[BE] Pukkelpop 2014

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Had er toch wel iets meer van verwacht, zitten wel leuke dingen tussen maar toch.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Dit is perfect! Precies de namen die maar niet werden bevestigd voor Rock Werchter en precies alle namen die ik nog niet heb gezien. IK GA!
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
één woord, Zalig!, combi ticket zal direct bij de verkoop binnen zijn, ik denk dat ik hetzelfde gevoel heb als Thijs, WOOOW wat een line up nu al, favoriet zoiezo deadmau5 voor mij maar natuurlijk ook nog vele andere, Pukkelpop doet hier een zeer sterke zet!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zozo! Bring Me the Horizon, Deafheaven, The National, Portishead, Mo, XXYYXX, Young Fathers, Flume en Red Fang zijn geweldige namen! Stiekem ook erg blij dat Macklemore & Ryan Lewis, Die Antwoord en Tom Odell niet op Werchter staan. Wat doet die debiele Snoop Lion eigenlijk op deze affiche? Ik dacht toch echt dat iedereen daar wel klaar mee was...

Helaas geen Pukkelpop voor mij dit jaar. Hopelijk komen bovenstaande namen ook door naar Sziget.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Een voordeel van in een keer veel namen bekend maken is dat er niet veel gezeurd wordt over slechte namen :p
Voor mij zitten er net aan 15 leuke namen bij en van de ongeveer 80 is dat niet heel veel. Al ben ik niet heel bekend met de meeste kleinere namen onderin. Het ziet er wel uit als een erg gevarieerd festival en als je meer into dance bent kan ik wel begrijpen dat het er goed uit ziet.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik zit zo eens door de namen te bladeren, en deze namen zijn gewoon ijzersterk. Op dancegebied/elektronisch hebben ze (naar mijn mening) gewoon 70% van de beste (enigszins bekende) huidige artiesten gestrikt, plus er zitten heel wat interessante bands bij. Het is dat ik dan op Sziget zit, anders had ik toch mijn vrienden warm proberen te maken voor een weekendje pukkelpop. Dan maar hopen dat er een hoop van dit affiche op sziget terugkomt(zelfde weekend/week, dus moet kunnen).
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wat een vreselijk druk en vervelend filmpje is dat trouwens, niet bepaald duidelijk en vooral retekut. Gelukkig zijn de namen goed :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ik heb hier echt absoluut niet het wauw-gevoel dat ik vorig jaar kreeg. Enerzijds omdat er weinig verrassende namen bijzitten (en de enige verrassing is dan fucking Editors), anderzijds omdat naar mijn mening de balans tussen de genres niet goed zit. Mogen ze naar mijn mening meer op letten bij zo'n aankondigingen vlak voor de start van de vvk... Ik ga nog wachten tot de volgende aankondiging, voorlopig denk ik eerder aan een dagticket maar die zijn veel te duur met hun 91 euro :(

Namen waarvoor ik momenteel een ticket zou kopen: The Cat Empire, Flume, The National, Outkast, Portishead, QOTSA, Anna Calvi, Bill Callahan, Black Lips, Deafheaven, Red Fang en Truckfighters. 12 op 91 is voorlopig toch wat triest.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
Wat een vreselijk druk en vervelend filmpje is dat trouwens, niet bepaald duidelijk en vooral retekut. Gelukkig zijn de namen goed
icon_smile.gif

heb je het op het filmpje van rampage dat ik gepost heb?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Wat een vreselijk druk en vervelend filmpje is dat trouwens, niet bepaald duidelijk en vooral retekut. Gelukkig zijn de namen goed
icon_smile.gif


heb je het op het filmpje van rampage dat ik gepost heb?

Nope, het filmpje waarin de lineup bekend werd gemaakt. Aan Rampage ga ik niet beginnen.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
ahn ok dan, ik had ervoor een filmpje van rampage hierop gepost daarmee dat ik dacht dat je het over dat had, maar inderdaad het filmpje van de line-up vind ik ook niets speciaal, uiteindelijk zijn het alleen de namen die tellen, en moeten jullie dit is bekijken, kan iemand mij verklaren waarom er vanonder in deze link op facebook iets over 'tenacious d for pukkelpop 2014' staat?
hier de link:
https://www.facebook.com/VerstraetenO/posts/10203802829698169
waarschijnlijk stelt het niets voor maar van mij mogen ze gerust komen om hun gemiste kans van vorig jaar goed te maken ook al hebben ze nog geen datum.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ondertussen Vampire Weekend blijkbaar in augustus door Europa, net aangekondigd voor Leeds/Reading. Ik gok op de volgende namen bovenaan main stage:

Outkast - Editors - Deadmau5
Macklemore - The National - Skrillex
Vampire Weekend - QOTSA - Calvin Harris
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
ahn ok dan, ik had ervoor een filmpje van rampage hierop gepost daarmee dat ik dacht dat je het over dat had, maar inderdaad het filmpje van de line-up vind ik ook niets speciaal, uiteindelijk zijn het alleen de namen die tellen, en moeten jullie dit is bekijken, kan iemand mij verklaren waarom er vanonder in deze link op facebook iets over ‘tenacious d for pukkelpop 2014′ staat?
hier de link:

https://www.facebook.com/VerstraetenO/posts/10203802829698169

waarschijnlijk stelt het niets voor maar van mij mogen ze gerust komen om hun gemiste kans van vorig jaar goed te maken ook al hebben ze nog geen datum.

Ach die vent roept vaak maar wat. Is sinds kort zijn eigen festival-site begonnen en probeert door interessant te doen lezers te winnen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Whynot wrote:</div>
ahn ok dan, ik had ervoor een filmpje van rampage hierop gepost daarmee dat ik dacht dat je het over dat had, maar inderdaad het filmpje van de line-up vind ik ook niets speciaal, uiteindelijk zijn het alleen de namen die tellen, en moeten jullie dit is bekijken, kan iemand mij verklaren waarom er vanonder in deze link op facebook iets over ‘tenacious d for pukkelpop 2014′ staat?<br>
hier de link:

https://www.facebook.com/VerstraetenO/posts/10203802829698169

waarschijnlijk stelt het niets voor maar van mij mogen ze gerust komen om hun gemiste kans van vorig jaar goed te maken ook al hebben ze nog geen datum.


Ach die vent roept vaak maar wat. Is sinds kort zijn eigen festival-site begonnen en probeert door interessant te doen lezers te winnen.

Vervelende vent inderdaad, op Twitter wil hij ook maar al te graag zijn klotesite met de festivalliefhebbers delen. Niet serieus te nemen, en dat van Tenacious D dus ook zeker niet. Ik denk dat Kereltje een setje realistische grote namen heeft, al heb ik zo mijn twijfels over Skrillex. Vampire Weekend zou ook een goede naam voor Pukkelpop zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Het beste is dat die na al dat gespam op facebook en twitter nog steeds maar een fractie van de bezoekers van Festileaks heeft. Sowieso dat die alle info ook gewoon hier en op Graz/eFestivals gaat halen, om dan aan copywriting te doen.

@Gloeilamp, ja ik kwam er even niet uit qua dancenaam na The National, en Skrillex heeft nog nooit een volledige set op Pukkelpop gespeeld door die storm. Denk dat Netsky daar de andere plausibele naam is.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zal ook de eerste dag toch wel een kaartje gaan kopen ziet het er naar uit.
Ben heel blij met The National,Qotsa,Frank Turner,Jake Bugg,Disclosure,Jungle en Macklemore.
Als je het mij vraagt hebben ze met Deadmau5 en Calvin Harris 2 heel goede dance acts te pakken.
Verder hoop ik wel nog op wat grote rockacts voor overdag.
als ik zo bij Reading/Leeds kijk
Vampire Weekend
Bombay Bicycle Club
Peace
Jimmy Eat World
Temples
Drenge

Hopen dat er nog wat tussenzit. Ook zien we nog steeds Kasabian en Florence and the Machine nog niet in de Benelux terugkomen
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Het beste is dat die na al dat gespam op facebook en twitter nog steeds maar een fractie van de bezoekers van Festileaks heeft. Sowieso dat die alle info ook gewoon hier en op Graz/eFestivals gaat halen, om dan aan copywriting te doen.

@Gloeilamp, ja ik kwam er even niet uit qua dancenaam na The National, en Skrillex heeft nog nooit een volledige set op Pukkelpop gespeeld door die storm. Denk dat Netsky daar de andere plausibele naam is.

Dat idee had ik ook. Een site die niets nieuws te bieden heeft en geen forum: dan ben je mij al kwijt.

Netsky is ook een naam waar ik aan zat te denken. Zeker omdat Pukkelpop al relatief grote danceafsluiters heeft met Calvin Harris en Deadmau5, gok ik dat de laatste iets kleiner is. Netsky zou daar goed passen lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken