AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
12 februari dus.....
acdc GIF
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Schrijf 5 juni maar vast met potlood in jullie agenda.

5 juni werd al langer genoemd om een forum van ACDC. Sinds kort kan je op 4, 5 en 6 juni geen stadiontours boeken in de Johan Cruijff Arena.
Goede vondst. Maar is die periode niet erg kort voor ACDC? Meestal een behoorlijke productie, en ik kan mij niet voorstellen dat ze maar 1 show doen. Verwachten we niet nog een andere show in de Arena die, net als Burna Boy, er maximaal 1 keer zal staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
Goede vondst. Maar is die periode niet erg kort voor ACDC? Meestal een behoorlijke productie, en ik kan mij niet voorstellen dat ze maar 1 show doen. Verwachten we niet nog een andere show in de Arena die, net als Burna Boy, er maximaal 1 keer zal staan?
Voor concerten worden er vaak 3 dagen vrijgehouden. Denk dat 1 show wel realistisch is als ze geen supergrote tour gaan doen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Begin juni in Nederland en pas in augustus in België klinkt niet geheel logisch, maar alles kan natuurlijk.
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Begin juni in Nederland en pas in augustus in België klinkt niet geheel logisch, maar alles kan natuurlijk.
Het zou wel handiger zijn voor de festivalopbouw in Dessel dat AC/DC kort voor GMM in juni langskomt i.p.v. in augustus, want in augustus dienen ze alles terug op te bouwen...
 

metalrockx

Playlistbediener
18 nov 2019
28
8
Vorige keer was het optreden 2 weken NA Graspop
Dat klopt, ik was in 2015 aanwezig op GMM en het optreden van AC/DC. Na het festival hebben ze toen van de dubbele mainstage een enkele gemaakt en de extra podia en camping verwijderd, maar de rest van de infrastructuur bleef grotendeels behouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Schrijf 5 juni maar vast met potlood in jullie agenda.

5 juni werd al langer genoemd om een forum van ACDC. Sinds kort kan je op 4, 5 en 6 juni geen stadiontours boeken in de Johan Cruijff Arena.
Goed opgemerkt, ik zie dat je ook op 20,21,22,23 juni geen geen stadiontour kan boeken. In de agenda van de JC arena staat nog niks voor die data.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.173
1.237
bevestigd door wie?
Schuermans himself


Nene grapje geen enkel idee


Maar ik zou het wel een rotsstreek van de Graspop organisatie vinden eerlijk gezegd. Eerst Architects op herhalen boeken terwijl Alcatraz die heeft als headliner. En dan tijdens hun festival even Ac/Dc boeken in Dessel. Want ja ik vermoed wel dat als Ac/Dc op de Stenehei in Dessel speelt, dat de organisatie van Graspop minstens het mee organiseert, zij zitten ten slotte ook met Live Nation.

Mij persoonlijk niet gelaten. Ik ga naar Alcatraz. Ik zie Ac/Dc we elders. In Nederland of Duitsland ofzo. En ik ga nog steeds naar Graspop. Maar toch blijf ik het een rotsstreek vinden van Graspop
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.167
7.407
Schuermans himself


Nene grapje geen enkel idee


Maar ik zou het wel een rotsstreek van de Graspop organisatie vinden eerlijk gezegd. Eerst Architects op herhalen boeken terwijl Alcatraz die heeft als headliner. En dan tijdens hun festival even Ac/Dc boeken in Dessel. Want ja ik vermoed wel dat als Ac/Dc op de Stenehei in Dessel speelt, dat de organisatie van Graspop minstens het mee organiseert, zij zitten ten slotte ook met Live Nation.

Mij persoonlijk niet gelaten. Ik ga naar Alcatraz. Ik zie Ac/Dc we elders. In Nederland of Duitsland ofzo. En ik ga nog steeds naar Graspop. Maar toch blijf ik het een rotsstreek vinden van Graspop
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de graspop organisatie veel te zeggen heeft over wanneer AC/DC in Dessel speelt, dat lijkt me gewoon een livenation contract waar Graspop niets mee te maken heeft.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.173
1.237
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de graspop organisatie veel te zeggen heeft over wanneer AC/DC in Dessel speelt, dat lijkt me gewoon een livenation contract waar Graspop niets mee te maken heeft.
Had Graspop het terrein van de Stenehei niet overgekocht? Dacht dat ik eens zoiets had gelezen. Maar kan zijn dat ik me vergis hoor. In elk geval is er wel iets met de industrie daar die Dessel verder uit wou breiden ofzoiets. Er hangen ook op bepaalde plekken bij de GMM weide bv waarschuwingen voor camerabewaking en daar staat als verantwoordelijke Graspop BvBa bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken