[BE] Pukkelpop 2016

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Richard Ashcroft iets voor Pukkelpop? Zit het weekend ervoor in Spanje...

# 12/08/16 Calella de Palafrugell Jardí Botànic de Cap Roig Spain
 

jarne

Support act
14 feb 2013
967
291
Van de nieuwe namen op lowlands zie ik Noisia, Andy C, Brian Fallon(solo project van zanger van the Gaslight Anthem) en edward sharpe wel overkomen
 

ThijsL

Playlistbediener
29 mrt 2014
21
0
Hopelijk Edward Sharpe ook naar pukkelpop! Toch een bandje waar ik al een paar jaar op zit te wachten!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Nu Soulwax de eerste tourdatum van de zomer aangekondigd heeft zal Pukkelpop niet lang achterblijven, vermoed ik. Nieuwe namen in de week van 11 april dan? (vlak na de vakantie)

Deafheaven kan je overigens ook wel opschrijven als zekerheidje. Staan tijdens het Pukkelpopweekend in Europa, en zijn uitgesloten voor de andere festivals waar ze wel zouden passen (Dour/Graspop).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Nu Soulwax de eerste tourdatum van de zomer aangekondigd heeft zal Pukkelpop niet lang achterblijven, vermoed ik. Nieuwe namen in de week van 11 april dan? (vlak na de vakantie)

Deafheaven kan je overigens ook wel opschrijven als zekerheidje. Staan tijdens het Pukkelpopweekend in Europa, en zijn uitgesloten voor de andere festivals waar ze wel zouden passen (Dour/Graspop).
Weer Radio Soulwax op dag 0? Zou wel vet zijn voor de marquee ofso mee af te sluiten
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.196
Niet zo'n goede line up voor mij persoonlijk dit jaar (tot nu toe).
Maar 3 bands die ik écht de moeite vind (ze staan dan wel alle 3 op dezelfde dag dus dat is wel positief) namelijk Beach Slang, Front Bottoms en Wolfmother.


PKP mag gerust de volgende namen van Lowlands overpakken:
Muse, Foals, The Last Shadow Puppets, Sigur Ros, James Blake, Thee Oh Sees, Brian Fallon.

De eerste 5 zullen wel niet gebeuren (wegens op RW, exclusief op Dour, en Muse zie ik gewoon niet komen)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Puzzel-time! Ik moet eerlijk zeggen. Ik kan hier met het ontbreken van een literaire knobbel nog helemaal niks mee. Maar misschien zit er wel iets in wat opvalt.

New names on Friday 11AM! We've hidden them here already! Find out & see them live at #PKP16! ? pic.twitter.com/3XArR9EVte

— Pukkelpop (@pukkelpop) 6 april 2016


 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik denk Cat Empire te zien.
Zou best goed kunnen, ze hebben een nieuw album uit, gaan op tour, en hebben nog geen data tijdens pukkelpop.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Als jullie dat zien kunnen we een rijtje van alle letters opmaken en dan die acts afstrepen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ik denk Cat Empire te zien.
Zou best goed kunnen, ze hebben een nieuw album uit, gaan op tour, en hebben nog geen data tijdens pukkelpop.

Lijkt me sterk, hebben reeds Les Ardentes en een zaalshow in het najaar staan.

Sowieso lastig dit. Zowat alle letters van het alfabet komen meer dan een keer voor in deze puzzel, dus je kan zowat elke naam die deze zomer tourt maken... Enige conclusies die ik durf trekken zijn dat het een groot pakket namen wordt en dat Soulwax er zeker bij zit (zoveel bands met een X zijn er niet).
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Je kan natuurlijk alles zien wat je wil zien in zoiets :D For what it's worth (en daarom niet wat ik wil zien):

- Dotan
- Beirut
- Alice on the roof
- Panic at the disco
- Absynth minded
- Duke dumont
- Kodaline
- Gogol bordello
- Vuurwerk
- ZZ top
- Wilkinson
- Hudson mohawke


 

jarne

Support act
14 feb 2013
967
291
ODESSA denk ik ook, en HAIM, denk dat de letters ongeveer samen staan, en ook 'in volgorde' op elkaar geplakt, eerst een naam, en de volgende letters van een andere naam komen daar boven, zo zie ik ODESSA staan,

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De volgende mogelijke acts zouden van Pukkelpop 2016 alsnog een redelijke editie kunnen maken:

– Massive Attack & Young Fathers

– Anohni


Wat heeft iedereen toch met die Anohni, ik vind het echt muzikaal braaksel....Een meerwaarde voor Pukkelpop? Massive Attack ok dat kan ik begrijpen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
2889x7q.jpg


Vanop Snapchat, mocht het helpen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
JoLe wrote:
Ik denk Cat Empire te zien.
Zou best goed kunnen, ze hebben een nieuw album uit, gaan op tour, en hebben nog geen data tijdens pukkelpop.


Lijkt me sterk, hebben reeds Les Ardentes en een zaalshow in het najaar staan.

Sowieso lastig dit. Zowat alle letters van het alfabet komen meer dan een keer voor in deze puzzel, dus je kan zowat elke naam die deze zomer tourt maken… Enige conclusies die ik durf trekken zijn dat het een groot pakket namen wordt en dat Soulwax er zeker bij zit (zoveel bands met een X zijn er niet).

Oh, dat van Les Ardentes wist ik niet, en inderdaad, je kan onnoemelijk veel bandnamen vormen, maar die van Cat Empire stonden dicht op elkaar, vandaar.
Groot pakket is inderdaad waarschijnlijk, of een band met een hele lange naam :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Met die letters kan je alvast ook Massive Attack maken. Wink wink.

Maar inderdaad ook zowat elke andere band.

Jamie XX, Xiu Xiu of Classixx alvast niet. ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken