Alcatraz Open Air 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Volgens de website: op zaterdagochtend tussen 9u en 12u gratis initiatie bijlwerpen!

Op donderdag kan je je combiticket ook alvast inwisselen op de camping tussen 16u en 20u.
Dat klinkt goed. Dan eerst ff langs het ontbijtbuffet, vervolgens een half uurtje bijl werpen en dan richting terrein voor de eerste band en een pilsje.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: duck en jvandeweyer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
PS. Voor donderdag staat nu opeens 29 graden voorspelt?? En de dagen erna al richting 26. Als dit doorzet hebben we alsnog een warme Alcatraz.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Bij deze graag even een tip : Ga naar Riot V gaan kijken.
PS. Voor donderdag staat nu opeens 29 graden voorspelt?? En de dagen erna al richting 26. Als dit doorzet hebben we alsnog een warme Alcatraz.
Dat moet niet meer zijn. Positief aan deze temperaturen, is dat de ondergrond minder zompig zal zijn. Laat ons gewoon hopen dat het gewoon aangenaam is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Bij deze graag even een tip : Ga naar Riot V gaan kijken.

Dat moet niet meer zijn. Positief aan deze temperaturen, is dat de ondergrond minder zompig zal zijn. Laat ons gewoon hopen dat het gewoon aangenaam is.
Inderdaad. Vond de voorspelling van 23 graden eigenlijk ideaal! Kan je tenminste normaal in de zon staan zonder te frituren.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
PS. Voor donderdag staat nu opeens 29 graden voorspelt?? En de dagen erna al richting 26. Als dit doorzet hebben we alsnog een warme Alcatraz.
Lap, daar hebben we het weer.
Ik vond het al raar dat onze weerman @Pauly Robin plotseling zo stil was.
Sinds hij weerman van dienst is voor Graspop en Alcatraz hebben we telkens tropische temperaturen gehad. Volgens mij brengt hij eieren naar de Arme Klaren.
Stop daarmee Robin :p
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Mijn comment dat het wat drassig ging zijn kan meteen de vuilbak in. Gisteravond stond er nog regen voorspeld tot en met woensdag. Nu droog vanaf maandag, dus zou de grond wel wat moeten kunnen uitdrogen. Blijft het gevaar van geharde bandensporen, nuja we zien wel. De regenlaarzen kunnen worden opgeborgen
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Nog een podcast tipje - Muzieklab heeft hun jaarlijkse alcatraz preview gelost.
Kleinere podcast die vaker focust op lokalere bands uit vlaanderen. Aflevering met een van de medewerkers van Alcatraz en Rock Tribune.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en jvandeweyer

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
378
537
Nog een podcast tipje - Muzieklab heeft hun jaarlijkse alcatraz preview gelost.
Kleinere podcast die vaker focust op lokalere bands uit vlaanderen. Aflevering met een van de medewerkers van Alcatraz en Rock Tribune.

Bedankt! Heel erg fijne en nuttige podcast. Heb er van genoten en eigenlijk best veel leuke "inside" info. Zo zouden ze, volgens de podcast, volgend jaar Korn als headliner vastgelegd hebben, maar het management heeft de deal geblokkeerd na enige tijd omdat Korn volgend jaar "geen pure metalfestivals" zou aandoen.

Hier is het linkje naar de podcast. Vanaf minuut 16 begint het segment over Alcatraz.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel, duck en Sdg

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Bedankt! Heel erg fijne en nuttige podcast. Heb er van genoten en eigenlijk best veel leuke "inside" info. Zo zouden ze, volgens de podcast, volgend jaar Korn als headliner vastgelegd hebben, maar het management heeft de deal geblokkeerd na enige tijd omdat Korn volgend jaar "geen pure metalfestivals" zou aandoen.

Hier is het linkje naar de podcast. Vanaf minuut 16 begint het segment over Alcatraz.
Korn maar al opschrijven voor pukkelpop dan zeker?
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Da zou echt wel tof zijn Korn op de metal dag van de Lokerse Feesten.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Is wel geweten dat Lokerse meer kapitaal heeft om uit te geven dan Alcatraz
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dat klinkt goed. Dan eerst ff langs het ontbijtbuffet, vervolgens een half uurtje bijl werpen en dan richting terrein voor de eerste band en een pilsje.
Idem: Maar voor mij hopelijk gratis drinkbaar water als dat er nog is? En hopelijk kan ik nog een ontbijtpakket bestellen voor maandag? Want dat kon ik niet mengen met ontbijtbuffet van de andere dagen bij het bestellen van de tickets?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dag beste kijkers,
Kheb nog een beetje proberen te duwen...
26, 26, 24, 23, 23
's nachts tussen de 14 en 16 graden.
meestal zon
Moet ik nog wat duwen of is't goed zo?
volgende keer zijn we er weer met meer weer.
Antwoord op vorig bericht is altijd welkom, tnx
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Bedankt! Heel erg fijne en nuttige podcast. Heb er van genoten en eigenlijk best veel leuke "inside" info. Zo zouden ze, volgens de podcast, volgend jaar Korn als headliner vastgelegd hebben, maar het management heeft de deal geblokkeerd na enige tijd omdat Korn volgend jaar "geen pure metalfestivals" zou aandoen.

Hier is het linkje naar de podcast. Vanaf minuut 16 begint het segment over Alcatraz.
Fijnere info uit de podcast:
- Opeth staat volgend jaar op alcatraz
- 2 a 3 bands van de graspop vrijdag komen ook, Watain en Behemoth stonden er vorig jaar, dus die gok ik niet, maar biedt nog wel mooie opties...
zou het eindelijk gelukt zijn om Gojira te krijgen of is die kans door de headliner status op graspop nu helemaal verdwenen? Dan is het misschien eerder Meshuggah, maar kan natuurlijk even goed Amon Amarth of Disturbed zijn. De andere namen, vermoed ik, zullen dan wel van de kleinere namen zijn (een folk naampje zou me niet verbazen, maar een orange goblin of clutch zijn natuurlijk ook perfecte alcatraz namen).
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Fijnere info uit de podcast:
- Opeth staat volgend jaar op alcatraz
- 2 a 3 bands van de graspop vrijdag komen ook, Watain en Behemoth stonden er vorig jaar, dus die gok ik niet, maar biedt nog wel mooie opties...
zou het eindelijk gelukt zijn om Gojira te krijgen of is die kans door de headliner status op graspop nu helemaal verdwenen? Dan is het misschien eerder Meshuggah, maar kan natuurlijk even goed Amon Amarth of Disturbed zijn. De andere namen, vermoed ik, zullen dan wel van de kleinere namen zijn (een folk naampje zou me niet verbazen, maar een orange goblin of clutch zijn natuurlijk ook perfecte alcatraz namen).
Ook nog eens bevestiging dat ze gojira dit jaar mislopen zijn. Band waarbij contract zo goed als getekend was, die hun tour dan heeft verplaatst en zo op graspop terecht is gekomen. Lijkt me gojira te zijn, tour verzet om er in augustus eentje in de US bij te nemen. Andere grote graspop namen lijken niet in aanmerking te komen.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
378
537
Gojira of Amon Amarth lijken me prima mogelijkheden van de bovenkant. Meshuggah natuurlijk ook. Een set van Meshuggah laat in de Swamp nadat Gojira de prison kapotspeelde... Een mens mag dromen! (Een beetje hetzelfde als op Graspop dit jaar, maar toen besloot ik toch naar Machine Head te gaan)
Als ik de "kleinere" namen bekijk, hoop ik een Heidevolk te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken