat mij vooral opvalt zijn de groottes op de poster: Biffy Clyro en Crystal Castles (zonder Alice Glass) staan dikker op de lineup dan Oscar & The Wolf, terwijl die laatste hier 10 keer zo groot is. Idem bijvoorbeeld voor Warpaint: tussen de allerkleinste naampjes terwijl ik hen zou opschrijven als headliner voor de Club of Castello.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Die bovenste affiche is uiteraard ook gewoon fake. Naast de soms wat vreemde lettergrootten worden Massive Attack op elk festival als 'Massive Attack & Young Fathers' aangekodigd. En hier dus niet...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Dus..?
Rihanna - Muse - Massive Attack
The CB - Jack Ü - LCD Soundsystem

Ik moet eerlijk zeggen moesten dit de grote namen zijn dan denk ik dat er niet veel mensen nog moeten morren om Rihanna, denk ik!
Enkel Duke Dumont lijkt me boiler materiaal dus is inderdaad nog een kleinnnn beetje ongeloofwaardig omdat er van elk genre wel iets wordt aangekondigd en ze volgens mij toch echt niet alle headliners direct gaan bekend maken ofwel?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Tsar B op een alfabetische poster tussen Wolf Alice en Woodie Smalls plaatsen is ook een fuckup die de echte verantwoordelijke niet zou maken.

Komt erop neer dat dit een fake is met namen die stuk voor stuk realistische kanshebbers zijn. Toch al een streepje voor op 9/10 van de fakes die op dit forum passeren.
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Knife Party headliner op een festival in London eind augustus. Ze komen met hun speciale Crow podium.

Ondanks dat hun set vorig jaar zeer matig was en dat hun nieuwe album op niets trekt, hoop ik toch dat ze nog eens langs de boiler passeren.
 

Jocelyn Timmermans

Playlistbediener
11 feb 2016
23
0
Knife Party headliner op een festival in London eind augustus. Ze komen met hun speciale Crow podium.

Ondanks dat hun set vorig jaar zeer matig was en dat hun nieuwe album op niets trekt, hoop ik toch dat ze nog eens langs de boiler passeren.

Hun set was vorig jaar écht heel matig, maar drie jaar geleden hebben ze de Dance Hall helemaal plat gedraaid. Ik hoop al met al dat ze terug komen, maar dan liever in de Dance Hall met een eigen stage en een uitgebreidere show in plaats van een droog setje in de Boiler.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Vorige week bracht Lowlands het nieuws dat zij donderdag 10 maart met de grootste act ooit op Lowlands zouden komen. Toevallig de laatste dag van Muse in Amsterdam. Helaas voor Lowlands bracht Muse het Lowlands-nieuws zelf maandag al naar buiten. 1+1=2 Muse op Pukkelpop.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Vorige week bracht Lowlands het nieuws dat zij donderdag 10 maart met de grootste act ooit op Lowlands zouden komen. Toevallig de laatste dag van Muse in Amsterdam. Helaas voor Lowlands bracht Muse het Lowlands-nieuws zelf maandag al naar buiten. 1+1=2 Muse op Pukkelpop.

Wat zeg jij? Giel zei dat Lowlands maandag 7 maart met nieuws zouden komen in de show van Giel, Muse heeft zelf helemaal niks eerder bekend gemaakt...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Dus woensdag krijgen we de grote lading Pukkelpop namen. Moeten we dan deze middeg geen aankondiging/teaser daarvan krijgen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Als dat 30 namen zijn die ik tof vind en 50 die ik minder vind, dan is het oké. :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Muse en Massive Attack zijn al twee fantastische namen die me quasi zeker lijken. Vraag me alleen af of de verdere invulling wat zal zijn. Sowieso geen zin om nog eens 3 dagen te gaan naar Pukkelpop, gezien ik al 4 dagen Werchter doe. Muse en Massive Attack op één dag is te veel gevraagd wss? ^^ Anders ga ik zonder twijfelen een dagje :)
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Vandie gelekte affiche zou ik Muse , Oscar and the wolf, five finger death punch wel kunnen apprecieren...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken