AC/DC

12 nov 2016
655
392
Ik heb toch maar besloten dat ik er niet voor ga lenen. In de plek ga ik gewoon voor een lagere categorie gaan. Op zich komt met dat zelfs beter uit, want tussen zo'n grote massa staan doe ik liever niet (was daar even vergeten rekening mee te houden). Toen ik bv Rammstein ben gaan zien , had ik ook zitplaatsen en dat vind ik toch makkelijker. Naar het wc gaan wanneer ik wil, drinken halen als ik dorst heb , ...


Nu denk ik wel dat Hannover geen zitplaatsen aanbiedt. Dus ik heb een plan b nodig wat dan denk ik Amsterdam is. Maar dan heb ik weer schrik voor het geluid. Ik heb al slechte recensies gehoord over de JHCA maar nog niet over Ac/Dc toen ze daar de laatste keer spelen. Kan iemand die er toen was mij iets vertellen over het geluid toen aub?
Staplaatsen prima, hoe dichter bij het dak hoe kutter het zal klinken. Ga anders naar Munchen, dat stadion daar is werelds.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
186
Vind de staanplaatsen ook te duur, denk eraan om 1 concertje van de 3 te schrappen. Wat betreft beleving en geluid is volgens mij Wembley en de hippodrome van Longchamp de beste keuze.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Wat toch opvalt dat ze 9 keren in duitsland komen op deze tour...mss omdat ze de meeste stadiums hebben die daarvoor aangepast zijn...duitsers hebben niet te klagen...
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
535
731
Wat toch opvalt dat ze 9 keren in duitsland komen op deze tour...mss omdat ze de meeste stadiums hebben die daarvoor aangepast zijn...duitsers hebben niet te klagen...
Zou dat ook niet logistiek zijn? De meeste (of is het alle?) van die duitse steden hebben een (kleine) luchthaven. Verder heeft Oost-Europa enkel Bratislava. Duitsland vangt bv. Polen en Denemarken op, maar evengoed vluchten vanuit Scandinavië, Kroatie, ...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Wat toch opvalt dat ze 9 keren in duitsland komen op deze tour...mss omdat ze de meeste stadiums hebben die daarvoor aangepast zijn...duitsers hebben niet te klagen...
Duitse Markt is gewoon heel belangrijk voor ze
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Absurde absurde prijzen.

En confronterend te realiseren dat ik inmiddels ook al zonder al te veel twijfelen 160€ voor Taylor Swift (Arena) en 190€ voor Peter Gabriel (Ziggo) aftikte. Beide zitplaatsen, niet eens geweldige plekken.

Dit soort gekkigheid doet toch een beetje vrezen voor de toekomst. 🤔

Iedereen die er vrijdag voor besluit te gaan: succes! Niet mijn cup of tea, gelukkig zou ik bijna zeggen 😬
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Vind de staanplaatsen ook te duur, denk eraan om 1 concertje van de 3 te schrappen. Wat betreft beleving en geluid is volgens mij Wembley en de hippodrome van Longchamp de beste keuze.
Wembley staat zeker niet bekend om goed geluid. Hippodrome is gewoon een veld waar geluid altijd prima is. Niet top bereikbaar trouwens (maar ook niet mega slecht, uur vanaf centrum ongeveer) en vaak mega lange wachtrijen voor catering. Verder is parijs natuurlijk altijd top.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Had voor mezelf uitgemaakt dat ik deze ticketprijs wel te duur vind, ook al heb ik AC/DC nog nooit live gezien. Maar mijn vader wil ze ook graag eens live zien en dus heb ik toch toegezegd om mee te gaan. Voor die prijs heb ik wel een mooi vader-zoon moment over.
 
  • Winning
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Had voor mezelf uitgemaakt dat ik deze ticketprijs wel te duur vind, ook al heb ik AC/DC nog nooit live gezien. Maar mijn vader wil ze ook graag eens live zien en dus heb ik toch toegezegd om mee te gaan. Voor die prijs heb ik wel een mooi vader-zoon moment over.
Even off topic maar heb zelf met m'n vader ook vele concerten bezocht. Helaas is hij overleden maar koester toch de momenten dat we samen geweest zijn naar oa Bryan Adams Sting Paul Simon Paul McCartney Eric Clapton Simple Minds Rod Stewart en Mark Knopfler...
Dan vergeet je de prijs van zo'n kaartje snel.
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
103
89
Voor Dublin lijkt er wel een pre sale te zijn: ticket limiet van 4 kaaeten in de presale en 6 in de normale verkoop.
Enig idee of er voor meer concerten een presale is?
1000042838.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.328
5.834
Even off topic maar heb zelf met m'n vader ook vele concerten bezocht. Helaas is hij overleden maar koester toch de momenten dat we samen geweest zijn naar oa Bryan Adams Sting Paul Simon Paul McCartney Eric Clapton Simple Minds Rod Stewart en Mark Knopfler...
Dan vergeet je de prijs van zo'n kaartje snel.
Precies wat ik gisteren probeerde te zeggen inderdaad. Ja, de prijzen zijn absurd, maar dat soort herinneringen valt geen prijskaartje aan te hangen. Als je er persoonlijk zoiets aan kan beleven, vallen opeens heel veel absurde bedragen te rechtvaardigen, waar een buitenstaander kan denken: zoveel is zo'n band toch niet waard?
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en PJ

reaper

Support act
26 okt 2015
1.083
920
Even off topic maar heb zelf met m'n vader ook vele concerten bezocht. Helaas is hij overleden maar koester toch de momenten dat we samen geweest zijn naar oa Bryan Adams Sting Paul Simon Paul McCartney Eric Clapton Simple Minds Rod Stewart en Mark Knopfler...
Dan vergeet je de prijs van zo'n kaartje snel.
jep
moest mijn vader er nog zijn dan zouden we ook nog dingen samen doen maar niet aan deze prijs to be fair.
maar hangt uiteraard af van persoonlijke smaak.

in de situatie waar ik nu ben zou ik al het geld van de wereld over hebben voor zo een avond met hem nog samen met bv the war on drugs.

ik bekijk niemand "verkeerd"
wil je het betalen, by all means. Go have fun.
wil je dat niet, ook oprecht de juiste keuze

zoals mij, 2x gezien met men pa en kweni boeit me nu gewoon minder want hij was de ac/dc fan, heb nu gisteren 1 van zijn ac/dc vinyls opgezet want had er wel een paar bv high voltage, dirty deeds done dirt cheaep, let there be rock , highway to hell, back in black, for those about to rock & flick of the switch allen gekocht op release days.
zou het teveel geld vinden om het zonder hem nog eens te zien...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.878
Ik vind het ook te duur maar Pearl Jam is van m'n lijstje voor dit jaar dus dat heeft me wel even aan het denken gezet....
Dessel gaat niet lukken dus miss Amsterdam Arena. Eerst maar eens kijken of ik door die verschrikkelijke wachtrij kom.....
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Dan toch een presale??
Ik wil 't best nog een keer zeggen, jongens...

Er zijn inderdaad uitzonderingen (niet veel, bijv. Duitsland naar mijn weten al niet), maar Ticketmaster Ierland heeft eigenlijk altijd wel een presale via ThreePlus (3Plus/Three+). Die hebben een deal gesloten met Ticketmaster, net als dat je in de VS vaak een presale via American Express hebt. Dat kennen wij hier helemaal niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Franzzz

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
51
36
Ik wil 't best nog een keer zeggen, jongens...

Er zijn inderdaad uitzonderingen (niet veel, bijv. Duitsland naar mijn weten al niet), maar Ticketmaster Ierland heeft eigenlijk altijd wel een presale via ThreePlus (3Plus/Three+). Die hebben een deal gesloten met Ticketmaster, net als dat je in de VS vaak een presale via American Express hebt. Dat kennen wij hier helemaal niet.
Ik heb een paar jaar terug juist een american express cc genomen vanwege de kans op pre-sales. Uit mijn hoofd waren die er ook voor Guns n roses. Wel een korte pre-sale. Halve dag ofzo voor de reguliere verkoop.

Maar weer opgezegd omdag AEx niet overal geaccepteerd wordt en Visa wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken