AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
20 min voor aanvang inloggen en dan nog 120.000 man voor je in de wachtrij. De loterij die Ticketmaster heet 😂
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
This was the easiest buy in my life.
You can still log in to eventim or oeticket and buy tickets for Bratislava and Vienna without any problem,
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
20 min voor aanvang inloggen en dan nog 120.000 man voor je in de wachtrij. De loterij die Ticketmaster heet 😂
Volgens mij maakt het niet uit hoe lang je van te voren aansluit... Ik zit op 3 apparaten en degene waarmee ik het laatste aansloot in de wachtrij heb ik de minste mensen voor mij.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ja, je wordt bedonderd waar je bij staat. Kan me kapot ergeren aan dit systeem
Is gewoon random dat ze je in de wachtrij zetten..

Tja... Wat is eerlijk? Iemand die eerder inlogt? Of random? Meest eerlijke is gewoon verkoop bij postkantoor. Maarja, heeft ook niemand zin in.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Wachtrij verminderd ook niet meer. Blijf al 5 min steken op hetzelfde aantal mensen voor me.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Volgens mij is dit het eerlijkste. Iedereen heeft evenveel kans.
In België nog nooit problemen gehad. Zelfs U2 in Sportpaleis kwam ik zo door met teleticketservice... gewoon blijven proberen. De wachtrij van Ticketmaster is belachelijk. Persoonlijke mening....
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Volgens mij is dit het eerlijkste. Iedereen heeft evenveel kans.
Klopt maar dan vind ik ook wel dat er een presale moet zijn voor leden van fanclubs of iets dergelijke zodat de die hard fans toch zeker hun kaartjes hebben. Dat zijn de mensen die altijd komen en zeker dit willen meemaken. Je kan dit voor een beperkt aantal natuurlijk doen en de rest in regular sale met de methode zoals die nu loopt. Maar nu heb je dus grote kans dat veel die hards geen kaartjes hebben en veel mensen 'die het wel eens willen zien want ik ken Thunderstruck' met de kaartjes gaan lopen.
Voor Ticketmasten en ACDC maakt dit natuurlijk geen hol uit als het uitverkocht is wie er staat in het publiek maar vind het wel erg voor de die hards die geen kaartje zouden hebben!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
20 min voor aanvang inloggen en dan nog 120.000 man voor je in de wachtrij. De loterij die Ticketmaster heet 😂
Maakt niet uit of je dat doet of 1 min van te voren. Alles gaat om 10u toch random door.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Zou Amsterdam een extra concert krijgen of Sevilla??? Ik vermoed de laatste. Die verkoop was toch ook om 10 uur gestart?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken