Ik denk dat Hope As A Weapon hier al eens is gepasseerd. Want sinds dien staat hij in mijn play list. Ik vind ze wel goed. Dus benieuwd hoe ze live zullen klinken.
Ah ja, niet ver genoeg terug gekeken, bericht was van 2 mei alweer:Volgens mij waren death fury en hope as a weapon aangekondigd. Maar misschien verbeeld ik het me. Maar dat Temptations for the weak niet aangekondigd is net zoals deze serious is inderdaad wel een tekortkoming.