Concertaankondigingen

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
123
107
Zal waarschijnlijk nada worden. Weinig zalen die open zijn/blijven in de zomer. Hier en daar zo wel eens de AB ofzo, maar dat is uitzonderlijk - en het programma van OLT is vol.
Altijd apart gevonden die algemene zomer stop in Belgie maar is al zolang ik er kom en op bijna alle vlakken cultureel gebied behalve wat festivals. De popzalen boeken hier wel een stuk minder en een aantal van de kleinere hebben een zomer stop maar er zijn altijd wel shows
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Altijd apart gevonden die algemene zomer stop in Belgie maar is al zolang ik er kom en op bijna alle vlakken cultureel gebied behalve wat festivals. De popzalen boeken hier wel een stuk minder en een aantal van de kleinere hebben een zomer stop maar er zijn altijd wel shows
Over het algemeen komen er gewoon veel minder mensen naar indoor shows in de zomer. Grotere namen trekken altijd wel hun namen (buitenlandse acts op een grote tour) maar daarbuiten verkoop je echt heel veel minder. Dus zeker voor kleinere zalen is er 0 reden om open te blijven.
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
123
107
Over het algemeen komen er gewoon veel minder mensen naar indoor shows in de zomer. Grotere namen trekken altijd wel hun namen (buitenlandse acts op een grote tour) maar daarbuiten verkoop je echt heel veel minder. Dus zeker voor kleinere zalen is er 0 reden om open te blijven.
Klopt maar het verschil tussen Belgie en Nederland blijft op dat gebied wel erg groot altijd
 

LevonHelm

Playlistbediener
1 mei 2023
38
123
Arab Strap naar Vera op 28 augustus. Kaartverkoop start pas op 22 juli en gaat via noorderzon.nl.
Traumatizer en Burning Dixi naar Vera op 18 mei.
The Manikins op 19 mei naar Vera.
Mother's Finest op 11 oktober naar Fluor.
The Jerry Hormone Ego Trip stopt ermee en geeft op 5 oktober een afscheidsconcert in Rotown.
The Grogans op 6 september naar Simplon.
Sera doet een clubtourtje: Hedon (10 okt), Patronaat (16 okt), 013 (17 okt), TivoliVredenburg (18 okt), Spot/De Oosterpoort (25 okt) en Annabel (26 okt).
Bughouse (punk-jazz project van Benjamin Herman) op 13 juni naar Nieuwe Nor.
The Mystery Lights op 4 oktober naar Pier15 en op 25 oktober naar TivoliVredenburg.
The Bridge City Sinners staan op 20 juli in Grenswerk en op 1 augustus in TivoliVredenburg.
Green Lizard viert 30 jaar Green Lizard en heeft daarvoor weer de oude gang bij elkaar gehaald voor een tourtje: Iduna (22 nov), Bibelot (6 dec), De Helling (19 dec), Melkweg (21 dec), Hall Of Fame (22 dec).
Katie Koss en Maryn Charlie samen met een clubtourtje: Mezz (2 nov), Gebr. De Nobel (9 nov), TivoliVredenburg (23 nov), Hedon (30 nov), Luxor Live (5 dec), Spot/De Oosterpoort (6 dec), Paradiso (19 dec).
Trixie Whitley naar Spot/De Oosterpoort op 3 oktober.
Kovacs ook naar Muziekgebouw Eindhoven op 30 oktober.
The Wood Brothers op 27 augustus in Muziekgebouw Eindhoven.
Satanic Surfers + Venerea + Drunktank op 18 oktober in Willemeen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Hopelijk komt hij idd door naar het vasteland. Tickets kopen voor de Royal Albert Hall lijkt mij schier onmogelijk...
Grote kans dat hij hierna eerst naar de VS gaat. Geeft mij in ieder geval de mogelijkheid eerste even de setlist af te wachten. Hij heeft namelijk aangeven voornamelijk te kijken naar de laatste 2 PF albums uit de jaren 80 zonder RW en dat vind ik nou net wel de minste albums.
Het nieuwe nummer daarentegen bevalt me prima...
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
79
63
We kopen allemaal de tickets op met het forum.
En... dan gaan we massaal niet.
Gaan die daar schoon staan blinken met hun try-out voor een lege zaal.
Of nog beter, allemaal gaan en met bosjes tijdens het optreden weglopen en niet meer terugkomen. Mogen ze zich navragen of ze echt zo slecht zijn.
 

wemmie

Nieuw lid
1 mei 2024
4
8
Van Dik Hout, zaterdag 21 dec, oosterpoort, tickets wo, 8 mei. 10:00
Ablaye Cissoko en Cyrille Brotto, 19 november, oosterpoort
 
  • Leuk
Waarderingen: LevonHelm

Gebruikers die dit onderwerp bekijken