Albums van 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Héél erg speciaal dit. Een album waar je je best eens goed voor neerzet, al dan niet met een koptelefoon. Bij iedere speelbeurt komen er weer andere zaken naar voor. Dit zag ik totaal niet aankomen. Dit is heel erg gewaagd. Maar dan rijst de vraag, welke nummers breng je hiervan live? Vooral dan als ze headlner zouden zijn op een metal festival. Niet eenvoudig.
Je antwoord voor de zaalshows: https://www.setlist.fm/setlist/avenged-sevenfold/2023/kia-forum-inglewood-ca-7ba682e0.html. Veel dus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Is 't zo'n dag? Pff...
Ben Howard - Is It?
Gov't Mule - Peace...Like a River
King Gizzard & the Lizard Wizard - PetroDragonic Apocalypse
Sigur Rós - ÁTTA
Steve Lukather - Bridges
The Teskey Brothers - The Winding Way
Queens of the Stone Age - In Times New Roman...
Thy Catafalque - Alföld
Artvark Saxophone Quartet & Nyk de Vries - Tagelyk
Yusuf / Cat Stevens - King of a Land
Motorpsycho - Yay!
Matteo Myderwyk - A Brief Nostalgia
Son Volt - Day of the Doug
Boris & Uniform - Bright New Disease
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ben Howard tot nu toe een prima album, maar heeft mee nog niet helemaal gegrepen. Vanmiddag even vinyl ophalen en nog een paar keer luisteren. Sowieso nog echt even voor gaan zitten. Nog niet de tijd voor gehad.
King Gizz is gewoon een knaller, lekker beuken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Zeker een parel. Met richting een uur precies genoeg voor mijn spanningsboog in dit genre. Heel veel zin in morgen.
 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
65
66
Zeker een parel. Met richting een uur precies genoeg voor mijn spanningsboog in dit genre. Heel veel zin in morgen.
Hopelijk is de pauze morgen genoeg om je boog weer gespannen te krijgen voor het 2e uur.
En idd, echt heel veel zin.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Morgen wordt ook gewoon een zegetocht! Sluit me helemaal aan bij al jullie meningen. Wat een schitterend album! Zullen die morgen wel in z'n volledigheid krijgen, aangevuld met wat klassiekers en deep-cuts. Tot de pauze ÁTTA en daarna de rest? Baal stiekem wel dat die pauze erin zit.

Queens of the Stone Age is ook best aardig. Had niet zoveel hoop na de singles, maar dit klinkt lekker.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Hopelijk is de pauze morgen genoeg om je boog weer gespannen te krijgen voor het 2e uur.
En idd, echt heel veel zin.
Vorige keer in de AFAS werkte dit perfect voor mij. Even bijkomen van de eerste helft heb ik wel nodig hier. Ben heel benieuwd met wat voor productie/hoeveelheid mensen ze op het podium staan. Kan zomaar eens de show van het jaar worden.

Queens of the Stone Age krijgt ook al dikke cijfers, net als Ben Howard. Ik bewaar dat allemaal voor volgende week.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Tot nu toe vooral het hardere segment beluisterd.
QOTS, lekker album, maar nog een paar extra luisterbeurten nodig. KG&TLW, heerlijk album. Boris & Uniform, lekker rammen. Gelukkig werk ik alleen thuis vandaag...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Morgen wordt ook gewoon een zegetocht! Sluit me helemaal aan bij al jullie meningen. Wat een schitterend album! Zullen die morgen wel in z'n volledigheid krijgen, aangevuld met wat klassiekers en deep-cuts. Tot de pauze ÁTTA en daarna de rest? Baal stiekem wel dat die pauze erin zit.
Zet 'm even hier neer voor morgen, omdat we het er toch over hebben. Dit was de setlist in Londen.
Valt toch op dat er, als ik goed tel, maar vier nummers van ÁTTA zijn gespeeld. Zit voor de rest wel goed in elkaar! Ik had toch ook meer verwacht van Valtari, maar ook niet schsndalig dat het er amper in voorkomt. Avalon is dan wel weer een heel erg vette toevoeging. Die spelen ze vrijwel nooit (eerste keer sinds 2003 volgens setlist.fm). Ja, dat gaat gewoon een fijne show worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en MarkD

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Zet 'm even hier neer voor morgen, omdat we het er toch over hebben. Dit was de setlist in Londen.
Valt toch op dat er, als ik goed tel, maar vier nummers van ÁTTA zijn gespeeld. Zit voor de rest wel goed in elkaar! Ik had toch ook meer verwacht van Valtari, maar ook niet schsndalig dat het er amper in voorkomt. Avalon is dan wel weer een heel erg vette toevoeging. Die spelen ze vrijwel nooit (eerste keer sinds 2003 volgens setlist.fm). Ja, dat gaat gewoon een fijne show worden!
Oef, die twijfel om te kijken of niet…
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Zet 'm even hier neer voor morgen, omdat we het er toch over hebben. Dit was de setlist in Londen.
Valt toch op dat er, als ik goed tel, maar vier nummers van ÁTTA zijn gespeeld. Zit voor de rest wel goed in elkaar! Ik had toch ook meer verwacht van Valtari, maar ook niet schsndalig dat het er amper in voorkomt. Avalon is dan wel weer een heel erg vette toevoeging. Die spelen ze vrijwel nooit (eerste keer sinds 2003 volgens setlist.fm). Ja, dat gaat gewoon een fijne show worden!
Beheers je, niet kijken... Niet kijken!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken