Alcatraz Open Air 2022

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Dan nog de winnaar van de alcatraz battle die plaatsvond in mijn buurstad bilzen. (ben van tongeren)
Kon helaas niet gaan door resthoest na covi... Zwijg me over dat woord. haha
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
En spijtig genoeg moeten ze daarna nog op zoek naar een vervanger voor Hatebreed :cautious:
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Summer Breeze.
Dan heb ik toch al geen clash meer met volvod. Kan ik ze leuk ontdekken. Tenzij ze een knaller gelijk plaatsen. Of the darkness promoveren. Ze zouden dan wel letterlijk in the darkness spelen. haha. In dat geval zou ik stratovarious niet kunnen zien omdat igorrr en bloodywood de twee hoogtepunten worden. Alhoewel ik nu pas zie dat Lorna shore ook komt naar alcatraz. Pas een paar dagen geleden de hype ontdekt. Man ik blijf hier maar zagen...
Nu nog hopen dat bloodywood doorgaat en dat dat gewoon een foutje was op het tourschema.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Dan heb ik toch al geen clash meer met volvod. Kan ik ze leuk ontdekken. Tenzij ze een knaller gelijk plaatsen. Of the darkness promoveren. Ze zouden dan wel letterlijk in the darkness spelen. haha. In dat geval zou ik stratovarious niet kunnen zien omdat igorrr en bloodywood de twee hoogtepunten worden. Alhoewel ik nu pas zie dat Lorna shore ook komt naar alcatraz. Pas een paar dagen geleden de hype ontdekt. Man ik blijf hier maar zagen...
Nu nog hopen dat bloodywood doorgaat en dat dat gewoon een foutje was op het tourschema.
Bloodywood staat er gewoon hoor. Vond ik toen al een aparte discussie want Bandsintown is sowieso niet heel accuraat, dus was toen gewoon een foutje. In ieder geval, voor wat het waard is, Alcatraz staat daar in ieder geval weer bij.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik heb gekeken op de site van graspop. Daar staat ook de helft van de bands als Amerikaans aangeduid. Bij alcatraz kan ik geen onderverdeling zien by country. Dog eat dog stond daar ook bij op graspop. Als dog eat dog naar graspop metal moose komt. Heeft de rest geen excuus. Allemaal Amerikanen. Trouwens ill nino is toch ook van Amerika. Dus het excuus dat Amerikanen afzeggen door het conflict in Oekraïne lijkt me vreemd. Benieuwd hoe de Oekraïnse Jinjer het gaat doen met het touren. Heb op twitter nog niet gelezen of ze Oekraïne al weg zijn.
Aan de andere kant zal de volgens mij onschuldige? Russische slaughter to prevail dit jaar moeilijk kunnen touren.
En dan dacht ik dat alles vanzelf ging gaan. dada cov***19, cor***
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik heb gekeken op de site van graspop. Daar staat ook de helft van de bands als Amerikaans aangeduid. Bij alcatraz kan ik geen onderverdeling zien by country. Dog eat dog stond daar ook bij op graspop. Als dog eat dog naar graspop metal moose komt. Heeft de rest geen excuus. Allemaal Amerikanen. Trouwens ill nino is toch ook van Amerika. Dus het excuus dat Amerikanen afzeggen door het conflict in Oekraïne lijkt me vreemd. Benieuwd hoe de Oekraïnse Jinjer het gaat doen met het touren. Heb op twitter nog niet gelezen of ze Oekraïne al weg zijn.
Aan de andere kant zal de volgens mij onschuldige? Russische slaughter to prevail dit jaar moeilijk kunnen touren.
En dan dacht ik dat alles vanzelf ging gaan. dada cov***19, cor***
slaughter to prevail heeft zich wel heel erg duidelijk anti oorlog en anti putin opgesteld, ik hoop dat dit deze band dus niet in de weg staat om verder te werken aan hun breakthrough.
 
  • Confetti
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
slaughter to prevail heeft zich wel heel erg duidelijk anti oorlog en anti putin opgesteld, ik hoop dat dit deze band dus niet in de weg staat om verder te werken aan hun breakthrough.
Of het zou een riskante slimme zet kunnen zijn naar zijn breakthrough.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ondertussen staat Hatebreed nog steeds op de affiche. Ik begin stilaan wel benieuwd te worden wie de laatste naam wordt en vooral wie Hatebreed vervangt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Ondertussen staat Hatebreed nog steeds op de affiche. Ik begin stilaan wel benieuwd te worden wie de laatste naam wordt en vooral wie Hatebreed vervangt.
Ja ik ook! Ik zou het niet erg sterk vinden als The Darkness wordt doorgeschoven naar de subplek. Is toch een beetje een one hit wonder. Aan de andere kant hebben ze al veel bands moeten vervangen dus hoeveel opties zijn er nog? Amon Amarth zou geweldig zijn erbij maar die komen natuurlijk alleen als headliner.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Hatebreed is inmiddels van de site verdwenen en staat nu Band to be announced op hun spot. Dus er komt ook een echte vervanger in plaats van doorschuiven. Ben reuze benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Pauly Robin

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Toch wel weer vreemd dat die er in alle stilte afgehaald worden. Ik denk nu niet dat gewoon het nieuws naar buiten brengen zo'n negatieve invloed zou hebben op de ticketverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Na de aankondiging van Lamb of God op Dynamo verwacht ik hen toch wel echt als vervanger op Alcatraz voor Hatebreed. Staan daar als derde op de bill dus accepteren een lagere plek. Betekent wel dat ze met de show op Lokerse Feesten 2 keer optreden in België, maar ach. Ik blijf duimen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.443
Triest nieuws. De frontman van The Black Dahlia Murder heeft zelfmoord gepleegd. Mede door de impact van Corona op zijn leven en bestaanszekerheid. Die zullen we denk ik niet meer zien op Alcatraz.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Robbr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Triest nieuws. De frontman van The Black Dahlia Murder heeft zelfmoord gepleegd. Mede door de impact van Corona op zijn leven en bestaanszekerheid. Die zullen we denk ik niet meer zien op Alcatraz.
The Black Dahlia Murder zullen we denk ik niet meer zien op Alcatraz.* Anders staat het zo enorm lullig.

In ieder geval, inderdaad enorm triest. Toch altijd weer heftig als zoiets in het nieuws komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken