Albums van 2024

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik vind het nieuwe album van Caribou ook erg fijn. Voor wie van dance houdt. Begint wat slapjes (m.i.) maar in de loop van het album kwam ik er steeds beter in.
Moet the Smile en anderen nog wel luisteren vandaag.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Liefhebbers van Wunderhorse adviseer ik om het nieuwe album van Wild Pink eens te beluisteren. Prima album.
Goeie tip, thx!

Een maand te laat maar Sundiver van Boston Manor is ook een heel fijne plaat! Wat gelikter en Amerikaanser, moeilijk in één genre toe te ordenen. Ergens tussen Billy Talent, Beartooth en Crosses.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
De nieuwe van The Smile is weer top. Altijd fijn een nieuw project van ons Thom.

Straks in de auto gaat de nieuwe Caribou op.

De nieuwe van The Smile is weer top. Altijd fijn een nieuw project van ons Thom.
De nieuwe Smile kan me, in tegenstelling tot de anderen, echt een stuk beter bekoren! Zou t zijn omdat dit meer als een jazzy Radiohead album klinkt dan een jazz-album?

• Thinking
Waarderingen: elo
Heeft iemand deze al ontdekt trouwens? Twee weken uit maar nog <25k plays op de meeste nummers, nieuwe alias van Christine & The Queens:

• Wow
Waarderingen: JP5
Heeft iemand deze al ontdekt trouwens? Twee weken uit maar nog <25k plays op de meeste nummers, nieuwe alias van Christine & The Queens:
Onder die nieuwe naam staat de voormalige Best Kept Secret headliner binnen een maand ook in de Botanique, in een zaal met een capaciteit van 600 toeschouwers. En dat lijkt nog lang niet uitverkocht, dus de beperkte streamingcijfers verbazen me niet echt.

Onder die nieuwe naam staat de voormalige Best Kept Secret headliner binnen een maand ook in de Botanique, in een zaal met een capaciteit van 650 toeschouwers. En dat lijkt nog lang niet uitverkocht, dus de beperkte streamingcijfers verbazen me niet echt.
Ja ik moest even zoeken maar herkende de stem wel nadat ik zag dat t zijn nieuwe alias is.

Wel zonde dat t concert in Amsterdam in Skatecafe is, dat betekent dat ze pas om 22u beginnen (net zoals met Fat Dog) en dat trek ik tegenwoordig niet meer (en ook geen trein terug)

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Kom nu pas voor het eerst aan de bijbehorende clip/short film van deel 1 van Absolute Elsewhere toe. Eerder alleen dat nummer geluisterd op spotify toen het als single uitkwam. Wat een magistraal kunststukje hebben die lui afgeleverd zeg.

Zie nu ook voor het eerst dat Tangerine Dream een bijdrage heeft geleverd, super vet. Als je het weet hoor je ook gelijk welk stukje ze primair verantwoordelijk voor zijn, en gelijk daarna hoor ik de Pink Floyd associatie van @MarcoReusel ook wel terug hoor. Al kan ik mij voor het totaalplaatje ook beter vinden in de King Crimson vergelijking van @Mark's Kal, zeker met die info over de oorsprong van de naam Absolute Elsewhere. Ken die band niet, ook maar eens opzoeken.

Zo dan The Message dan eens afspelen terug op spotify, al vond ik de totaalbeleving met video erbij voor Stargate zoveel toevoegen. Benieuwd of zoiets voor deel 2 ook nog in de pijplijn zit?

• On fire
Waarderingen: MarcoReusel

Users who are viewing this thread