Alcatraz Open Air 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Affiche zit op 98% volgens hun post. Iemand die er zin in heeft kan uitrekenen hoeveel bands we dus nog krijgen!
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Er zijn momenteel 106 acts aangekondigd.

106 acts = 98%
1% = 1,08 act (106/98)
100% = 108,16 acts

Dus nog 2 acts!

P.S.: Corrigeer me a.u.b. als ik verkeerd gerekend heb, ben nogal gaar van werk 😂. Aantal acts klopt sowieso.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
we weten allemaal wat het betekend als alcatraz heel lang wacht met hun laatste headliner aan te kondigen he. wil meestal zeggen dat die ook op graspop staat. mijn gok is in flames is de laatste headliner maar ze mogen nog niet aankondigen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
we weten allemaal wat het betekend als alcatraz heel lang wacht met hun laatste headliner aan te kondigen he. wil meestal zeggen dat die ook op graspop staat. mijn gok is in flames is de laatste headliner maar ze mogen nog niet aankondigen.
De hele opmaak van de poster met 'amazing show, en de gordijntjes enzo schreewt wel echt avatar
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
375
532
De Helldorado en de Prison stage speelden samen, zeker? Dat gaat wel voor ambetante clashes op zondag zorgen, vrees ik.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
532
728
Er zijn momenteel 106 acts aangekondigd.

106 acts = 98%
1% = 1,08 act (106/98)
100% = 108,16 acts

Dus nog 2 acts!

P.S.: Corrigeer me a.u.b. als ik verkeerd gerekend heb, ben nogal gaar van werk 😂. Aantal acts klopt sowieso.
Verklaren we dan die 0,16 als KK's Priest = 0,16 van Judas Priest?
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
375
532
speciaal voor @Joslittel, op basis van de volgorde op de site:
lijkt me idd nog twee bands te worden

Gebaseerd op deze clashfinder... Mijn spoorboekje met enkel de "must-sees":

Vrijdag:
Wind Rose
Gnome
Wolves in the Throne Room
Bury Tomorrow
Trivium
Anthrax
Powerwolf

Zaterdag:
Sepultura
Whitechapel
Alestorm
Obituary
Amorphis
Heaven Shall Burn

Zondag (de moeilijkste dag, verdorie, die Helldorado en Prison line-up...):
Bleed from Within
Psychonaut
Dying Fetus
Gloryhammer/STAKE
Blind Guardian
Brutus/KSE
Cult of Luna (afhangend van de headliner)


Enkel de must-sees erbij genomen omdat een aantal bands me onbekend zijn. Vooral de 'Morgue' bands zeggen me zeer weinig dit jaar. Enkel maar meer om te ontdekken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Russion circles: één van de te ontdekken bands van dit jaar. (zijn ze volledig instrumentaal?)
blind guardian: één van de beste zangers in de metal. Heb ze ooit een keer half gezien op graspop 15 jaar geleden ofzo. Toen ik mijn gsm kwijt was. In de marquee. Hetzelfde jaar als het middagonweer net voor helloween.
moeilijke keuze. En inderdaad, die helldorado die dag... Dat is wat lekkers samen met wat ontdekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken