Ik besef net dat ik met die persoon eerder in dit topic nog in discussie gegaan ben![]()
Ik dacht er net aan dat hij zo stellig van overtuigd is dat Blink182 ook zal komen, terwijl ik ze hier al afgestreept had. Toen ik terugdacht aan de discussie daarover in dit topic herinnerde ik me dat hij dezelfde avatar als op de social media heeft![]()
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Ik besef net dat ik met die persoon eerder in dit topic nog in discussie gegaan ben![]()
Ik dacht er net aan dat hij zo stellig van overtuigd is dat Blink182 ook zal komen, terwijl ik ze hier al afgestreept had. Toen ik terugdacht aan de discussie daarover in dit topic herinnerde ik me dat hij dezelfde avatar als op de social media heeft![]()
Hey, maar nu ben ik wel heel erg benieuwd naar welke user hij was! Nee, die website van hem hoeven we niet serieus te nemen. Niet iets voor leden van Festileaks om in de gaten te houden lijkt me. Als hij ons na blijft kletsen zal hij nooit iets eerder weten dan wij.
Ik heb hier echt absoluut niet het wauw-gevoel dat ik vorig jaar kreeg. Enerzijds omdat er weinig verrassende namen bijzitten (en de enige verrassing is dan fucking Editors), anderzijds omdat naar mijn mening de balans tussen de genres niet goed zit. Mogen ze naar mijn mening meer op letten bij zo’n aankondigingen vlak voor de start van de vvk… Ik ga nog wachten tot de volgende aankondiging, voorlopig denk ik eerder aan een dagticket maar die zijn veel te duur met hun 91 euro![]()
Namen waarvoor ik momenteel een ticket zou kopen: The Cat Empire, Flume, The National, Outkast, Portishead, QOTSA, Anna Calvi, Bill Callahan, Black Lips, Deafheaven, Red Fang en Truckfighters. 12 op 91 is voorlopig toch wat triest.
Ik vind het juist helemaal nie erh dat er zoveel drum & bass en dubstep is, pukkelpop heeft een zeer uitgebreide line-up mensen die niet van dance muziek houden kunnen zich nog altijd vermaken in the shelter en op de main stage.
Die lummel van 99 Festivals denkt ook serieus zinvolle artikelen te schrijven zonder hulp van andere fora. Hij kon me geen normale antwoorden geven en begon me direct uit te kafferen en een zielig mannetje te noemen. Als je een serieuze eigenaar bent van zo’n site geef je op een normale manier antwoord. Zegt genoeg over de amateuristische werkwijze van die site.
Ander onderwerp. Die strijd is er altijd geweest tussen Lowlands en Pukkelpop, althans voor het publiek natuurlijk. Ik vind dat Pukkelpop altijd een betere line-up heeft, Lowlands lijkt steeds minder te worden. Pukkelpop heeft grotere namen op de affiche, en ook de kleine namen zijn veel leuker in mijn ogen. Ik baal er alleen van dat er zoveel dance/dubstep/drum&bass acts op Pukkelpop staan, dat mag wel wat minder. Maar dat heeft Lowlands in mindere mate ook wel.
mensen die niet van dance muziek houden kunnen zich nog altijd vermaken in the shelter en op de main stage.
Ik ben gematigd tevreden met deze eerste namedrop. Er zitten een aantal sterke namen bij zoals Royskopp&Robyn, The National, Outkast, Portishead, Frank Turner, Schlohmo, Anna Calvi, Editors, Janelle Monae en natuurlijk Queens of the Stone Age.
<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Ik ben gematigd tevreden met deze eerste namedrop. Er zitten een aantal sterke namen bij zoals Royskopp&Robyn, The National, Outkast, Portishead, Frank Turner, Schlohmo, Anna Calvi, Editors, Janelle Monae en natuurlijk Queens of the Stone Age
Keren
Ik ben heel benieuwd naar die Janelle Monae. Beelden gezien vanop Reading (dacht ik), en dat ziet er veelbelovend uit. Duidelijk geen zoveelste Beyonceetje!
Ik denk dat ik met festileaks wel mijn favoriete forum te pakken heb. Dit jaar ontdekt, en ik moet zeggen dat het ondanks de soms primitieve manier van rangschikking etc. toch wel het forum is waar naast geneuzel toch ook het meest serieus over muziek en festivals gepraat kan worden. Dus ook complimenten naar jullie mannen.