[BE] Pukkelpop 2016

jarne

Support act
14 feb 2013
951
283
tussen de nieuwe namen op reading & leeds zitten heel wat kansmakers denk ik, Nothing more, Lewis Del mar, Frank turner, hacktivist, roam, yang Lean, Friction, redlight, lemaitre, ...
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
tussen de nieuwe namen op reading & leeds zitten heel wat kansmakers denk ik, Nothing more, Lewis Del mar, Frank turner, hacktivist, roam, yang Lean, Friction, redlight, lemaitre, …
Frank Turner zit tijdens Pukkelpop nog in USA.
Maar Brian Fallon treed 2x op Pukkelpop volgens zijn tourschema :) http://thebrianfallon.tumblr.com/live
 

SimplyThePj

Nieuw lid
24 apr 2016
1
0
Pukkelpop bandarchief, kan me niet herinneren dat Highly Suspect ooit op Pukkelpop stond, of zou dit een verwijzing zijn naar een nieuwe naam. Het zou alleszins perfect in hun tourschema passen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Panic! at the disco was toch wel een gerucht denk ik, maar spelen op 13 november in de AB. Mogen we wellicht dus ook een streep door trekken voor PKP.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Idd, flink bak stront dit. Enige wat ik persoonlijk nog wel interessant vind is Catfish and the Bottlemen en een klein beetje Good Charlotte.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Pas op, er moet veel toewijding te pas komen om een affiche systematisch zo kut te houden. Alleen Pukkelpop slaag hierin.

Ik heb besloten toch maar te passen voor dit jaar. Hier wil ik niet dood gevonden worden.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Wie dacht dat 't na die eerste aankondiging alleen maar beter kon worden, is er alvast aan voor de moeite. Moet toch veruit de magerste Pukkelpop editie ooit zijn?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Wie dacht dat ’t na die eerste aankondiging alleen maar beter kon worden, is er alvast aan voor de moeite. Moet toch veruit de magerste Pukkelpop editie ooit zijn?
Ik kan me er toch niet meteen een herinneren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Een boiler headliner (DJ Snake) en de rest dagopvulsel als ik het zo mag stellen .. Zelfs vorig jaar zat er gewoonweg veel meer in, ookal had je daar een aantal mainstream namen..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Plottwist Rihanna zegt af en Chokri heeft Muse geregeld als replacement en gaat Radiohead laten overvliegen van Japan
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Lowlands >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> .... >>>>> Pukkelpop

Heel mooie line-up daar en vooral ziek als je ziet wat Pukkelpop niet heeft en Lowlands wel.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Lowlands >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> …. >>>>> Pukkelpop

Heel mooie line-up daar en vooral ziek als je ziet wat Pukkelpop niet heeft en Lowlands wel.

Totaal niet mee eens.

Refused, Opeth, Battles, Beach Slang, Clutch, Comeback Kid, Defeater, The Front Bottoms, Grandaddy, Halsey, Henry Rollins, King Gizzard & the Lizard Wizard, Mastodon, Minor Victories, Neurosis, Sleaford Mods, Stick to Your Guns, The Tallest Man on Earth, The Temper Trap en VANT.

Lowlands heeft enkel Frank Carter & the Rattlesnakes, Kamasi Washington, Muse Sigur Rós en The Rumjacks die ik graag op Pukkelpop zou zien.

Pukkelpop >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>stilte>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Lowlands dus in mijn opinie.

Kaarten zijn gisteren gekocht.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ben het wel eens dat Lowlands een iets mooier programma heeft, maar toch heb ik nooit de neiging gehad om naar Lowlands te gaan. Vind de sfeer zo prettig op Pukkelpop dat ik toch weer ga. En er valt ook genoeg te ontdekken op Pukkelpop. En zoals boven geschreven, Opeth en Mastodon zijn al reden genoeg om naar Pukkelpop te gaan.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Rock Torhout wrote:
Lowlands >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> …. >>>>> Pukkelpop

Heel mooie line-up daar en vooral ziek als je ziet wat Pukkelpop niet heeft en Lowlands wel.




Pukkelpop >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>stilte>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Lowlands dus in mijn opinie.

Kaarten zijn gisteren gekocht.

Ik ben het met jullie beide oneens dat er zo'n groot verschil tussen de festivals is ;-) Beide hebben voor mij een paar aantrekkelijke namen die de ander niet heeft. Lowlands heeft Kamasi Washington, Sigur Ros, James Blake en Whitney die ik op Pukkelpop zou missen. Andersom zijn dat voor mij King Gizzard and the Lizard Wizard, Ezra Furman, Beach Slang, Minor Victories en Sleaford Mods. De namen die wel op Lowlands staan en niet op Pukkelpop vind ik ietsje aansprekender dan andersom, dus atm een lichte voorkeur voor Lowlands.
Ik heb overigens nog geen kaartje voor een van twee en betwijfel of dat er nog van gaat komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken