[BE] Pukkelpop 2016

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
alle namen staan op fb, soulwax, dj Fresh, Tchami, Edward Sharpe, Thrice, SG Lewis, Battles, VANT, Hermitude, Kink,Scuba, Tom Odell, Aluna George,...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die afbeelding met die mensjes die een geweer en mes in hun hand hadden, dacht ik even aan The Killers. Maar zal wel niet :D
 

ThijsL

Playlistbediener
29 mrt 2014
21
0
All Them Witches, AlunaGeorge, Basenji, Battles, Bazart, Brian Fallon & The Crowes, Cage The Elephant, Detroit Swindle, DJ Fresh, Dotan, Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes, Eric Prydz, Ezra Furman, GoGo Penguin, Grandaddy, Hermitude, Hoodie Allen, Jack Garratt, Joris Voorn, Kaytranada, King Gizzard & The Lizard Wizard, KiNK, Local Natives, Matt Corby, Max Jury, MK, Neurosis, Scuba, SG Lewis, Sophia, Soulwax, Tchami, The Internet, The Subs, The Temper Trap, Thee Oh Sees, Thrice, Tiggs Da Author, Tom Odell en Vant
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De hele grote namen moeten we niet meer verwachten, maar er zitten toch wel leuke namen tussen die nieuwe:

The Temper Trap, Neurosis, Sophia, Grandaddy, Soulwax ... maar niet overtuigend genoeg om mij naar Kiewit te krijgen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Weer een pak electronische namen die echt wel top zijn lijkt me, qua bands ben ik een beetje teleur gesteld .. Hopen dat ik toch nog zou kunnen gaan door herexamens hm
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Weer een pak electronische namen die echt wel top zijn lijkt me, qua bands ben ik een beetje teleur gesteld .. Hopen dat ik toch nog zou kunnen gaan door herexamens hm

zit met hetzelfde, die verdomde herexamens! Maar Biffy wil ik voor geen geld missen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Wat een gemakzuchtige bende daar. Er moeten toch wel nog grote namen bijkomen? TOCH? Ik geloof dit niet...

MASSIVE ATTACK mensen. Wat een kutfestival.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Beetje hetzelfde gevoel als na de eerste aankondiging: een paar hele vette namen (Grandaddy! Battles! Thee Oh Sees! Soulwax! Neurosis!), maar als ik de affiche in zijn geheel bekijk zou ik nooit 200 euro voor een combi neerleggen. De zaterdag voorlopig het sterkst in de breedte, maar een dagticket zit er voorlopig ook niet in.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ja, Battles en Soulwax zijn eigenlijk nog de beste namen hier, maar die kenden we ook al bij de vorige lichting.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Donderdag: Battles, Beach Slang, Blues Pills, Bloc Party, CHVRCHES, Clutch, Die Antwoord, The Front Bottoms, Half Moon Run, Mastodon, Rihanna, Neurosis, The Tallest Man on Earth, The Underachievers, Warpaint, Wolfmother.

Vrijdag: At the Gates, The Chemical Brothers, Bob Moses, Comeback Kid, Deez Nuts, Circa Waves, Halsey, Hoodie Allen, Lukas Graham, M83, Local Natives, Noel Gallagher, Opeth, Refused, Roisin Murphy, Sleaford Mods, Stick to Your Guns, Sophia, Thee Oh Sees.

Zaterdag: All Them Witches, Anderson.Paak, Biffy Clyro, Brian Fallon, Defeater, Graveyard, Grandaddy, Henry Rollins, The Internet, King Gizzard, LCD Soundsystem, Pendulum, Soulwax, The Temper Trap, Thrice, VANT.

Zou dit al willen gaan checken. Veel teveel dus. Tevreden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
2ish3zt.jpg




:(
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ja inderdaad, waarom Massive Attack boeken als al die tiener meisjes helemaal gek worden als ze de naam Tom Odell horen vallen. En op zich staan er goeie namen, maar gewoon niet voldoende grote bands om mij te overhalen. Het is duidelijk dat Pukkelpop echt de commerciële tour op gaat.

Om maar even naar vorig jaar te kijken: er stond toen meer volk voor de main stage bij een band als Sigma, dan bij bv. Linkin Park of Limp Bizkit. Dat zegt genoeg over waarvoor de gemiddelde bezoeker voornamelijk naar Pukkelpop gaat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Wat een gemakzuchtige bende daar. Er moeten toch wel nog grote namen bijkomen? TOCH? Ik geloof dit niet…

MASSIVE ATTACK mensen. Wat een kutfestival.
Als je kijkt naar de breedte van het festival en de namen qua electronica kom je volgens wel genoeg aan je trekken hoor?? Met Pendulum, Chase & Status, Eric Prydz, The Chemical Brothers en het lijstje gaat voort kun je niet klagen maar zoals eerder gezegd worden de bands omgewisseld met artiesten als Rihanna en Tom Odell al vind ik dat het behalve die 2 toch echt nog meevalt qua commerciële namen of heb ik het verkeerd? Het zijn inderdaad niet de grootste namen maar in de breedte kun je toch niet klagen? Bands als Tame Impala, The Last Shadow Puppets, Muse worden gewoon omgewisseld met iets commerciëlere en 'gemakkelijkere' namen om het gros te plezieren..

Deze week nog op StuBru gebleken dat de line up van '06 de beste was met daaronder Radiohead, Massive Attack, Beck, Arctic Monkeys, Daft Punk, Snow Patrol, Placebo.. sorry, bands kunnen inderdaad groeien maar als je kijkt en vergelijkt kun je volgens mij stellen dat sinds de storm van '11 de line ups als maar zwakker en zwakker zijn geworden met als dieptepunt, vorig jaar.. Hm, maar dat denk ik idk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken