AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dat zijn toch bizar veel Duitse data voor een internationale tour van een internationale topact? Lijkt wel het tourschema van Die Toten Hozen ofzo.
Dat is eerder aan bod geweest op het forum. Duitsland krijgt iedere tour veel shows toebedeeld. Grote markt daar voor hun blijkbaar.......
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Dat zijn toch bizar veel Duitse data voor een internationale tour van een internationale topact? Lijkt wel het tourschema van Die Toten Hozen ofzo.
in hun Rock or Bust tour in 2015 waren ze ook een 7 tal keer in Duitsland te zien. Dus het aantal kan wel kloppen. in 2016 wel wat minder shows daar als ik me niet vergis
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Valt me vooral op hoeveel dagen er tussen 2 shows op dezelfde locatie zitten. Zaten er 3 dagen tussen dan kun je met potlood wel een extra show invullen, maar nu lijkt me dat lastig.. Wel top voor de fans uit de grensregio dat ze 2 shows in Gelsenkirchen doen.
Weekend na Pinkpop 1 of 2 shows op Megaland lijkt ook nog haalbaar. Arena lijkt lastig in dat gat te passen, met het oog op de rits Taylor Swift concerten.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Valt me vooral op hoeveel dagen er tussen 2 shows op dezelfde locatie zitten. Zaten er 3 dagen tussen dan kun je met potlood wel een extra show invullen, maar nu lijkt me dat lastig.. Wel top voor de fans uit de grensregio dat ze 2 shows in Gelsenkirchen doen.
Weekend na Pinkpop 1 of 2 shows op Megaland lijkt ook nog haalbaar. Arena lijkt lastig in dat gat te passen, met het oog op de rits Taylor Swift concerten.
Malieveld is misschien ook nog een optie?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Malieveld is misschien ook nog een optie?
Daar is op 29 juni Veteranendag. Dat is ook een behoorlijke 'productie' qua tenten en op- en afbouw. Misschien de Kuip? Rammstein paar jaar geleden ook gedaan natuurlijk..
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Daar is op 29 juni Veteranendag. Dat is ook een behoorlijke 'productie' qua tenten en op- en afbouw. Misschien de Kuip? Rammstein paar jaar geleden ook gedaan natuurlijk..
ik verwacht dat weekend dat ze in Belgie staan (alle als ze ook in belgie gaan optreden hé). omdat dat nog een leeg weekend is tussen graspop en wechter. plus wechter heeft nog steeds geen classic afgekondigd. Bruce springsteen speelt op een dinsdag 2/07...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het ging voor Benelux in elk geval over data in augustus.
Oké, ik heb de eerste 3 weken dan vakantie. Afwachten dan maar wat de exacte data zijn. Normaal gezien dan niet in een voetbalstadion denk ik want dan is de competitie al begonnen....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
De nieuwe plannen zijn Augustus voor de Benelux?
Ik begreep eruit dat dit de originele plannen waren maar er zou wat veranderd kunnen zijn. Zo ging op het forum het verhaal dat het schema aangepast was om meer rust te creëren tussen de optredens. Misschien is NL en/of België wel geschrapt..... of zijn ze verplaatst naar een andere datum.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Dan zal het voor NL in augustus als optie Malieveld evt kunnen of voor BE Oostende? Fingers crossed 🤞🏻
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.148
1.182
Het mag wel snel gaan komen nu, ik houd sommige zomerplannen nog af omdat ik absoluut bij een AC/DC-show aanwezig wil zijn, maar ik kan die plannen niet blijven afhouden :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dan zal het voor NL in augustus als optie Malieveld evt kunnen of voor BE Oostende? Fingers crossed 🤞🏻
Voor België zou KBS ook kunnen. Wordt volgens mij alleen gebruikt voor wedstrijden van het nationale elftal.. En in het verleden stonden ze ook op de weide van Graspop.... Dus eigenlijk is in België alles wel mogelijk denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dan zal het voor NL in augustus als optie Malieveld evt kunnen of voor BE Oostende? Fingers crossed 🤞🏻
Nee zo bedoelde ik het niet. De shows die niet doorgaan waren gepland in augustus, enfin, de specifieke dagen vielen dan.
Ik zie trouwens perfect Nederland wel en België dan weer niet doorgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Joeri

Gebruikers die dit onderwerp bekijken