Ik blijf het spijtig vinden van Halloween. Maar blij met Lamb Of God (die ik als headliner verwachtte) en Arch Enemy. Alestorm als headliner zag ik niet aankomen maar is natuurlijk voor de eerste dag en daar had ik dan weer max iets als Channel Zero of Bury Tomorrow ofzo verwacht als headliner.
Donderdag
Sacred Reich
Mikkey Dee
Soulfly
Channel Zero
Alestorm
--} Allemaal al gezien dus niks heel geks voor mij. Zal afhangen van andere line ups in de buurt
Vrijdag
Vended
Armored Saint
Bleed From Within
Dirkschneider
Igorrr
Thy Art Is Murder
Amenra
Savatage
Slaughter To Prevail
--} Op Savatage na niks dat ik nog niet heb gezien dus zal ook afhangen van line ups in de buurt en of ik daar ergens Savatage kan zien
Zaterdag
Midnight
Carach Angren
Psychonaut
Kittie
Orbit Culture
Municipal Waste
Amorphis
Hatebreed
Testament
Arch Enemy
--} Ook al allemaal gezien. Enkel over Carach Angren twijfel ik, maar dan ook geen mega fan van. Zal dus afhangen van andere line ups ook in de buurt
Zondag
Warkings
Death Angel
Paleface Swiss
Deicide
Satyricon
The Ghost Inside
Saxon
Lamb Of God
powerwolf
--} zeker aanwezig. Ik denk dat ik Deicide ooit eens 5 minuten heb gezien, wil eigenlijk al lang eens een volledige set zien. Verder staan enkele anderen van mijn favorieten deze dag. Warkings, Death Angel, Paleface Swiss en Lamb Of God. Satyricon, Saxon en The Ghost Inside zijn voor mij niet mega interessant maar het belangrijkste. Powerwolf speelt die dag en daar mis ik sinds 2016 geen enkele Belgische show van