Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Wel raar dat ze gisteren om 18.00 uur geen nieuwe naam bekendmaakten. Ik vermoed dat ze gepland hadden om op dat moment Amon Amarth (als headliner?) of Arch Enemy aan te kondigen, maar dat het management daar uiteindelijk nog geen toestemming voor heeft gegeven. Misschien wordt die naam dan aan het einde van de gezamenlijke tournee van Amon Amarth, Arch Enemy en Hypocrisy bekendgemaakt, wanneer ze op zondag 15 december in de AFAS Live te Amsterdam optreden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Was een lekker optreden van Amon Amarth trouwens gisteren in Vorst.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
De aankondiging over een paar minuten zal Tarja zijn, want zij heeft zichzelf al bevestigd op haar Facebook-pagina.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Inmiddels zijn ook Red Fang, Philip H. Anselmo & the Illegals (met een Pantera-set), As I Lay Dying en Enslaved toegevoegd.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
375
532
Om heel eerlijk te zijn: de eerste namen, hoewel zeker goede namen in de metalscène, waren niet echt iets voor mij, maar ondertussen staan er toch al wat leuke namen op de affiche.
Zeker de toevoeging van Eluveitie, de Pantera setlist, As I Lay Dying en Enslaved maakten me vrolijk.
Ben ook benieuwd of Amon Amarth en Gloryhammer gaan komen. Dan zou ik sowieso weer terug moeten gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.896
Nog meer black metal op Alcatraz 2020, in de vorm van Marduk.
Het houdt maar niet op...
Nog nooit van Marduk gehoord, dus daar moet ik binnenkort ook even naar luisteren.
 

thekillingjoke

Campingartiest
25 aug 2019
84
0
Alcatraz heeft voor mij toch ook al een aantal leuke namen staan: Behemoth, Emperor, Cradle of Filth, Vio-Lence, Exhorder, Enslaved, Marduk, Loudness, een Pantera set van Anselmo...en met Madball heb ik mij al vaker live goed vermaakt.

Als ze zo door blijven doen, ga ik me toch wel gedwongen voelen om me in augustus westwaarts te begeven :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Vandaag zijn Lacuna Coil en Dark Tranquillity aan de affiche toegevoegd.

Alweer twee hele mooie namen. Van DT dit jaar enorm genoten op Baroeg Open Air. Gisteren ook Marduk erbij. Echt een zeer net affiche dit jaar!
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
375
532
Even tussendoor: weet er iemand wat er gebeurd is met de liveshow van Avatar op Alcatraz 2019? Deze zou gefilmd geweest zijn en ben wel benieuwd wat men hier nu mee gaat doen (of al gedaan heeft).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.896
Even tussendoor: weet er iemand wat er gebeurd is met de liveshow van Avatar op Alcatraz 2019? Deze zou gefilmd geweest zijn en ben wel benieuwd wat men hier nu mee gaat doen (of al gedaan heeft).
Geen idee. Zullen ze later wel gaan uitbrengen. Wellicht tezamen met het nieuwe album?
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Die blijven vlot mooie namen toevoegen.

Behalve Butcher Babies dan, die zijn nog steeds verantwoordelijk voor één van de allerslechtste optredens die ik ooit heb gezien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Inmiddels zijn Butcher Babies en The Darkness bevestigd.

Valt me op dat op de line-up pagina The Darkness een groot plaatje heeft, samen met Behemoth. Die zullen toch geen headliner zijn of sub?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken