Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oke snap ik efkes opgezocht als ik geen clash heb ze komen op de dag da ik ga (planning vant werk zal beslissen of ik 1 dag of heel weekend kan komen.) Dan zal ik me vergezellen in die drukte.
Verwacht nog wel een metalcore naam, er zijn er wel wat in de buurt.
Motionless in white
The amity affliction
Jesus piece
Whitechapel
The black dahlia murder
After the burial
Verwacht nog wel een metalcore naam, er zijn er wel wat in de buurt.
Motionless in white
The amity affliction
Jesus piece
Whitechapel
The black dahlia murder
After the burial
ik denk met architects, jinjer en spiritbox dat we niet te veel metalcore meer moeten verwachten. Denk dat je voor metalcore eerder naar pukkelpop moet kijken
ik denk met architects, jinjer en spiritbox dat we niet te veel metalcore meer moeten verwachten. Denk dat je voor metalcore eerder naar pukkelpop moet kijken
Vorig jaar hadden ze er ook ongeveer 3-4 tal, dus inderdaad niet al te hoge verwachtingen. Whitechapel moet nog hun show van vorig jaar inhalen dacht ik. Al is dat wel meer dan stevige 'metalcore'
The Ocean, altijd goed! En ze stoppen dus wederom niet met touren...
Carach Angren is echt een toffe boeking, Uada kan er mee door en voor de rest vooral bands waar ik niet echt iets mee heb.