AC/DC

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Geruchten dat Pearl Jam morgen een tour gaan aankondigen. Die hebben enig connectie met Seattle, waar AC/DC niks geen connectie met Seattle heeft. Dus verheug je er niet teveel op.. Of je moet ook pearl jam liefhebber zijn haha
apparently dates in Australia will be announced for pearl jam
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.703
Die hele AC/DC tour lijkt wel een hoax te worden op deze manier. Mag toch wel eens komen inmiddels? Zelfde geldt voor Pearl Jam.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.443
3.005
Ik denk inderdaad dat de aankondiging net zo'n verrassing wordt als de aankondiging van PWR/UP tijdens de Corona. Dat kwam ook uit het niets. Zelfs dat de eerst clip was opgenomen in Nederland was niet gelekt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Ik denk inderdaad dat de aankondiging net zo'n verrassing wordt als de aankondiging van PWR/UP tijdens de Corona. Dat kwam ook uit het niets. Zelfs dat de eerst clip was opgenomen in Nederland was niet gelekt.
Die Duitse geruchten die eind november in de media terecht kwamen zullen wel kloppen natuurlijk. Aannemelijk is dat een tour door Europa bekend wordt gemaakt voor maart en dat er tot die tijd links en rechts nog wel wat vage geruchten zullen opduiken. Dus uit het niets zou ik het niet noemen.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.601
De burgermeester van München had toch letterlijk gezegd dat ze komen? Een veel duidelijker gerucht kun je niet krijgen volgens mij :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Heb overigens ook weet van 2 shows die uiteindelijk niet doorgaan.
Denk dat het heel gedoe is alles te goed rond te krijgen.
 
  • Wow
Waarderingen: Piebe71

won666

Support act
17 mei 2019
1.198
1.254
Wat was nu eigenlijk die fameuze persconferentie? Die was toch om 19 h 30 onze tijd?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.198
1.254
Excuseer het staat op zijn Facebook. Billy Joel die dus wat Amerikaanse shows gaat doen
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
296
252
Heb overigens ook weet van 2 shows die uiteindelijk niet doorgaan.
Denk dat het heel gedoe is alles te goed rond te krijgen.
Als de shows toch niet meer doorgaan, kun je ons dan misschien ook vertellen waar en wanneer deze geweest zouden zijn? Ben ik toch wel benieuwd naar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Heb ik niet gezegd. Maar wel dat oorspronkelijke plannen niet doorgaan.
Gewoon afwachten wat het uiteindelijk zal worden.
Ah, wat dus ook 1 of 2 forumleden aangeven op het fanforum. Tourschema is recent gewijzigd (lees dan dat er data zijn afgevallen denk ik) om meer rust in het schema te hebben....
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
712
646
Geen stress, de voorbije tours werden ook pas eind december en midden januari aangekondigd.

En zelfs als ze wachten tot begin mei raakt alles zonder problemen uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: SweetJesus en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • duck