Arctic Monkeys

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Blijkbaar niet, al staat die wel bij de album credits. Net als Matt Helders trouwens.

The Last Shadow Puppets
Everything You’ve Come To Expect

Written by Alex Turner and Miles Kane
Except tracks 7 & 11 written by Alex Turner and track 2 written by Alex Turner and Alexandra Savior
Published by EMI Music Publishing Ltd / Copyright Control
Except Track 2 published EMI Music Publishing Ltd / Sony ATV Songs LLC/Zandra Music (BMI)
Tracks 7 and 11 published by EMI Music Publishing Ltd

Performed by Alex Turner, Miles Kane, James Ford and Zachary Dawes
Backing Vocals on Tracks 4, 5 & 8 by Matt Helders

Produced by James Ford
Mixed by Tchad Blake at Full Mongrel Studios, Wales.
Engineered by Sean Oakley.
Recorded at Shangri-La Studios, Malibu, CA

Orchestrations arranged and conducted by Owen Pallett.
Performed by Eric Gorfrain, Marisa Kuney, Amy Wickman, Daphne Chen, Gina Kronstadt, Alwyn Wright, Chris Woods, Leah Katz, Rodney Wirtz, Richard Dodd, John Krovoza, Peggy Baldwin, Ian Walker, Chris Bautista, Stephanie O’Keefe, Sara Andon and Nick Daley
Orchestra recorded by Ross Hogarth at United Recording Studios, CA.

Mastered by Brian Lucey at Magic Garden Mastering
Management: Wildlife Entertainment Ltd
Design by Matthew Cooper
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Okee, interessant! Ik had nog niet echt naar de credits gekeken. Ook leuk dat Alexandra Savior daarbij staat.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
De eerste meldingen van geleverde pre-orders zijn ondertussen op sociale media terug te vinden, dus vanavond of morgen zal het album wel lekken.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
http://www62.zippyshare.com/v/nbkBdxPP/file.html

Gelekt dus.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Het gaat tegen mijn instinct in, maar ik wacht nog even tot hij op de mat ligt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
De nieuwe plaat van Arctic Monkeys komt eraan.
‘The Car’ verschijnt op 21 oktober, en de band trakteerde in Zürich al op een teaser.
Fans die erbij waren stuurden beelden van ‘I Ain’t Quite Where I Think I Am’ de wereld in via sociale media.

1661339466123.png
 
  • Geweldig
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
  • There’d Better Be A Mirrorball
  • I Ain’t Quite Where I Think I Am
  • Sculptures Of Anything Goes
  • Jet Skis On The Moat
  • Body Paint
  • The Car
  • Big Ideas
  • Hello You
  • Mr Schwartz
  • Perfect Sense
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ook wel benieuwd naar. Mij inziens hebben ze nog nooit een slechte plaat gemaakt. Als de plaat in lijn ligt van TBHC zou dat toch wel gedurfd zijn, aangezien ik ook wel de indruk krijg dat hun grote populariteit een beetje aan het afnemen is. Al lijkt dat vaak Turners bedoeling.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik weet dat velen de richting van het laatste album niet fijn vonden, maar ik vind het erg lekker hoor. Beetje Bowie-vibes,
Live vind ik natuurlijk brianstorm en I bet that you look good on the dancefloor fantastisch, maar ik waardeer het ook juist als een band niet telkens hetzelfde trucje uithaalt. Ik ben enthousiast, en benieuwd naar de rest!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik weet dat velen de richting van het laatste album niet fijn vonden, maar ik vind het erg lekker hoor. Beetje Bowie-vibes,
Live vind ik natuurlijk brianstorm en I bet that you look good on the dancefloor fantastisch, maar ik waardeer het ook juist als een band niet telkens hetzelfde trucje uithaalt. Ik ben enthousiast, en benieuwd naar de rest!
Groot verschil tussen at ik er live van vond en op plaat. Want thuis op de fauteuil vind ik TBHC echt zalig en super knap uitgewerkt, alleen werkt het live wat minder.

Los daarvan vond ik dit liedje wel wat minder dan het meeste op de vorige plaat. Veel mood en prachtige strijkers maar weinig melodie. Maar neem aan dat dit een soort van intronummer is van de plaat? Een kleine mood piece voor het écht begint.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Beeldschoon nummer, hoor. Toch heel anders dan TBHC dit. Nummer moet nog wat groeien denk ik, maar ik zou wel eens een AM avond in Carré willen zien met dit soort nummers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
724
1.454
Mee eens, erg positief verrast door deze richting. Erg benieuwd naar het album.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Wat zijn de odds dat Turner ooit het James Bond theme gaat schrijven? Het kan je smaak niet zijn, maar die gast kan echt alles lijkt het. Produceren, musiceren, arrangeren, schrijven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Wat zijn de odds dat Turner ooit het James Bond theme gaat schrijven? Het kan je smaak niet zijn, maar die gast kan echt alles lijkt het. Produceren, musiceren, arrangeren, schrijven.
Hij heeft al meerdere malen een Bond tune geschreven.

Wel benieuwd naar de setlists na oktober trouwens. Verwacht toch wel minstens 4 nieuwe nummers plus nog een tweetal van TBHC.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken