Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik heb juist hetzelfde. Het is alsof ik terug 16 ben. Mijn eerste festival. Zenuwen gieren hier in het rond. :D

Btw, vandaag heeft alcatraz nog een mail gestuurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe en Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.400
6.663
Ik heb juist hetzelfde. Het is alsof ik terug 16 ben. Mijn eerste festival. Zenuwen gieren hier in het rond. :D

Btw, vandaag heeft alcatraz nog een mail gestuurd.
Wat stond erin? Ik ben niet aangemeld voor de nieuwsbrief en mijn maat heeft onze kaartjes besteld.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Als ik een tip mag geven voor degene die nog niet volledig gevaccineerd zijn. Misschien extra de maatregelen volgen blablabla. Kweet het. Zoals openbaar vervoer proberen te vermijden of minder drukke bussen nemen. Meer mondmasker. Kweet dat ik zaag. Maar het moest maar eens een positieve test zijn. Dan sta je daar met je tent of sleutel van je hotel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Wat stond erin? Ik ben niet aangemeld voor de nieuwsbrief en mijn maat heeft onze kaartjes besteld.
Nog eens alle covid maatregelen en reclame voor tent breakfast en bier package. Is er nu toch ontbijt voor de vrijdag? Want dat ontbijt was toch geannuleerd.
Oh en zondagochtend van 9:30 tot 11:00 is er metal yoga. haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
In 2019 heb was het meest luxueuze dat ik kon nemen. buffet van vrijdag tot zondag en package op maandag. Nu is het buffet op maandag geannuleerd en niet meer zichtbaar op de site. Nu is er wel opeens een buffet op maandag beschikbaar dat eerder niet was. Terwijl op de mail staat.
On Friday, Saturday and Sunday you can also enjoy our breakfast buffet Heel vreemd.
Sorry van mijn vele berichten.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Op de website van Alcatraz staat dat inwoners van België een “Covid Safe Ticket” moeten kunnen voorleggen.

ik kan daar echter nergens iets over vinden. Mijne maat heeft de Covid lijn gebeld en daar wisten ze er ook niks van.
iemand die hier meer van weet?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Op de website van Alcatraz staat dat inwoners van België een “Covid Safe Ticket” moeten kunnen voorleggen.

ik kan daar echter nergens iets over vinden. Mijne maat heeft de Covid lijn gebeld en daar wisten ze er ook niks van.
iemand die hier meer van weet?
Verwijst dat niet naar het covid safe festivalbandje?
één kleur voor gevaccineerd en geen testen ondergaan. Zoals bij mij. Klopt dit?
Een andere kleur voor als je op voorhand of ter plaatse? een test moet voorleggen of ondergaan? En later op het festival. Zaterdag dacht ik.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Uw Covid Safe Ticket is de CovidScanBe app. Die wordt gescand aan Kortrijk Xpo.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.634
3.257
Op de website van Alcatraz staat dat inwoners van België een “Covid Safe Ticket” moeten kunnen voorleggen.

ik kan daar echter nergens iets over vinden. Mijne maat heeft de Covid lijn gebeld en daar wisten ze er ook niks van.
iemand die hier meer van weet?

'covid safe ticket' is gewoon ofwel via de app bewijzen dat je volledig ingeënt bent, of dat je een negatieve test hebt (die dan 48 uren geldig is), ofwel kan je een pdf versie via mijngezondheid.be halen en die afprinten en meebrengen als bewijs (toch zeker bij volledige inenting, maar ik vermoed dat je daar ook het testresultaat op kan terugvinden).
Wie volledig gevaccineerd is, raad ik toch aan dat covid-pasje te downloaden en te printen, als er iets is met je gsm heb je toch altijd een bewijs op zak dat je ingeënt bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Agricolae

Playlistbediener
6 aug 2021
27
37
Zojuist m'n festivaltentje na jaren weer eens opgezet, gelukkig nog helemaal in orde. Het wordt mijn eerste Alcatraz en ik heb er een partij zin in. Hoe vroeg stroomt de reguliere camping vol? Ik ben voornemens om 5 uur te gaan rijden vanaf Eindhoven zodat ik omstreeks 7 uur in Kortrijk ben en dan hopelijk tegen half 8 op de camping.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.400
6.663
Zojuist m'n festivaltentje na jaren weer eens opgezet, gelukkig nog helemaal in orde. Het wordt mijn eerste Alcatraz en ik heb er een partij zin in. Hoe vroeg stroomt de reguliere camping vol? Ik ben voornemens om 5 uur te gaan rijden vanaf Eindhoven zodat ik omstreeks 7 uur in Kortrijk ben en dan hopelijk tegen half 8 op de camping.
Welkom!

Het wordt ook mijn eerste keer Alcatraz. Maar ook mensen die vaker zijn gegaan, hebben niet eerder meegemaakt dat de camping pas op de ochtend van het festival open gaat, volgens mij. En we moeten nog even afwachten hoe snel het allemaal bij die covid testfuik gaat. En dan nog de shuttlebus, natuurlijk. Dus half 8 op de camping is wellicht wat optimistisch.
 

Agricolae

Playlistbediener
6 aug 2021
27
37
Welkom!

