Alcatraz Open Air 2023

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
bedankt voor het heel snelle antwoord.
btw 22 graden meestal zon.
Over weer gesproken, op Wacken zijn ze aardig aan het klossen door de vele regen. Er zal maar een deel van de camping beschikbaar zijn en maar 25% van de verwachte auto’s zullen kunnen parkeren in de buurt.
Graspop 2016 toestanden
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Over weer gesproken, op Wacken zijn ze aardig aan het klossen door de vele regen. Er zal maar een deel van de camping beschikbaar zijn en maar 25% van de verwachte auto’s zullen kunnen parkeren in de buurt.
Graspop 2016 toestanden
Wow heftig. Alweer wat jaartjes geleden dat we daarmee te maken hebben gehad. Gelukkig zijn de voorspellingen voor Alcatraz droog maar het veld zal nog wel aardig modderig zijn vermoed ik evenals de camping. Doet me denken aan de Alcatraz versie in Corona waar dat ook het geval was met dikke karrensporen op de route naar camping waar dronken mensen zo in verdwenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Wow heftig. Alweer wat jaartjes geleden dat we daarmee te maken hebben gehad. Gelukkig zijn de voorspellingen voor Alcatraz droog maar het veld zal nog wel aardig modderig zijn vermoed ik evenals de camping. Doet me denken aan de Alcatraz versie in Corona waar dat ook het geval was met dikke karrensporen op de route naar camping waar dronken mensen zo in verdwenen.
Hahaha de Corona editie :love::love:. Dat was magisch, op alle vlakken.
De hele zomer regen, op het Alcatraz weekend na. Toen we vertrokken maandag morgen begon het opnieuw te regenen.
Ge krijgt wat ge verdient, zeg ik u :p
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Hahaha de Corona editie :love::love:. Dat was magisch, op alle vlakken.
De hele zomer regen, op het Alcatraz weekend na. Toen we vertrokken maandag morgen begon het opnieuw te regenen.
Ge krijgt wat ge verdient, zeg ik u :p
Dus wat denk ge, gaan we opnieuw voor zo'n corona editie? idk. haha
 
  • Confetti
Waarderingen: duck

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ik heb zondag na psychonaut nog eeen groot gat van bands wat niet per sé een must see is. Komt ook omdat ik niet echt iets heb met hardcore invloeden. Kandidaten? Zoja, waar?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Edit: of vrijdag tijdens metal church? Sorry hardcore fans voor wat gelijk valt maar ander opties zijn ook welkom.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Ik heb zondag na psychonaut nog eeen groot gat van bands wat niet per sé een must see is. Komt ook omdat ik niet echt iets heb met hardcore invloeden. Kandidaten? Zoja, waar?
Gaupa zeker checken, interessante psychedelische band. Gatecreeper goede old achool death metal in modern jasje en Celeste voor de betere black metal. Prima middag dus!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Gaupa zeker checken, interessante psychedelische band. Gatecreeper goede old achool death metal in modern jasje en Celeste voor de betere black metal. Prima middag dus!
Gaupa zou voor mij een 6 of een 8,5 kunnen worden. Heb geen flauw idee. Kan goed worden.
Gatecreeper en celsta kende ik ook niet en schat ik allebei een 7 in. Ik zou eerder voor de onbekende hexa mera gaan. Ook lekker sdtevig. Nu nog een moment zien te fixen voor de meeting. Ondertussen wat groepjes ontdekken. Keuzestress. haha.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik heb zondag na psychonaut nog eeen groot gat van bands wat niet per sé een must see is. Komt ook omdat ik niet echt iets heb met hardcore invloeden. Kandidaten? Zoja, waar?
Bleed from within is voor mij wel een must see. Maar dat is waarschijnlijk wat je bedoelt met hardcore invloeden?

Celeste zal misschien ook wel iets zijn voor jou of is dat al op het einde van het gat? Heel goeie show, al paar keer gezien.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Bleed from within is voor mij wel een must see. Maar dat is waarschijnlijk wat je bedoelt met hardcore invloeden?

Celeste zal misschien ook wel iets zijn voor jou of is dat al op het einde van het gat? Heel goeie show, al paar keer gezien.
Zie vorige post. btw, het gaat sowiezo een festival vol ontdekkingen worden. Kbegin moe te worden (geeuw). Meer tips zijn welkom.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Bleed from within is voor mij wel een must see. Maar dat is waarschijnlijk wat je bedoelt met hardcore invloeden?

Celeste zal misschien ook wel iets zijn voor jou of is dat al op het einde van het gat? Heel goeie show, al paar keer gezien.
Bleed from within is echt goe live! heb ze al paar keer gezien. Echt wel de moeite om eens te kijken. Zelf kies ik voor Mathan paar nummers eens beluisterd voor mij de ontdekking in de line up en nog eens belgische :D. Dan stukje nog van Bleed from within kijken of misschien wel Gaupa. We zien wel waar we geraken. heb niet gevoel dat dat ik ergens fout kan belanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Bleed from within is echt goe live! heb ze al paar keer gezien. Echt wel de moeite om eens te kijken. Zelf kies ik voor Mathan paar nummers eens beluisterd voor mij de ontdekking in de line up en nog eens belgische :D. Dan stukje nog van Bleed from within kijken of misschien wel Gaupa. We zien wel waar we geraken. heb niet gevoel dat dat ik ergens fout kan belanden.
Nee allemaal goede keuzes!

Met Bury Tomorrow en Bleed from Within staan er twee top metalcore bands op de main die ik beide nog nooit heb gezien. Ga bij beide vooraan staan, ben benieuwd welke vd twee de beste show neerzet. Afgaande op de RaR beelden denk ik BT. Zin in mensen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Bury Tomorrow nog niet gezien jammer genoeg. Had ook de live stream van RaR gezien en ziet echt wel goed uit! ik ga enkel op de zondag. Ik zou zeggen geniet er alvast van!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Nee allemaal goede keuzes!

Met Bury Tomorrow en Bleed from Within staan er twee top metalcore bands op de main die ik beide nog nooit heb gezien. Ga bij beide vooraan staan, ben benieuwd welke vd twee de beste show neerzet. Afgaande op de RaR beelden denk ik BT. Zin in mensen!!
Bury Tomorrow was één van de highlights van GMM 2022 voor mij, geniet ervan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

venusje666

Nieuw lid
15 jun 2023
3
2
Hey, de eerste keer naar Alcatraz voor mij. Ook al ligt het dichtbij voor mij (half uurtje rijden).
Maar weet iemand hoeveel de parking kost? Want ik zou er eens willen afrijden donderdag omdat ik mijn kinderen nog moet ophalen. Doordeweeks kost de expo parking 2 euro. Maar dat zal wel niet het geval zijn nu..
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
378
537
Heb het geluk gehad dat ik Bury Tomorrow al meerdere keren op Graspop/Alcatraz kon meepikken, die zetten altijd een stevige show neer. Zeer energiek.
Vorige keer (denk dat het Alcatraz 2019 was) opende Of Mice & Men de main stage en speelde Bury Tomorrow in de tent. Aangezien mijn kameraden en ikzelf liefhebbers zijn van beide genres, hebben we ze allebei meegepikt. Toch stond ik erop om 5 minuutjes eerder te vertrekken bij OM&M om vooraan te staan bij Bury Tomorrow, met de belofte dat ze er geen spijt van zouden hebben.

En dat hadden ze inderdaad niet. Topshow, heerlijk om toen mee "wakker" te worden. Energiek, stevig en live gewoon goed. Meestal komt de zanger na de show in het publiek om wat foto's te maken. Geen idee of ze dat nu nog doen, maar bij deze!
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
378
537
Hey, de eerste keer naar Alcatraz voor mij. Ook al ligt het dichtbij voor mij (half uurtje rijden).
Maar weet iemand hoeveel de parking kost? Want ik zou er eens willen afrijden donderdag omdat ik mijn kinderen nog moet ophalen. Doordeweeks kost de expo parking 2 euro. Maar dat zal wel niet het geval zijn nu..
Ik meende dat dit ofwel 10 ofwel 15 euro was.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
538
734
Hey, de eerste keer naar Alcatraz voor mij. Ook al ligt het dichtbij voor mij (half uurtje rijden).
Maar weet iemand hoeveel de parking kost? Want ik zou er eens willen afrijden donderdag omdat ik mijn kinderen nog moet ophalen. Doordeweeks kost de expo parking 2 euro. Maar dat zal wel niet het geval zijn nu..
Laatste keer dat ik met de auto kwam was voor/met corona, betaalde toen het gewone maximumtarief (10 euro/dag toen), had verwacht dat dit zou cumuleren maar was niet het geval. 10 euro toen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Laatste keer dat ik met de auto kwam was voor/met corona, betaalde toen het gewone maximumtarief (10 euro/dag toen), had verwacht dat dit zou cumuleren maar was niet het geval. 10 euro toen.
het is op de parking van de expo, normaal als je dan gewoon een hamburger of dergelijke gaat halen in de mcdo er naast of een zak chips in de kinepolis koopt en een parking ticket vraagt is die 10 euro normaal kwijtgescholden dacht ik. Maar goed dat is op normale dagen weet niet als er tijdens alcatraz uitzonderlijke regelingen geldig zijn omdat ik al iedere keer met de fiets ben gekomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken