Na de teleurstelling van vorig jaar mag de affiche dit jaar toch iets gespierder zijn.
Geen Neil Young, man het doet nog pijn als ik eraan terugdenk. Eels als vervanger was tof maar iets minder dan wat we van ze gewoon waren en The Prodigy daarachter was herhalingsoefening nummer zoveel. The XX waren goed maar als headliner op de laatste dag toch ook maar zwakjes.
Dan heb ik het nog niet gehad over een playbackende Eminem, een tam NiN- publiek ervoor en véél te veel dancenamen dan gezond is (waaronder het Major Lazer- relletje).
Pas op, ik heb soms echt genoten hoor (The XX, The Knife, een verrassend goede Franz Ferdinand) maar dit jaar mag het wel iets meer zijn!
"en The Prodigy daarachter was herhalingsoefening nummer zoveel." wat bedoel je daarmee? Ze hebben een aantal van hun nieuwe nummers live uitgeprobeerd, dus klopt het niet wat je zegt herhalingsnummer zoveel, en ook logisch dat ze 'Omen' of 'Invaders Must Die' live doen, net alsof Metallica geen Master Of Puppets doet, voor de rest ben ik het met je eens, heel spijtig van neil young, en vond franz ferdinand ook heel goed.