Albums van 2022

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Vandaag:
Bywater Call - Remain
The HU - Rumble of Thunder
Blind Guardian - The God Machine
En dus King Buffalo - Regenerator
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Zanger Fever zegt dat dit het einde is van fever zoals ze nu spelen, er verandert het 1 en ander, maar gaat er niet diep op in.
Zeer benieuwd wat dit betekent, in ieder geval benieuwd naar dat nieuw album
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Machine Head - ØF KINGDØM AND CRØWN

Ik was voorbarig op basis van de review van Metalfan. Gelukkig zitten ze er, zoals wel vaker, behoorlijk naast wat mij betreft. Zo lyrisch als Blabbermouth ben ik echter ook niet, maar wel één van de betere MH albums.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Die van king buffalo vind ik erg goed. Bywater call is meer dan prima blues, maar het raakte me live (natuurlijk) meer dan op plaat. The Hu is zoals altijd voor mij leuk voor een paar nummers maar ben ik nog wel eens klaar mee. Nina nesbitt heeft een nieuw album die niet veel meer is dan prima. Hier en aar grappig, af en toe irritant. Yungblud vind ik de singles zo aanstellerig dat ik aan het album niet begin. Rest nog geen kans gegeven.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Zanger Fever zegt dat dit het einde is van fever zoals ze nu spelen, er verandert het 1 en ander, maar gaat er niet diep op in.
Zeer benieuwd wat dit betekent, in ieder geval benieuwd naar dat nieuw album
Benieuwd wel ...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Crippled Black Phoenix - Banefyre

Paar luisterbeurten achter de rug. Zeer intens en emotioneel album. Verwacht dat deze wel in mijn top 10 van het jaar terecht komt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Sampa The Great - As above, so below.

Mooi vervolg op The Return. Geweldige artieste, die een mooie mengelmoes aan muziekstijlen versmelt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Sudan Archives - Natural Brown Prom Queen. Bijzonder fraai en gevarieerd album. Heerlijk.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Waarom heeft niemand het hier over de nieuwe van The Mars Volta? Best een fijn album!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Waarom heeft niemand het hier over de nieuwe van The Mars Volta? Best een fijn album!
Omdat het matig is. Al was ik daar al wel bang voor na die singles. Als dan Inertiatic ESP aankomt na dat laatste nummer, blijkt wat een afgang dit album is. Eeuwig zonde voor een band die tot nu toe alleen maar sterke albums had eigenlijk.

Nieuwe van Suede wel weer erg fijn.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Mark's Kal

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De nieuwe Mars Volta trok mij op een paar nummers na ook niet echt. Ellectric Callboy erg leuk. Marcus Mumford opvallend goed wel, had ik niet zulke hoge verwachtingen van en misschien daarom aangenaam verrast. Tot nu toe steekt Death Cab For Cutie er boven uit voor mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken