Alcatraz Open Air 2027

Als Alcatraz de Bloodstock lineup achterna gaat dan wordt het toch wel lastig om alcatraz te skippen
voor de grap eens gekijken wat ik hier allemaal van zou willen zien en kom toch wel op een mooi lijstje al

Must see: Imminence, The Halo Effect, Dvne, Devildriver, Kanonenfieber, Motionless in white, Children of Bodom, Sylosis, Dool
Nice to see: Hammerfall, Gaerea, Luna Kills, Left to suffer, Make them suffer, Dethklok, Hypocrisy, The Acacia Strain

Afgaande op de poster van dit jaar, is de line-up voor een goeie 70% gekend?

Aan de ene kant zie ik veel leuke bands, maar aan de andere kant mis ik nog veel echte must see's in de augustus-festivals.

Architects trouwens volgende week met nieuwe muziek!

Er staan wel enkele leuke namen op die affiche, maar ik ben vooralsnog niet helemaal weggeblazen door de aankondigingen van de augustus festivals. Ik hoop dat Alcatraz een iets andere richting opgaat aan de bovenkant.

Op basis van wat er al bekend is en vermoedelijk nog zal bij komen, neig ik voorlopig eerder naar een dagje Alcatraz (afhankelijk van hoe de dagindeling is uiteraard).

FB_IMG_1790007793391.jpg
was deze hier al gepasseerd?

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123
Ben er zelf geen enorme fan van, maar Therion en Party Cannon zijn wel het soort namen waarvan er wat meer mogen opduiken, namen die je niet zo vaak ziet op de grotere festivals in onze regionen. De specialere, uniekere boekingen.

Verder wel mooi om Halestorm en Alestorm naast elkaar te zetten.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Users who are viewing this thread