Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 40
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
Immortal - 10
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110

Juiste lijst!

Hé, die schuld moet je niet bij mij leggen.
Het spel loopt inderdaad anders als dat het gelopen zou hebben wanneer iedereen zich netjes aan de regels houdt.
Ze waren al dood en begraven, en als de fout op de originele plek hersteld was waren ze dat nu nog steeds geweest, dan had iemand anders die laatste 10 punten nog wel afgemaakt. Je doet er mooi je voordeel mee door nu opeens zelfstandig te bepalen dat ze er weer in moeten. En natuurlijk zijn we zo weer van ze af, maar het verdient geen schoonheidsprijs allemaal, ook van jouw kant niet.

Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 0 @BlackwaterPark
Behemoth - 147
Bring me the Horizon - 100
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
Immortal - 10
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Pearl Jam - 210
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110

Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 30(-10)
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
Immortal - 10
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110

• 100
Waarderingen: Dr. Hannibal
Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 30
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
Immortal - 0 (-10)*
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110

Ze waren al dood en begraven, en als de fout op de originele plek hersteld was waren ze dat nu nog steeds geweest, dan had iemand anders die laatste 10 punten nog wel afgemaakt. Je doet er mooi je voordeel mee door nu opeens zelfstandig te bepalen dat ze er weer in moeten. En natuurlijk zijn we zo weer van ze af, maar het verdient geen schoonheidsprijs allemaal, ook van jouw kant niet.
Nou ja, wat is dit dan nou weer?
Dit is toch de enige correcte en logische manier om dit op te lossen?
Natuurlijk is het niet ideaal, maar daar is weinig aan te doen.
Overigens heb ik jou ook al eerder het heft in eigen handen zien nemen in een soortgelijk geval.

Zullen we dit bij deze laten rusten en gewoon doorspelen? Begint nu een beetje vervelend te worden Limbo.
Nu wordt ie helemaal mooi..
Ik word van alle kanten onterecht aangevallen (waarom spreek je hen niet aan?), en mag me dan niet eens verdedigen??

Krijg maar allemaal de pleuris, tabee!

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: @3*# en Dr. Hannibal
Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 60 (-10)
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
Immortal - 10
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110

Avantasia er terug in knallen nadat ze er uit lagen beinvloed het spel veel te hard voor mij. De swung die er was is er uit gehaald, en door ze nu te reviven loopt het spel helemaal anders. Zeker door het zoveel later pas te doen. Niet de beste oplossing.
Dat is justice voor Avantasia. Als ze er te vroeg uit lagen (al dan niet door een fout of door manipulatie) moeten ze gewoon terug opgenomen worden. En ja ik had dit ook gezegd als het Korn, Extreme of Ghost was. Korn nog wel fan van maar zijn een van de doelwitten voor mij omdat ze een gevaar zijn voor de algemene staatsveiligheid. En ja Ghost en Extreme ... dat noem ik geen metal. Allee Scorpions die wel in het Graspop METAL meeting spel zaten ook niet maar ok. (Maar Scorpions heeft wel tenminste ooit nog goede songs geschreven)

Wow, ik was nog niet helemaal bij gelezen

@MetalLimbo wij zitten in een zelfde team wat Avantasia betreft, en ik begrijp dat u vandaag de tijd niet heeft om bewijs te leveren dat er meer fraude zou gepleegd zou worden.

Maar misschien dan ook pas terug reageren wanneer u het bewijs wel kan leveren en niet ingaan op aanvallende reacties

En ook heel belangrijk, voor iedereen, wacht ook even @Pommer zijn reactie af

Al de rest, stop met @MetalLimbo aan te vallen zolang hij het bewijs niet levert en Pommer geen reactie geeft

Sorry dat ik even de mod speel, maar ik voel escalatie

Wow, ik was nog niet helemaal bij gelezen

@MetalLimbo wij zitten in een zelfde team wat Avantasia betreft, en ik begrijp dat u vandaag de tijd niet heeft om bewijs te leveren dat er meer fraude zou gepleegd zou worden.

Maar misschien dan ook pas terug reageren wanneer u het bewijs wel kan leveren en niet ingaan op aanvallende reacties

En ook heel belangrijk, voor iedereen, wacht ook even Pommer zijn reactie af

Al de rest, stop met @MetalLimbo aan te vallen zolang hij het bewijs niet levert en Pommer geen reactie geeft

Sorry dat ik even de mod speel, maar ik voel escalatie
Ik voel me meer getriggerd dat je het opneemt voor de metalmusical band die ik Avantasia vind, maar een band die Square Hammer en Cirice heeft gemaakt afdoet als geen metal.

Ik voel me meer getriggerd dat je het opneemt voor de metalmusical band die ik Avantasia vind, maar een band die Square Hammer en Cirice heeft gemaakt afdoet als geen metal.
mob GIF

Eens met het eerste maar de lol is er bij mij vanaf vanwege de felheid waarmee hier weer iemand zonder wederhoor aan de schandpaal genageld wordt los van of de aanname juist is hoeft dit niet op deze manier.

Daarnaast waarom Avantasia terug en niet +10 bij Twisted Sister.

Ik wacht wel op de Lowlands/Pukkelpop HH want de mainstream HH gaan er toch een stuk beschaafder aan toe.
Same. Tot in de Lowlands/Pukkelpop H/H! 🙂

• Leuk
Waarderingen: JK79 en Oasiss
Avantasia kan inderdaad een metal musical genoemd worden

Eigenlijk noemt u nu juist de enige stevigere nummers van Ghost. Naast From The Pinnacle To The pit. Ja ook ik ken mijnen Ghost een beetje. Dat eerste album moet ik eigenlijk toegeven. Staan best goei dingen op

Maar verder ...

1772356824267.jpeg
1772356849936.jpeg

Trouwens. Avantasia heeft ook stevigere nummers. Check Book Of Shallows maar eens. Zeker de live versie waar die vrouw de vocals van Mille Petrozza op haar neemt

Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 20 (-10)
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110

• 100
Waarderingen: Jimmeh07 en Dr. Hannibal
Trouwens. Avantasia heeft ook stevigere nummers. Check Book Of Shallows maar eens. Zeker de live versie waar die vrouw de vocals van Mille Petrozza op haar neemt

Ik kan de tip apprecieren(heb het zelfs volledig afgekeken 😄), maar het is niet aan mij besteed.

• Leuk
Waarderingen: won666
Dat dacht ik eerst ook, maar dat bleek onmogelijk (check zelf maar).
Dit was overduidelijk met opzet.
Huh rustig joh, voordat je me gaat beschuldigden van dingen. Denk je dat ik dit spelletje zo belangrijk vind 😅

Ook geen idee wat er gebeurde, misschien bedacht ik me of was ik nog niet helemaal bij de les op de vroege ochtend. Tuurlijk zat er geen opzet bij.

Jammer dat je het op zo'n manier brengt, je had het op z'n minst even kunnen vragen ipv zo'n publiekelijke aanval...

Ik zal me verder niet meer met deze H/H bemoeien, de lol is er wel af zo.

Dat klopt, maar ik zou dat niet zeggen als ik dat niet eerst grondig zou hebben uitgezocht (heb zijn lijst vergeleken met de lijsten van de pagina ervoor).
Hij zou dan nl. meerdere fouten tegelijkertijd hebben moeten maken, wat praktisch onmogelijk is.
Bovendien heeft hij in het verleden al vaker van dit soort fratsen uitgehaald, wat zijn geloofwaardigheid niet ten goede komt.
Dus misschien moet ook jij niet te snel oordelen over mij. 😉
Wauw ik weet echt niet wat ik lees... Ik zou willen vragen hoe je getracht hebt dit te onderzoeken dan, maar ik ga hier echt geen energie in steken, wat een ontiegelijke bak onzin. Pleur lekker op met je grondige onderzoek.

Oja nog 1 ding: ik ken weinig mensen die zo in rechtvaardigheid en eerlijkheid geloven als ik zelf, soms tot vervelends aan toe (voor anderen en voor mezelf). Dus als iemand mij beschuldigd van het tegenovergestelde vind ik dat echt heel erg. Denk de volgende keer even 2 keer na voordat je zogenaamde conclusies trekt, je kent me niet eens.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread