Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeer benieuwd naar hoeveel punten er aan Avantasia zijn besteed, zeker in vergelijk met hoeveel er destijds in Graspop aan de band met de meest bestede punten zijn besteed.
Heb genoeg minpunten aan Avantasia gegeven, maar ben blij dat @Metalliervoor zorgt dat de spelregels nageleefd worden. De manier waarop dit gegaan is voor mij ook genoeg reden om nu eerst wat anders te stemmen
Heb genoeg minpunten aan Avantasia gegeven, maar ben blij dat @Metalliervoor zorgt dat de spelregels nageleefd worden. De manier waarop dit gegaan is voor mij ook genoeg reden om nu eerst wat anders te stemmen
Kunnen we hem niet omdraaien en Twisted Sister die 10 punten weer geven? Dat houdt de vaart er wat in.
Iemand meteen zo aanvallen en valsspeler noemen is niet oké trouwens. Voor hetzelfde geld bedacht hij zich toen hij aan het minnen was en is hij het vergeten weg te halen. Geef eerst even iemand de kans uit te leggen wat er mis is gegaan voordat je iemand beschuldigd van valsspelen en er zo hard ingaat. Het is maar een spelletje en een foutje is zo gemaakt.
Kunnen we hem niet omdraaien en Twisted Sister die 10 punten weer geven? Dat houdt de vaart er wat in.
Iemand meteen zo aanvallen en valsspeler noemen is niet oké trouwens. Voor hetzelfde geld bedacht hij zich toen hij aan het minnen was en is hij het vergeten weg te halen. Geef eerst even iemand de kans uit te leggen wat er mis is gegaan voordat je iemand beschuldigd van valsspelen en er zo hard ingaat.
Dat klopt, maar ik zou dat niet zeggen als ik dat niet eerst grondig zou hebben uitgezocht (heb zijn lijst vergeleken met de lijsten van de pagina ervoor).
Hij zou dan nl. meerdere fouten tegelijkertijd hebben moeten maken, wat praktisch onmogelijk is.
Bovendien heeft hij in het verleden al vaker van dit soort fratsen uitgehaald, wat zijn geloofwaardigheid niet ten goede komt.
Dus misschien moet ook jij niet te snel oordelen over mij.
Het is niet zo moeilijk om iemand -10 te geven, je te bedenken, een ander -10 te geven en te vergeten om je eerste minpunten weer aan te passen. Helemaal als je snel even een post op je mobiel maakt oid.
Maar dat maakt ook niet zo heel veel uit verder. Linksom of rechtsom vind ik het niet netjes dat opmerkingen als kutstreek, valsspeler en stiekem en bewust worden gebruikt. Stuur dan desbetreffende eerst even een pm of quote even met de vraag wat er gebeurt is. Laten we het leuk en vriendelijk houden en niet op de man spelen. Het is maar een spelletje.
Het is niet zo moeilijk om iemand -10 te geven, je te bedenken, een ander -10 te geven en te vergeten om je eerste minpunten weer aan te passen. Helemaal als je snel even een post op je mobiel maakt oid.
I did, mijn conclusie is dat ik niemand wil veroordelen op basis van dat ie meer dan 1 fout tegelijk zou hebben gemaakt.
Anyway, ik vind het wel tof dat je zo grondig ernaar hebt gekeken (en kijkt). Avantasia is wat betreft wel de meest spraakmakende hurthealer tot dusver.
I did, mijn conclusie is dat ik niemand wil veroordelen op basis van dat ie meer dan 1 fout tegelijk zou hebben gemaakt.
Anyway, ik vind het wel tof dat je zo grondig ernaar hebt gekeken (en kijkt). Avantasia is wat betreft wel de meest spraakmakende hurthealer tot dusver.