Arcade Fire

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Volgens de organisator van Primavera heeft de band bewust gekozen om te wachten vanwege het overaanbod aan headliners die nog shows in te halen hebben.
Ah kijk. Lijkt me ook vrij logisch. Dan kan Primavera 2023 alvast Arcade Fire, Sigur Ros en Nine Inch Nails (die dit jaar al LA doet) opschrijven denk ik. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Dat is balen. Toch iemand die live altijd veel aanwezig is.

Als hij zou gaan touren met zijn solo werk zou ik ook niet ontevreden zijn.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Jammer, was altijd iemand die extra leven bracht in een AF-show. Is wel nog gewoon aanwezig geweest bij de opnames van het nieuwe album. Benieuwd waar hij de volgende jaren mee gaat afkomen.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Erg jammer! Benieuwd of Dan Boeckner van Wolf Parade hem kan doen vergeten aangezien hij Will gaat vervangen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Dat is balen. Toch iemand die live altijd veel aanwezig is.

Als hij zou gaan touren met zijn solo werk zou ik ook niet ontevreden zijn.
Zijn soloplaat van een tijdje terug (Generations) heb ik nog geregeld opstaan. Als hij zelf gaat touren ben ik daar ook erg nieuwsgierig naar. Net als zijn nieuwe solowerk wat eraan lijkt te komen dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Op 1 april, en dat is geen grap, was Arcade Fire headliner op het AT&T Block Party in New Orleans.

In een sessie van ongeveer een anderhalf uur speelden de Canadezen vele hits, maar ook nieuwe tracks uit hun aankomend album WE.

Goed nieuws voor wie het vliegtuig toen niet kon nemen naar de Verenigde Staten: Het concert staat integraal op YouTube!

De tracklist ziet er zo uit:

  • The Lightning I (*)
  • The Lightning II (*)
  • Rebellion (Lies)
  • Generation A (*)
  • No Cars Go
  • Intervention
  • Ready to Start
  • The Suburbs
  • Afterlife
  • Reflektor
  • Age of Anxiety II (Rabbit Hole) (*)
  • Creature Comfort
  • Everything Now
  • Haiti
  • Electric Blue
  • Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)
  • Wake Up
(*) : Nieuwe nummers van Arcade Fire






 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Aangekondigd als headliner op Osheaga in Canada (vervanger Foo Fighters) en een surprise set op Coachella vannacht. Zouden we in Europa ook nog iets kunnen verwachten?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Aangekondigd als headliner op Osheaga in Canada (vervanger Foo Fighters) en een surprise set op Coachella vannacht. Zouden we in Europa ook nog iets kunnen verwachten?
Ik verwacht er weinig van, ik denk dat ze heel bewust gaan voor een fikse tour in 2023 en dus hun aanwezigheid op onze festivals daarvoor opsparen. Enige uitzonderingen zijn misschien een surprise set op Glastonbury (voelt heel erg logisch aan ergens) en 2 headlinesets op Primavera als vervanging van Massive Attack. Al is die laatste erg wishful thinking haha, denk dat ook Prima in AF een grote headliner voor 2023 zag.

Trouwens: na Pinkpop en BKS wordt het wel eens tijd voor de Arcaders op DTRH niet? Zou ze perfect afgaan.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Regine gaat wel soms door merg en been, maar dan wel in negatieve zin. De tandjes
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Een band om zwaar naar uit te kijken in 2023.

Ik verwacht er weinig van, ik denk dat ze heel bewust gaan voor een fikse tour in 2023 en dus hun aanwezigheid op onze festivals daarvoor opsparen. Enige uitzonderingen zijn misschien een surprise set op Glastonbury (voelt heel erg logisch aan ergens) en 2 headlinesets op Primavera als vervanging van Massive Attack. Al is die laatste erg wishful thinking haha, denk dat ook Prima in AF een grote headliner voor 2023 zag.

Trouwens: na Pinkpop en BKS wordt het wel eens tijd voor de Arcaders op DTRH niet? Zou ze perfect afgaan.
Zal haast een verplichting zijn met een nummer als Age of Anxiety II (Rabbit Hole) in de tracklist natuurlijk :LOL:
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Op 1 april, en dat is geen grap, was Arcade Fire headliner op het AT&T Block Party in New Orleans.

In een sessie van ongeveer een anderhalf uur speelden de Canadezen vele hits, maar ook nieuwe tracks uit hun aankomend album WE.

Goed nieuws voor wie het vliegtuig toen niet kon nemen naar de Verenigde Staten: Het concert staat integraal op YouTube!

De tracklist ziet er zo uit:

  • The Lightning I (*)
  • The Lightning II (*)
  • Rebellion (Lies)
  • Generation A (*)
  • No Cars Go
  • Intervention
  • Ready to Start
  • The Suburbs
  • Afterlife
  • Reflektor
  • Age of Anxiety II (Rabbit Hole) (*)
  • Creature Comfort
  • Everything Now
  • Haiti
  • Electric Blue
  • Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)
  • Wake Up
(*) : Nieuwe nummers van Arcade Fire






De nieuwe nummers klinken live zeker een toevoeging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Heb net de toegift van de livestream vanuit Londen gezien met de nieuwe nummers Lightning I II, Rebellion Lies, Unconditional en als afsluiter Wake Up.
Tjonge jonge wat smaakt dat naar meer zeg....
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Altijd al eens willen zien! Hopelijk ook een presale
 

Bijlagen

  • 838B274F-1365-4107-99B5-D313101BA512.jpeg
    838B274F-1365-4107-99B5-D313101BA512.jpeg
    483 KB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Iemand nog aan het bestellen voor die sportpaleis presale? Kan precies geen staanplaatsen selecteren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken