Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
we weten allemaal wat het betekend als alcatraz heel lang wacht met hun laatste headliner aan te kondigen he. wil meestal zeggen dat die ook op graspop staat. mijn gok is in flames is de laatste headliner maar ze mogen nog niet aankondigen.
we weten allemaal wat het betekend als alcatraz heel lang wacht met hun laatste headliner aan te kondigen he. wil meestal zeggen dat die ook op graspop staat. mijn gok is in flames is de laatste headliner maar ze mogen nog niet aankondigen.
Zondag (de moeilijkste dag, verdorie, die Helldorado en Prison line-up...):
Bleed from Within
Psychonaut
Dying Fetus
Gloryhammer/STAKE
Blind Guardian
Brutus/KSE
Cult of Luna (afhangend van de headliner)
Enkel de must-sees erbij genomen omdat een aantal bands me onbekend zijn. Vooral de 'Morgue' bands zeggen me zeer weinig dit jaar. Enkel maar meer om te ontdekken!
Ja belachelijk. Dat wordt daar kamperen maar tegelijk ook nog hier en daar andere bands meepakken. Vrijdag inderdaad het minst maar die andere twee dagen zijn echt stacked. Bizar. Zin in!!!
Russion circles: één van de te ontdekken bands van dit jaar. (zijn ze volledig instrumentaal?)
blind guardian: één van de beste zangers in de metal. Heb ze ooit een keer half gezien op graspop 15 jaar geleden ofzo. Toen ik mijn gsm kwijt was. In de marquee. Hetzelfde jaar als het middagonweer net voor helloween.
moeilijke keuze. En inderdaad, die helldorado die dag... Dat is wat lekkers samen met wat ontdekken.