Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, precies een K vergeten. Soit, kan ook niet met Photoshop werken, dus deed maar wat. Kendrick kan in principe wel nog en zou wel een goeie subheadliner voor rihanna zijn.
DIIV zal er ook wel tussen zitten. Zijn in de buurt dat weekend en hadden eigenlijk deze week een Belgische zaalshow moeten afwerken.
Pak dat we de volgende namen als zekerheidjes kunnen opschrijven:
- Soulwax (gelekte poster)
- Julia Holter (gelekte poster)
- Seratones (gelekte poster)
- Battles (zelfbevestigd)
- Kaytranada (zelfbevestigd)
- DIIV (zie uitleg hierboven)
- Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes (meest plausibele optie voor de "&" in de puzzel)
Dan kunnen er al heel wat letters geschrapt worden.
DIIV zal er ook wel tussen zitten. Zijn in de buurt dat weekend en hadden eigenlijk deze week een Belgische zaalshow moeten afwerken.
Pak dat we de volgende namen als zekerheidjes kunnen opschrijven:
– Soulwax (gelekte poster)
– Julia Holter (gelekte poster)
– Seratones (gelekte poster)
– Battles (zelfbevestigd)
– Kaytranada (zelfbevestigd)
– DIIV (zie uitleg hierboven)
– Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes (meest plausibele optie voor de “&” in de puzzel)
Dan kunnen er al heel wat letters geschrapt worden.
Al ben ik het niet met je eens, deze was wel mooi.
en op zich bij elke muzieksoort/artiest in te passen....Jannes, Years & Years, Madonna, Beck...to name a few talentless hacks...(jaja copyright etcetc)
Dat had ik in de gaten, maar Beck in een rijtje met Years & Years, en Madonna als ''Talentless Hacks'' plaatsen deed me diep van binnen toch pijn..