Het wordt ook mijn eerste keer Alcatraz. Maar ook mensen die vaker zijn gegaan, hebben niet eerder meegemaakt dat de camping pas op de ochtend van het festival open gaat, volgens mij. En we moeten nog even afwachten hoe snel het allemaal bij die covid testfuik gaat. En dan nog de shuttlebus, natuurlijk. Dus half 8 op de camping is wellicht wat optimistisch.
Ik heb ook geen idee hoor. Ik hoop natuurlijk dat het niets meer is dan m'n vaccinatiebewijs scannen, zo'n bandje om en door naar de bus. Ach ik zie wel hoe vroeg ik wakker ben. Half 5 vertrek kan ook nog gebeuren. Zal toch wel ruimte genoeg zijn en volgens mij is het een vrij fatsoenlijk terrein waar de camping staat. Gisteren een avond besteed met Spotify en YouTube om te zien wat ik wil bekijken. Er zijn nog heel wat keuzes ter plekke te maken. Wordt ook weer sinds lange tijd een festival camping. Eens zien hoe mijn 42-jarige lijf dat gaat vinden.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.400
6.663
Ik heb ook geen idee hoor. Ik hoop natuurlijk dat het niets meer is dan m'n vaccinatiebewijs scannen, zo'n bandje om en door naar de bus. Ach ik zie wel hoe vroeg ik wakker ben. Half 5 vertrek kan ook nog gebeuren. Zal toch wel ruimte genoeg zijn en volgens mij is het een vrij fatsoenlijk terrein waar de camping staat. Gisteren een avond besteed met Spotify en YouTube om te zien wat ik wil bekijken. Er zijn nog heel wat keuzes ter plekke te maken. Wordt ook weer sinds lange tijd een festival camping. Eens zien hoe mijn 42-jarige lijf dat gaat vinden.
Oh ik denk absoluut dat je ruim op tijd bent hoor! Uiteindelijk is het met 12 duizend bezoekers per dag ook geen megafestival. Ook al gaan al die mensen dus wel door die coronahal heen en de shuttlebussen in moeten in een paar uurtjes tijd. Maar we zien het allemaal wel! Gaat een heerlijk weekend worden!
 

Agricolae

Playlistbediener
6 aug 2021
27
37
Oh ik denk absoluut dat je ruim op tijd bent hoor! Uiteindelijk is het met 12 duizend bezoekers per dag ook geen megafestival. Ook al gaan al die mensen dus wel door die coronahal heen en de shuttlebussen in moeten in een paar uurtjes tijd. Maar we zien het allemaal wel! Gaat een heerlijk weekend worden!
Dat zeker. Eindelijk weer met een plastic bekertje bier op een grasveld muziek staan luisteren. Ik denk nu overigens aan tussen 3 en 4 vertrekken zodat ik tussen 5 en 6 's ochtends daar ben. Ik ken mezelf en kan best stressen voordat ik helemaal klaar ben (tent opgezet) ik slaap toch slecht dus dat lukt me wel. Lekker rustig ook op de ring Antwerpen zo vroeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.400
6.663
Dat zeker. Eindelijk weer met een plastic bekertje bier op een grasveld muziek staan luisteren. Ik denk nu overigens aan tussen 3 en 4 vertrekken zodat ik tussen 5 en 6 's ochtends daar ben. Ik ken mezelf en kan best stressen voordat ik helemaal klaar ben (tent opgezet) ik slaap toch slecht dus dat lukt me wel. Lekker rustig ook op de ring Antwerpen zo vroeg.
Zo, dat is wel heel vroeg!
 

Agricolae

Playlistbediener
6 aug 2021
27
37
Zo, dat is wel heel vroeg!
Ik red me daar wel. Ik kan gewoon heel slecht tegen wachten. Dus als ik op tijd die expo door kan en dan heel rustig in die bus kan zitten (die rijdt al vanaf 5 uur zag ik) dan ga ik daarna nog lekker slapen in m'n tentje tot een uurtje of 10. En eerlijk gezegd kan ik ook gewoon niet wachten tot ik er ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Stel dat het in expo veel aanschuiven is: Dan gaat het misschien niet zo snel vooruit daar. Maar dat wil ook zeggen dat er weinig volk tegelijk op de shuttlebus gaat. En ook weinig volk tegelijk aanschuift bij de ingang van het festivalterrein en de camping. Dat hoop ik toch.
Maar ik dacht van iemand gehoord te hebben dat mensen met een beperking zoals mij. Die bij inter zijn. Direct naar het festivalterrein kunnen gaan en wat in de expo gebeurt: Datzelfde gebeurt ook in de sporthal. Maar ik heb dat nergens gevonden. Heeft iemand dat op de site gevonden?
 

Agricolae

Playlistbediener
6 aug 2021
27
37
Stel dat het in expo veel aanschuiven is: Dan gaat het misschien niet zo snel vooruit daar. Maar dat wil ook zeggen dat er weinig volk tegelijk op de shuttlebus gaat. En ook weinig volk tegelijk aanschuift bij de ingang van het festivalterrein en de camping. Dat hoop ik toch.
Maar ik dacht van iemand gehoord te hebben dat mensen met een beperking zoals mij. Die bij inter zijn. Direct naar het festivalterrein kunnen gaan en wat in de expo gebeurt: Datzelfde gebeurt ook in de sporthal. Maar ik heb dat nergens gevonden. Heeft iemand dat op de site gevonden?
Het enige dat ik weet is dat iedereen door de expo moet. Anders stuur ze even een e-mail [email protected]
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken