Alcatraz Open Air 2025

Off: elke keer als ik de naam Night Ranger lees, moet ik automatisch aan onderstaand (slecht) filmpje denken.

Sinds wanneer is "Born to be Alive" van The Village People, dat is toch van Patrick Hernandez ?

Off: elke keer als ik de naam Night Ranger lees, moet ik automatisch aan onderstaand (slecht) filmpje denken.

Na het kijken hiervan kwam dit voorbij in Spotify:
Wist niet dat die gasten van Mastermovies inmiddels ook vocalen inzingen...

• Winning
Waarderingen: Jamel
Vagos Metal Fest (PT) (1 - 3 aug) met 7 nieuwe namen: Furor Gallico - ️ Gorgoroth - Hills Have Eyes - Nihilo - Thrown - VxPxOxAxAxWxAxMxC - Warbringer
Zit niet direct iets opmerkelijk bij maar wat wel bijzonder is dat zij eerder As I Lay Dying hadden aangekondigd als headliner en die komen dus niet.
Het festival geeft nu aan zij die het willen 30 dagen de tijd om een refund aan te vragen.
465006037_1083427273163630_6187951344434111743_n-min.jpg

Vagos Metal Fest (PT) (1 - 3 aug) met 7 nieuwe namen: Furor Gallico - ️ Gorgoroth - Hills Have Eyes - Nihilo - Thrown - VxPxOxAxAxWxAxMxC - Warbringer
Zit niet direct iets opmerkelijk bij maar wat wel bijzonder is dat zij eerder As I Lay Dying hadden aangekondigd als headliner en die komen dus niet.
Het festival geeft nu aan zij die het willen 30 dagen de tijd om een refund aan te vragen.
Bekijk bijlage 11035
Ik zie nu die poster en was eigenlijk alweer vergeten dat ook Moonspell in augustus tourt. Er gaan echt zoveel prachtige namen rond. Kijk echt uit naar morgen!

Users who are viewing this thread