Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
xydroh wrote:
als sabaton headliner is (wat een vrij groot gerucht is) dan zullen ze toch moeten wachten tot na graspop

Mooi gerucht. Had van tevoren ook verwacht dat Sabaton op Alcatraz zou staan ipv Graspop omdat hun vorige passage daar nog redelijk kort geleden is. Wachten tot na Graspop met aankondiging verwacht ik niet, maar waarschijnlijk wel pas ergens in het volgende jaar zodat Graspop zoveel mogelijk kaarten kan wegschuiven met de feestdagen.

Maar langs de andere kant is het wel al een paar jaar zo dat Alcatraz een grote naam van de Graspop affiche deelt en het die als headliner zet én pas mag aankondigen na Graspop.
Zou dus best kunnen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
vorig jaar hebben ze toch gewacht tot aan graspop om limp bizkit aan te kondigen
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
POWERWOLF
MESHUGGAH
AMENRA
ROSE TATTOO
QUEENSRŸCHE
ROTTING CHRIST
SACRED REICH
SODOM
DEICIDE
DEMOLITION HAMMER

Mooi lijstje tot nu toe voor Alctraz.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
alactraz is wel een sterk lijstje aan het samenstellen, uriah heep er nog bij
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Grote kanshebbers voor Alacatraz 2020

* Skindred
* Devin Townsend
* Vio-lence
* Jinjir
* Kvelertak

Deze bands staan bv al op Bloodstock en Into the grave in hetzelfde weekend.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Omslagfoto van Alcatraz aangepast op Facebook, site heeft nu ook zelfde achtergrond, binnenkort hier ook de eerste namen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.012
Omslagfoto van Alcatraz aangepast op Facebook, site heeft nu ook zelfde achtergrond, binnenkort hier ook de eerste namen?
Uiteraard. Aangezien er waarschijnlijk wat overlap met Into The Grave zal zijn, verwacht ik dat Clutch, Gloryhammer en Kvelertak er sowieso staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Joe wrote:
Omslagfoto van Alcatraz aangepast op Facebook, site heeft nu ook zelfde achtergrond, binnenkort hier ook de eerste namen?

Uiteraard. Aangezien er waarschijnlijk wat overlap met Into The Grave zal zijn, verwacht ik dat Clutch, Gloryhammer en Kvelertak er sowieso staan.

Vergeet Devin Townsend niet, zal daar een mooie hoge spot hebben.
 

Céte

Playlistbediener
27 okt 2015
11
0
Horen waaien dat er midden november namen zouden vallen. Dus we zullen wellicht niet lang meer moeten wachten.
En er zit mooi materiaal bij :)
 

Céte

Playlistbediener
27 okt 2015
11
0
Behemoth eerste naam. Er zullen dagelijks nieuwe namen volgen om 12&18u.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.012
In de tussentijd zijn Emperor (Noorwegen), Gotthard (Zwitserland) en Loudness (Japan) erbij gekomen!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
95k4YTz.jpg

Ik juich als dit een hint is naar een nieuwe tour!
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
375
532
Satyricon is aangekondigd! Ook wel weer een zeer hevige naam.
Voorlopig kunnen de namen me nog niet echt bekoren (Behemoth heb ik de laatste jaren té veel gezien en Black Metal kan me helaas gewoon niet echt bekoren, hoewel ik het al veel kansen gaf), maar ik apprecieer de variatie tussen "zware" namen in combinatie met de rustigere rocknamen van gisteren wel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Poe. Dit weekend Satyricon en Cradle of Filth erbij. Samen met Emperor en Behemoth staat daar een hele lekkere pot black metal. I like. Het is dat ik hetzelfde weekend als tickets heb voor Into the Grave, anders was de kans groot dat ik hierbij ben. In ieder geval een mooie start van de bekendmakingen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.012
Poe. Dit weekend Satyricon en Cradle of Filth erbij. Samen met Emperor en Behemoth staat daar een hele lekkere pot black metal. I like. Het is dat ik hetzelfde weekend als tickets heb voor Into the Grave, anders was de kans groot dat ik hierbij ben. In ieder geval een mooie start van de bekendmakingen.
Persoonlijk trekt het mij nog niet bepaald op Cradle of Filth na. Maar goed, ik ga dan ook naar Into The Grave, aangezien dat me vorig jaar prima is bevallen.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
375
532
Laat ons ook niet vergeten dat (naast de recent aangekondigde band Vio-Lence) Myrkur ook alvast bevestigd is wegens haar annulatie vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken