Goed, bij dezen dan mijn lijstje van de Swamp op zaterdag. Ik vond die rechte streep naar beneden van
@Jamel wel mooi, ik rangschik hem alleen net iets anders.
Alcest staat wel ook bij mij bovenaan,
Hate is dé ontdekking van dit podium voor mij,
Carach Angren klonk nog iets beter dan ik mij herinnerde,
Orbit Culture dan weer iets minder maar gaan wellicht live nog kunnen overtuigen, als ze niet afvallen door clashes. Bij
Amorphis doen de vocals het voor mij niet helemaal en voelt het geheel wat gekunsteld aan, zou ze misschien live nog een kans geven als er die avond niet zoveel concurrentie was.
Aura Noir is ook vooral op vocaal gebied wat matig maar staat mij ook niet compleet tegen,
Immolation en
Jungle Rot klinken weinig interessant maar die eerste zit nog iets beter in elkaar dan die tweede,
Vacuous nummers klinken telkens bij de intro nog wel veelbelovend maar zodra het goed en wel op gang komt ben ik weg.
Ik zie dat ik ook nog geen lijstje voor de zaterdag Prison stage had gemaakt, waarschijnlijk omdat ik die niet super interessant vind, dus hier maak ik mij makkelijk vanaf met een volledige copy-paste van de inzending van
@Jamel
Dit is de Helldorado trouwens
Primus is een must see,
Psychonaut ook al zet ik die wellicht toch een treetje lager omdat toch vooral Unfold the God Man een fenomenaal album is voor mij en de rest iets minder. Maar live wel heel sterk, misschien pakken de nieuwe nummers dan ook weer meer. De rest moet ik nog wat van checken om geheugen op te frissen of kennis mee te maken maar daar verwacht ik weinig van.