AC/DC

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Miljaarde eh ik zit echt mijn kas op te vreten eh. Ik hoop echt dat mijn bestelling als nog is doorgekomen en anders op zijn minst dat ik mijn geld terug krijg šŸ˜”
Nog iemand ervaring mee bij Eventim? Geld er af maar niks van bevestiging krijgen en nergens een ticket te vinden. Heb al gebeld, zeggen van stuur een mail. Nog minstens tot volgende week wachten voor de ontknoping. En dan weet ik nog niet eens zeker of ik Hockenheim of Hannover gekocht (of "gekocht") heb want ik ben op vanalles beginnen rammen
 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Piebe71 en Jamel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
534
731
Miljaarde eh ik zit echt mijn kas op te vreten eh. Ik hoop echt dat mijn bestelling als nog is doorgekomen en anders op zijn minst dat ik mijn geld terug krijg šŸ˜”
Nog iemand ervaring mee bij Eventim? Geld er af maar niks van bevestiging krijgen en nergens een ticket te vinden. Heb al gebeld, zeggen van stuur een mail. Nog minstens tot volgende week wachten voor de ontknoping. En dan weet ik nog niet eens zeker of ik Hockenheim of Hannover gekocht (of "gekocht") heb want ik ben op vanalles beginnen rammen
Over het algemeen een zeer goeie service. Zal voor hen ook een hectische dag geweest zijn dus die zullen wel wat uit te spitten hebben. Komt goed.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Over het algemeen een zeer goeie service. Zal voor hen ook een hectische dag geweest zijn dus die zullen wel wat uit te spitten hebben. Komt goed.
Ik hoop het. Want ik had zelfs een melding gekregen dat de betaling niet gelukt was wegens te lang gewacht (moest nog overschrijven naar ING want Argenta werkte niet). En het geld is desondanks die melding van ING rekening af gegaan naar Eventim
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Ik hoop het. Want ik had zelfs een melding gekregen dat de betaling niet gelukt was wegens te lang gewacht (moest nog overschrijven naar ING want Argenta werkte niet). En het geld is desondanks die melding van ING rekening af gegaan naar Eventim
Ook bij jullie in Belgiƫ kun je zo'n transactie dan toch terugroepen? Kan normaal gesproken bij de Ing wel. Maar misschien eerst even afwachten of je alsnog een bevestiging krijgt van je ticket? Komt vast goed! Wel shit dat het zo loopt. Die onzekerheid zal niet fijn zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Ik hoop het. Want ik had zelfs een melding gekregen dat de betaling niet gelukt was wegens te lang gewacht (moest nog overschrijven naar ING want Argenta werkte niet). En het geld is desondanks die melding van ING rekening af gegaan naar Eventim
Je zult volgende week je geld wel terugkrijgen. Ik zou niet teveel op een ticket hopen als er niks in je bestellingen staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Je zult volgende week je geld wel terugkrijgen. Ik zou niet teveel op een ticket hopen als er niks in je bestellingen staat.
Ja en het vervelende is dat tegen dan waarschijnlijk alles is uitverkocht. Ik kan wel een tweede keer proberen maar dan zit ik misschien met twee tickets en geraak ik er misschien niet meer van afšŸ˜“
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Ik ben vanochtend binnen een kwartiertje door de rij heengekomen, viel mee als ik zo de ervaringen van anderen lees. Wel schrikken dat zelfs de Tweede Ring van de Arena inmiddels ook al 150 euro per kaart is, was vorig jaar bij Bruce Springsteen nog "maar" 100 euro.
Maar goed, ik heb er zin in, vooral omdat onze oudste van zes er al jaren zo gek op is.
Voor wie het leuk vindt, hier bij wijze van voorpret mijn recensie van AC/DC's concert in Sydney in 2015.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Je kan nu zien welke plekken nog niet verkocht zijn met een plattegrond. Nog best wat over!
Dan kom je bedrogen uit want veel van die plekken zijn niet beschikbaar. Je klikt ze aan maar zodra je verder gaat krijg je een foutmelding. De plattegrond is alles behalve up to date. Wel zijn er nog plekken beschikbaar naast het podium in de 2e ring (beperkt zicht). En enkele losse plekken hier en daar voor 250 Euro stuk...
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Op de duitse RTL was in de reclame zendtijd nog een trailer te zien van de duitse data,volgens mij zijn ze bang dat het niet uitverkoopt :LOL:
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
Miljaarde eh ik zit echt mijn kas op te vreten eh. Ik hoop echt dat mijn bestelling als nog is doorgekomen en anders op zijn minst dat ik mijn geld terug krijg šŸ˜”
Nog iemand ervaring mee bij Eventim? Geld er af maar niks van bevestiging krijgen en nergens een ticket te vinden. Heb al gebeld, zeggen van stuur een mail. Nog minstens tot volgende week wachten voor de ontknoping. En dan weet ik nog niet eens zeker of ik Hockenheim of Hannover gekocht (of "gekocht") heb want ik ben op vanalles beginnen rammen
It happened to me few times with Croatian Eventim, nothing new for Eventim.

If money has been withdrawn, I think everything will be okay, at least for me it always was,. And in that case, I received tickets via e-mail, it didn't show up on my Eventim account.

But if payment had not been succesful, huh, I don't know. I hope you'll get the tickets
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Dan kom je bedrogen uit want veel van die plekken zijn niet beschikbaar. Je klikt ze aan maar zodra je verder gaat krijg je een foutmelding. De plattegrond is alles behalve up to date. Wel zijn er nog plekken beschikbaar naast het podium in de 2e ring (beperkt zicht). En enkele losse plekken hier en daar voor 250 Euro stuk...
Dus de conclusie is dat het niet gelukt is om kaarten te scoren. Pretty fucked up dus. Jammer man!!!
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Iemand die weet wanneer de doorverkoop start voor Dessel? Hebben door een miscommunicatie ook 2 kaarten te veel
 

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
59
37
Die raak je wel kwijt.
Ik vind het allemaal redelijk bizar. Ik heb ze gezien in 1991 in Kiewit-Hasselt met in het voorprogramma oa Metallica. Er was hooguit 18.000 man.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Helaas niet. Ik zal vast niet de enige zijn. Het blijft een loterij vind ik. Heel dat systeem.....
Eens. Als ik alleen al zie dat ik voor 10:00 uit de wachtruimte werd gedonderd. 40 seconden voor 10 er weer in en dan 22000ste in de wachtrij. Terwijl ik hier hele andere getallen voorbij zag komen van mensen die al eerder ingelogd waren. De wachtrij bij het postkantoor vroeger was leuker. En gezelligeršŸ¤­
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en won666

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken