Alcatraz Open Air 2026

Ik denk dat Hope As A Weapon hier al eens is gepasseerd. Want sinds dien staat hij in mijn play list. Ik vind ze wel goed. Dus benieuwd hoe ze live zullen klinken.
Volgens mij waren death fury en hope as a weapon aangekondigd. Maar misschien verbeeld ik het me. Maar dat Temptations for the weak niet aangekondigd is net zoals deze serious is inderdaad wel een tekortkoming.
Ah ja, niet ver genoeg terug gekeken, bericht was van 2 mei alweer:

Weet iemand of de friendzone's van 60 m2 op Alcatraz steeds 10 x 6 m zijn of zijn er ook die bijvoorbeeld 8 x 7.5 m zijn?

Weet iemand of de friendzone's van 60 m2 op Alcatraz steeds 10 x 6 m zijn of zijn er ook die bijvoorbeeld 8 x 7.5 m zijn?
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Je kan eventueel wel via de fb groep van alcatraz inmates (eventueel Nick Van Eetvelde taggen) of via mail (ook naar Nick) de vraag even stellen. Hij volgt via beide kanalen erg goed op en is heel behulpzaam.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robbr
zal hem ook hier zetten:
1000224281-jpg.21608

rockharz heeft altijd 50/50 verdeling tussen bands beschikbaar tijdens graspop en alcatraz

• Leuk
Waarderingen: won666 en Joslittel
Zeer graag. Er kwam stoom uit mijn bankkaart aan die stand.

Maar zou brouwerij Haacht daar geen bezwaren tegen hebben? Zo ook voor een uitbreiding van het aanbod van speciaalbieren die niet van hen komen?
Live is live bewijst dat het wel kan als je maar de juiste afspraken wil maken.
Ik drink alleszins geen primus en nauwelijks wat van de andere bieren, dus aan mij zouden ze als festival alleen maar geld winnen als er een standje van een microbrewery met IPA's, sours, etc. zou zijn of een cider bar.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Jamel
Laat dan op zn minst bacardi terugkomen. Die monster-stand als cocktailbar was toch een stap achteruit.

Users who are viewing this thread